five corners quintet @ umo jazz house 5.2.2004

9 posts, 1 page, 1,268 views

#1 • • smoothmoods Guest
umo050204.jpg

smooth moods

FIVE CORNERS QUINTET

+ supporting djs

5.2.2004 @ umo jazz house, pursimiehenkatu 6, helsinki

Liput 12e ovelta.

psst. Five Corners Quintet 10" - Trading eights/Blueprint, Ricky Tick -levymerkillä.
#2 • • Newhouse Guest

psst. Five Corners Quintet 10" - Trading eights/Blueprint, Ricky Tick -levymerkillä.

¿Que? Saako vielä jostain? Onko otettu uusintaprässi? Itse olin taannoin liikenteessä asenteella "joo mä käyn ostamassa levyn sitten parin viikon päästä" mutta sitten sitä ei tietenkään enää saanutkaan mistään :crybaby:
#3 • • Quu Guest

¿Que? Saako vielä jostain? Onko otettu uusintaprässi? Itse olin taannoin liikenteessä asenteella "joo mä käyn ostamassa levyn sitten parin viikon päästä" mutta sitten sitä ei tietenkään enää saanutkaan mistään :crybaby:

Tuttu virsi. Kysyin Lifesaverista viikko sitten, että onko sitä ja sanoi että olisi ehkä tulossa. Pelkään vaan että prässi on niin pieni ettei taida olla saatavilla oikein mistään.
#4 • • Quu Guest
Tuon kymppituumaisen uusintajulkaisu tapahtuu helmikuun puolessa välissä. Jippejee ja limsaa pullo!
#5 • • kytkönen Guest
ja tulee kuulemma se 3 corners/devil kicks 10" tulee kans helmikuun loppuun mennessä :cool:
#6 • • liltony Guest

ja tulee kuulemma se 3 corners/devil kicks 10" tulee kans helmikuun loppuun mennessä :cool:

joo kuulemma niihin aikoihin on tämä loistava tuotos ulkona. be fast to get your own copy
#7 • • hexasonik Guest

pikkulinnut lauloivat, että digeliuksessa olisi vielä ollut jokunen kappale.
http://www.digelius.com/
en ole paikalla käynyt eli varmaksi en osaa tietoa todistaa. :)
#8 • • smoothmoods Guest
Lippuja voi varata osoitteesta [email protected] - Lunastus tapahtuu ennen klo 21:30 umolta. Lunastamattomat liput myydään normaalisti ovelta 21:30 jälkeen. Lippuja on jäljellä vielä parikymmentä.

Nähdään torstaina! :)
#9 • • smoothmoods Guest
Lineup:

Severi Pyysalo: vibrafoni ja piano
Jukka Eskola: trumpetti/flyygelitorvi
Timo Lassy: tenorisaksofoni
Antti Lötjönen: basso
Teppo Mäkynen: rummut

dj's for the night:

mekaanikko
quu
kytkönen