52 posts, 3 pages, 9,892 views
tällä hetkellä tuo 6 euroa näyttää olevan voitolla mutta mun mielestä tuo on jo pahasti alihintaa täyspitkälle (60-70min) jossa 2 bonusraitaa :eek:
aion laittaa oman levyn hinnan ainaski 11 Euroon palautteen perusteella kun levyssä on kuitenki mainostoimistossa painetut oikeat kannet. Kannet on parhaillaan työn alla.
aion laittaa oman levyn hinnan ainaski 11 Euroon palautteen perusteella kun levyssä on kuitenki mainostoimistossa painetut oikeat kannet. Kannet on parhaillaan työn alla.
ei mainostoimistot paina kansia.
tällä hetkellä tuo 6 euroa näyttää olevan voitolla mutta mun mielestä tuo on jo pahasti alihintaa täyspitkälle (60-70min) jossa 2 bonusraitaa :eek:
ei mainostoimistot paina kansia.
määrä ei korvaa laatua mut kyllä hyvästä omakustanteesta maksaa semmosen 10e.
6 euroa paskasta on aina liikaa. sori.
kyllä tuo 10 on sitte aika hyvä hinta, on siinä levyllä tietysti parhaat biisitki jotka on masteroitu koulun studiossa. Tuon kurssin takia dollareissa varmaan kannattaa pyytää ehkä $15?
no en myy paskaa ;)
no en myy paskaa ;)
no jos itse lykkäisin pihalle cd:llisen hyviä biisejä (60-70min) ja vaikka pari bonusraitaakin niin uskaltaisin kyllä pistää suoraan 20e hinnaks, kyllä ne kaupaks menis.
mä jaan vaan ilmaiseksi.
teemu hei, kyse oli OMAKUSTANNEALBUMISTA, ei seksipalveluista...
no en myy paskaa ;)
jos tosiaan levy on hyvä siitä voi maksaa ihan hyvin vaik juuri tuo 15e.
siis oletamme, että kyseessä ei ole cdr vaan ihan painettua materiaalia.
Hei koskas tota sun levyä sais jo?!?!?
Mä ainakin ostan heti kun sen saa!
Tämä ei ole trolli!
niin, olihan sepi kumpulaisellakin levytyssopimus.
no en myy paskaa ;)
:laugh:
Juuh.
Jos rupeen sun faniksi niin saanko sellaisen ihqnaminami fanituskuvan susta?
Lähetä terveisiä!
Vilkuta mulle...
:D
IMO tossa kannattaa miettiä mitä siltä levyltä haluaa.
Jos haluaa rahaa, niin sitte hinta niin korkeeks ku uskaltaa.
Jos haluaa promotoida itseään, niin hinta niin alhaiseksi kuin vain voi. 2 euroa on ihan hyvä hinta promotarkoituksessa.
Katsos Tarska, ei tässä nyt mitään promojuttuja ajatella.
Tää hoidetaan pro meiningillä
Löytyy fanit ja kaikki!