EVENT MOVED !! - 17.04.'004 MILLENNIUM "impact." @

83 posts, 5 pages, 8,276 views

Avatar
#61 • • olliS Guest

Siitä sitten tamppaamaan tuonne freeroomin puolelle loppuillaksi

Lupaatko? :hearts:
mä sit haluan myös nähdä ku sä tamppaat!
(voin antaa sulle tampaxin jos se auttaa asiaan)
Avatar
#62 • • okiru Guest
Täällä näemme sit tytöt ja pojat :) Kivaa biletystä tiedossa ja loistavaa musaa jokaisessa huoneessa.

Muista olli et kourit sit tissei hieman siel jatkoil as usual ;) ja mun naisiin ei kosketa!!
Avatar
#63 • • GodOfMoves Guest
Luka!!! LUKA!!! AKUL!!! LUKA!!! Loistokasta!!!!

Meitsi mestoilla!!!
Avatar
#64 • • armijainen Guest
Tänne varaudun pukemalla biksut Uzua varten ja pilkkihaalarin Hannua varten...
...voisin hakea vielä jostain underground-porukoista jonkun sähköiskuruoskan :hah:

Tämä on kalenterissani seurtaavaksi, vapaus on silloin koittanut, ei koulua enää (ennen ensi syksyä) ja työtkin on loppusuoralla joten mikä olisi parempi tapa juhlistaa sitä kuin kemuttamalla täällä :excellent:
Avatar
#65 • • Lick Mei Guest



MILLENNIUM ARENA. // 994-hall

02.00 - 04.00 MISS BEHAVIN'. // UK & IBIZA.




:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

:laugh: Ooh, superstara-dj suoraan Ibiza Uncovered -ohjelmasta!!! :laugh:
:laugh: Vain Miss Fire puuttuu. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Voi vitsi mikä meininki. :laugh:
Avatar
#66 • • ReQ Guest
Hemmetti kun olis kovat bileet Helsingissäkin samana päivänä (Anjunabeats Worldwide) ja harmittaa et missaan jommat kummat... enköhän tänne silti päädy ;)
Avatar
#67 • • Yallu Guest

Juu.. kyllä tota miss behavin-typyä on ehdottomasti mentävä kuuntelee.
Etenkin jos se soittaa "such a good feelin"-biisin :hearts:



Joo, ja mut löydät kun katsahdat takavasemmalle..
Avatar
#68 • • UzU Guest

Tänne varaudun pukemalla biksut Uzua varten ja pilkkihaalarin Hannua varten...
...voisin hakea vielä jostain underground-porukoista jonkun sähköiskuruoskan :hah:



Ja sovitaanko etten tuo sitä sähköruoskaa sinne altaille sit? ;)
Otetaan ne leikit siellä kuivissa tiloissa sit jookos?
Avatar
#69 • • Bio Guest

Juu.. kyllä tota miss behavin-typyä on ehdottomasti mentävä kuuntelee.
Etenkin jos se soittaa "such a good feelin"-biisin :hearts:



Joo, ja mut löydät kun katsahdat takavasemmalle..



Eiks mun pitäis kattoo takaoikealle, jos sitä viime kuvaa aattelee :D
Avatar
#70 • • Tommi Guest
MILLENNIUM "impact." > UUSI VENUE.

17.04.'004 MILLENNIUM "impact." -tapahtumaa ei valitettavasti voida järjestää Caribian kylpylässä / 994-hallissa. Caribia on yllättäen sanellut tapahtuman läpiviemiseksi ehdot, jotka käytännössä estävät koko tapahtuman järjestämisen kyseisessä paikassa. Ehtoihin kuuluvat mm. pääareenan lopettaminen 02.30, aula-areenan lopettaminen 01.30 sekä kylpylän kokonaan poisjättäminen. Ongelmia on myös anniskelulupien kanssa, kuten jo viimeksi saimme nähdä muutaman hetken varoitusajalla ennen edellistä tapahtumaamme.

17.04.'004 MILLENNIUM "impact." -päätapahtuma tullaan järjestämään KINOssa hieman muuttuneella line-upilla ja uusin aikatauluin. Näin ollen perjantain warm-up tapahtuma jää pois. KINOn kapasiteetti on yli 1000 asiakasta ja tilaa on kolmelle areenalle - freeroom on se areena, mistä tällä kertaa luovutaan. Line-up tulee tarjoamaan MISS BEHAVIN'in lisäksi 13 kotimaista artistia. Infot tulevat täysin uuteen MILLENNIUM "impact." -topiciin.

Lippujen hinnat pudotetaan noin puoleen aiemmin ilmoitetusta. Liput tulevat olemaan ennakosta 10 eur / ovelta 12 eur.

Kylpylä-eventtien osalta surullisia aikoja, but life goes on.
Avatar
#71 • • Mikko Guest
johan on perkele. :crybaby:
Avatar
#72 • • Individual Guest
Tätä näyttää olevan liikkeellä... :angry:

Onko tosiaan niin, ettei toista osapuolta sido mitkään lait ja asetukset, jos
kerran jotain on sovittu ja paperille pistetty? Vai onko näin?
Tietenkään en ole bilejärjestäjä, mutta täytyy sanoa että juuri tällä hetkellä ei mun maalaisjärkeen mahdu se, että niitä ihmisiä jotka näitä
bileitä järjestää voidaan näköjään pistää ihan 16-0!

Jotain pientä yhteyttä näkisin tuon Pacifique toiminnan kanssa...

Eiköhän sen Oceania-risteilynkin kanssa mene varmasti joku päin vittua
hetkeä ennen tapahtumaa...
Täytyy vaan yhä enemmän ihailla näitä ihmisiä, jotka meille bileitä jaksaa järjestä, vaikka välillä tällaisen perusbilettäjän mielestä olisi varmaan
helpompaa hakata päätä seinään vaikka omassa kotona, niin säästyis monelta vaivalta... :(
Ja samalla pistää miettimään, että vittu mitä mulkkuja oikeasti jotkut ihmiset tuntuvat olevan, jonka kanssa itse kukin asioi tässä maassa päivittäin. Näköjään ulkokuori pettää...
But what else is new... :mad:
Avatar
#73 • • Lank Guest
Aina ei voi voittaa, ei ainakaan maanantaisin :crybaby:

Klubbausta tuetaan taas suomessa täysillä, vittu :mad:
Avatar
#74 • • Cype Guest
Paskaa :angry: :angry:
Avatar
#75 • • ReQ Guest
:angry: :angry: :angry: :crybaby: :(
Avatar
#76 • • Juki54 Guest
Vitun sääli :mad: :angry: Vaikken välttämättä oliskaan päässyt Impactiin. Se pääsali Caribialla oli kyllä :heart: :heart:
Avatar
#77 • • UzU Guest
itku. Ehkä Suomen paras pääsali (siis tilana) lähti nyt alta :(
Avatar
#78 • • alashattu Guest
mä haluan nähdä 1000 ihmistä kinossa. en usko että niistä 900 tulee istuskelemaan. haluan nähdä kun 400 ihmistäkin polkkaa samaan aikaan.. voiko joku kertoa mulle missä siellä? ai siinä viiden neliömetrin karsinassa? :D :D

voi voi voi.. olis meinaan kiva jatkossaki nähdä miss behavinin tasosta porukkaa turussa. Jossain muualla kun kinossa. Mut turha itkeä kun paskat on jo housuissa. :panic: :panic:
Avatar
#79 • • Tommi Guest

haluan nähdä kun 400 ihmistäkin polkkaa samaan aikaan.. voiko joku kertoa mulle missä siellä? ai siinä viiden neliömetrin karsinassa? :D :D



asioilla on tapana järjestyä ;)
Avatar
#80 • • Bio Guest
hemmetti sentään! :angry:
caribia oli ihan helmi paikka :(

no, kinoon sitten :)