Jace January Mix 2004 (Trance)

19 posts, 1 page, 2,046 views

Avatar
#1 • • Jace Guest
Tämä taitaakin olla mun eka mixaus täällä Platinumissa.
Luvassa on kauniita biisejä ja mun fiiliksiä tammikuulta :)
Toivottavasti pidätte ja palautetta olisi enemmän kuin mukava kuulla/saada

Linkki:

http://www.mystigo.com/jace/

Kiitokset Mystogolle servotilasta :excellent:

Tracklist:

Whirlpool - Under The Sun
Oceanlab - Satellite
Miro - By Your Side 2004
Rusch & Murray - The Promise
Envio - Touch By The Sun
Mudblood - Flaming June '04
Arizona & Greg Murray - Daylight
Castaneda - Floor Control
Armin Van Buuren - Burned With Desire
Emprical Labs - Turtle Beach
Avatar
#2 • • Sheng Guest
muutamia oikein loistavia biisejä, mukiin menevää miksausta ja yleisesti ottaen oikein hyvä fiilis koko setissä. viimeinen biisi ois voinu olla jokin hieman erikoisempi tuotos kuin tuo turtle beach mutta meneehän se näinkin. tulee varmaankin kuunneltua joskus vielä uudestaan.
Avatar
#3 • • Homegrove Guest
Pitäisikö sitä kuunnella kiksu-miksaus pitkästä aikaa... ;)
Avatar
#4 • • Jace Guest
Kyllä nyt Hannu sun pitäisi se tehdä, varsinkaan kun ei olla keritty näkemäänkään ku ties milloin viimeksi...
Avatar
#5 • • okiru Guest
Imuun meni ja palautetta myöhemmin.. Kixuu!!
Avatar
#6 • • okiru Guest
Tuli kuunneltua ja täytyy sanoa et aivan loistava miksaus!
Ei juustoista saundii mestoilla (ehkä vikassa hieman), mutta fiilis ja saundimaailma oli kohdallaan. Muutama biisi uppos ja kovaa:

Rusch & Murray - The Promise
Envio - Touch By The Sun
Armin Van Buuren - Burned With Desire

Progressio oli kiksulle ominaista - välillä hempeämpää nostatusta ja sit full-on meininkii. Itse lämpenin parhaiten juuri noihin pionomelodioihin ja hempeisin voksuihin.
Äijää ikinä en ole livenä kuullut ja täytyykin muistaa tulla katsastamaan jos sopiva mahdollisuus tulee.
Jatka samaan malliin ja törmäillään.

-mika
Avatar
#8 • • okiru Guest
Ei saakeli.. Kuuntelen tätä taas..diggaan tästä setistä ihan perkeleesti. Ja noi aiemmin mainitsemani biisit loopilla koko ajan..
Ei voi ymmärtää.. kiitos jälleen :heart:
Avatar
#9 • • A-E Guest
Kiva mixi, mutta aika tasapaksuu perus trancee. Kyllä kuitenkin upposi itselleni ihan hyvin, vaikka mixi sisälsi aika paljon tuttuja biisejä joita kaikki trance deejiit soittelee. Hyvä setti, mutta hieman yllätyksetön.

PS. Oot soitellu levyjä aika kovien jätkien seurasssa. RESPECT
Avatar
#10 • • Juki54 Guest
Toi Whirpool on kyllä niin :hearts:
Avatar
#11 • • Homegrove Guest
Tranceahan tuo, alku oli jopa ihan maistuvaa mutta lopussa meni turhan sankari-kiksuksi mun makuun... Tekniikka oli ainakin kohdallaan, riitasointuja tai laukkoja ei ollut. Pientä korjailua mutta se kuuluu asiaan jos käytetään ihmistä miksaamassa kuitekin. :)
Avatar
#12 • • drS Guest
no voihan hitto!

mä kun luulin että mulla on hyviä kiksulevyjä :) alussa oli vähän perusmeininkiä joka ei vielä saanut mitään kummempia fiiliksiä aikaan, mutta viimestään puolestavälistä eteenpäin meinas pää hajota. hiton hyvää ja menevää kiksua, bilefiilis tulee vaikka tätä kuuntelee töissä olemattomalla äänentoistolla :excellent: juustot on yllättävän vähissä ja rakenne etenee hienosti. enemmän keikkaa ehdottomasti tälle jampalle..

eniten maistu:
Arizona & Greg Murray - Daylight
Castaneda - Floor Control
Armin Van Buuren - Burned With Desire
Avatar
#13 • • Hasse G Guest
moip, olin lataamassa miksiä mutta linkki on ilm. offline? tai ainakaan serveri ei halua näyttää tota hakemistoa mikä linkissä on.
Avatar
#14 • • Jace Guest
Katos vaan...kiva kun ilmoitit viasta, täytyykin lähteä sitä tässä metsästämään, ja pahoittelut että niin on käynyt, toivottavasti se saadaan pystyyn taas pian :)
Avatar
#15 • • Jukka I Guest
Ekat 45 min todella tyylikkäitä ja tunnelmallisia viisuja. Jopa vokaaliraidat uppoaa, taitaapa olla eka trancemiksaus jossa näin pääsee käymään. :) Loppuaika meneekin sitten aika mitäänsanomattomien ja liian juustoistenkin biisien parissa.

Teknisesti vaikutti olevan lähes virheetöntä menoa. Puuduttavaksi ei mennyt missään vaiheessa ton ekan kolmen vartin aikana, eli vaihtelua on sopivasti mutta tunnelma säilyy.
Avatar
#16 • • Jace Guest
Nyt linkin pitäisi taas toimia :)

Ja kiitoksia todella paljon palautteesta, sitä on ollut todella mukava lukea :happyroll:
Avatar
#17 • • Revelation Guest
Mukavaa leijailua... taidan kuulua siihen (kommenteista päätellen) siihen vähäiseen joukkoon jolle mikään ei ole liian juustoista... ihan mukava setti, kivasti rakentuu ja vaihtelee, jaksaa kivasti kuunnella alusta loppuun asti... vähän enemmän olisin kaivannut ehkä jotain huippukohtia, oli vähän tasapaksua mielestäni... ja muut näkyy olevan enimmäkseen eri mieltä :)
No, yksi kuuntelu puolella korvalla vasta takanapäin (melkein lopussa jopa)...
Palaillaan asiaan jos tulee tarkempaa kommentoitavaa.
Avatar
#18 • • Juksu Guest

Tranceahan tuo, alku oli jopa ihan maistuvaa mutta lopussa meni turhan sankari-kiksuksi mun makuun...



samanlaista sankarikiksuu sunkin
setit on ;)
Avatar
#19 • • JsL Guest
Olihan tässä pari jees biisiä, vaikka ransea olikin. :)