Perttu Lindroos - Down Side Up [Techno]

8 posts, 1 page, 1,143 views

Avatar
#1 • • master bator Guest
Tällaista menoa tällä kertaa.

Down Side Up
Avatar
#2 • • Roz Guest
Muuten todella hyvää ja sopivan kuraista ja monotonista teknosoundia, mutta tuo sinibasari on jotenkin tosi ärsyttävä (mun mielestä;), ainakin kuulokkeilla kuultuna.

Muuten kyllä ei tule sen kummempaa korjattavaa mieleen, aika tykkiä vääntöä, toimisi varmasti lattialla.
Avatar
#3 • • Gnizhak Guest
Juu, ylempänä aika tyhjentävä palaute.

Sopivan likaset saundit tuomaan tähän vähän sellasta katuhenkeä, ja monopaukkeeks tyylikästä rätinää, mutta toi basari hukkuu tohon raitaan aivan täysin. Vähän jää biisistä puuttumaan se viimesin potku. Kokoajan tavallaan odottelee, että koska se oikeastaan alkaa. Hyvää poikkeamaa muuten niin kovin kliinisistä jutuista, mitä nykyään joka puolella kuulee.. vielä ku sais tähän sen botnen.
Avatar
#4 • • master bator Guest

Muuten todella hyvää ja sopivan kuraista ja monotonista teknosoundia, mutta tuo sinibasari on jotenkin tosi ärsyttävä (mun mielestä;), ainakin kuulokkeilla kuultuna.



Tää on niin kokeellista, että et vain ymmärrä :D Kateus vie kalatkin vedestä!

No ei nyt sentään :)
Toi basari nyt oli sellainen juttu, että ajattelin kokeilla vähän toisenlaista basaria, mitä yleensä oon käyttäny, kun kerran tuosta er-1:stä irtoaa tuollaisia jympsjymps-basareita. Taisi sitten mennä kokeilu mönkään... Ei voi mitään.
Avatar
#5 • • Roz Guest
Joo siis uskoisin että jos tuota basarisoundia vähän vääntäisi niin tulisi mycket parempi. Nyt siinä on sitä ylänapubasaria mikä ei oikein sytytä. Sinänsä hyvin tehtynä tuommoinen synalla väännetty siniaaltobasari toimii erittäin kivasti, kuten esim jossain Hulkkosen vanhassa biisissä minkä nimeä nyt en muistakaan... (vähän eri genreä mutta enivei;)
Avatar
#6 • • irokeesi Guest

Tää on niin kokeellista, että et vain ymmärrä :D Kateus vie kalatkin vedestä!


:king:

Asiaan: Täähän oli oikein menevää pauketta, hiukan ehkä toi basari ois tosiaa voinu korostua tuolta mutta muuten diggasin kyllä :)
Parasta: 2:12 ->
Avatar
#7 • • master bator Guest

Joo siis uskoisin että jos tuota basarisoundia vähän vääntäisi niin tulisi mycket parempi. Nyt siinä on sitä ylänapubasaria mikä ei oikein sytytä.



Noh... Ehkä sitä vielä säädänkin, jos nyt jaksan tuosta joskus tehdä uuden version. Kun mulla yleensä käy niin, että mieluummin aloitan uuden biisin vääntämisen sen sijaan, että yrittäisin säätää jostain biisistä paremman kuuloisen. Ja yksi syy siihen tietysti on myös se, että nää mun biisit on tuollaisia live-jamituksia, että en mielelläni nauhoita biisiä uudestaan yhden muutoksen tehdäkseni. Ehkä olen vain laiska...
Avatar
#8 • • sonni Guest
basari aiheuttaa hiukan inhotusta täälläkin, sekä
meno muutenkin turhan polkka. paikoitellen
pärisee oikein kivasti.