Nuance & Trisector - One Purpose (kiksujunkkaa)

16 posts, 1 page, 2,630 views

Avatar
#1 • • timppa^ Guest
Saatiin sitten vihdoin jotain valmiiksi asti. Euforista kiksujunkkaa polkkaliidin kera. Diggailkaa. Palautetta. Kiitos. :cool:

6:00. 160kbps mp3. 6,87MB.
Tässä.
Avatar
#2 • • plink Guest
mä muistan kuulleeni tästä jonkun previkan joskus kauan sitten ja muistan jo silloin tykänneeni. eli uppoaa muhun ihan hyvin. polkkaliidi on ihq. :hearts: kyllä nousisi jalka pippaloissa tämän tahtiin, kunhan tarpeeksi kännissä olisin. :) tekniseen puoleen ei voi nyt ottaa kantaa, koska olen duunissa ja täällä o ihan paskat luurit.
Avatar
#3 • • phace Guest
tää maistu.
kotikuunteluun ei ehkä ihan otollisin,
junkka yms bileissä menis kyllä
helvetin hyvin.

soundi-puoli ja masterointi ym
tuntuu olevan mallillaan ja hanskassa.
näinki aggressiivisissa elementeissä
hyvin ootte saanu pidettyä koossa
äänimaailman ettei tuu puuroutumista.
kirkkaat ja selvät sävelet :)

ko tyylilajia en oikeestaan himassa kuuntele
yhtään mut kyllä tää hyvältä tosiaan kuulosti.

loistomeno(tm)
Avatar
#4 • • Pas-2 Guest
Ihan kiva. Eikä tää niin kiksu oo, jos nuo tilutukset ottas pois ja jättäs rumput ja bassot pistäs isommalle niin ois iha jyystöä. Mutta en ehdota kuitenkaan että kannattas moinen tehdä ;)

Pas-2
Avatar
#5 • • ovv Guest
:D

piti nyt tulla pistämään propsei kun on tullut tämä soitettua tänään jo useampaan otteeseen. hyvin kestää kuuntelua.

teknisestä puolesta en sitten sano mitään kun en siitä niin perillä ole. :)

tätä lisää! :excellent:
Avatar
#6 • • borg nagar Guest
saundit on hyvät.

erityisesti pidän kaiutetusta däng-soinnusta ja alussa, keskivaiheilla yms. taustalta löytyvistä herkistä huminakaiuista (esim. 0:45, joista saan sellaisen kuvan, kuin olisivat säröpilityksen kaukaisia sukulaiskaikuja). Luovat sellaisen mukavan huminan. Ihan kuin välillä olisi jossain raison d'etren ja desiderii marginiksen äänimaailmoissa. Itse olisin varmaankin ajatellut heti että jotain kirkkokuoroja tuonne, mutta eihän sellaista kukaan voi toteuttaa tai edes ajatella tekevänsä.

Säröpilitysleadi on tietysti minun korvaani vähän säröresonoivapilitysleadi, mutta toisaalta siedän sitä kuitenkin. "Kertsin" bassot on mukavan mureat ja jykevät. Muutenkin tuotanto on kirkasta ja syvää. Jotain tapahtumaa jäin kaipaamaan jälkipuoliskolle, mutta tiedän, että ei tämä sitä oikeasti kaipaa.

Naisen huokaama "Ha--" on Ha--rvinaisen hyvä.

En kyllä ole ikinä pitänyt tällaisesta musiikista, mutta nyt olen tehnyt poikkeuksen ja jopa kehunut.

-Borg Nagar
Avatar
#7 • • Laite Guest
:angry: :angry: :angry:
polca!!!
:angry: :angry: :angry:

ei vaan, toi melodia on pirun hyvä, ja meininkiä piisaa!
ei muuta kuin polkkatipolkkatijunkkatipolkkati \o/

:hearts:
Avatar
#8 • • Ana-- Guest
Timppa :eek: Sä teit tän loppuun \o/

Ei muuta ku KÄDET ILMAAN!

Täs on just sellasta techmenoo mihin mä lämpeen ihan helvetisti,
kaikin puolin sävellysteoksena helvetin hyvä, mä tykkään ihan
hemmetisti noista liideistä ja tuuttauksista mitä tässä on, mut miksauksen
ois voinu mun mielestä tehdä vähän eri osa-alueita painottaen.

Rummut jää mun mielestä liian taustalle ja basso on liian pinnassa,
tää kuulostaa varmasti mahtavalta PA:sta mut kotikuuntelussa toi
beislaini on imho ehkä vähän liian läpitunkeva elementti. Rumpukomppi
ei pääse täyteen rullauspontentiaan ja jostain syystä rummut kuulostaa
vähän ämpeekolmoselta, mut kaiken kaikkiaan aivan hemmetin hyvä
raita :)

Saanks mä alottaa täl mun seuraavan keikan? :)

Tulee mieleen Frequencyn ja Renegade Hardwaren jutut tästä, ja se
on ehdottomasti näin iso kehu: <
>
Avatar
#9 • • a98 Guest
joo tästä tykkäsin! enpä ole pahemmin tälläista agressiivista junkkaa kuullukaan, ja noi transahtavat soundit sopii hienosti tähän..
noi fillit on kyllä hyviä ja toi n. 1:30 alkava liidi on just mainio!
tuotanto on laadukasta, playlistille päätyy..
enpä oikein muuta osaa sanoa kuin että toimii.
Avatar
#10 • • DeaconX Guest
No oho!

Looistavaa. Roni Size ja Goldie saa varoa. Tällästähän junkkakiksua mä
oon kaivannutkin.... en vaan tienny sitä. :)

Kaikki kohallaan! Kaupallista julkaisua odotellessa.
Avatar
#11 • • timppa^ Guest


Saanks mä alottaa täl mun seuraavan keikan? :)



Tokkiinsa, voin mä pyöräyttää sulle tosta ihan pakkaamattoman versionkin cd-r:lle, jos vaikka tässä joku päivä törmäiltäs. Kerrot vaan sitten että missä ja milloin tuo keikka on ni voin tulla pogoilee ;)

Kaikille muillekin kiitos palautteesta! Nyt jaksaa taas vääntää ääntä! Kehut kuuluu sitten ihan yhtälailla herra rjv:llekin, onhan häntä kiittäminen suurimmasta osasta rakenteellista työtä ja yksityiskohtien viilaamisesta.
Avatar
#12 • • Laite Guest
Täytyy kyllä sanoa, että tää toimii vieläkin. Perkeleen hyvän biisin ootte tehnyt.
Avatar
#13 • • native Guest
huuu! olipa kuumaa. teki mieli juosta päin seinää. olipa ratkiriemukas ralli. helevetin hyvä. lopetan nyt tai kohta en enää pysty.
Avatar
#14 • • timppa^ Guest

huuu! olipa kuumaa. teki mieli juosta päin seinää.



Ei kannata. Tulee vielä kasvot kipeäksi.
Avatar
#15 • • tir Guest
toteutuksesta yms oon väärä henkilö puhumaan.

mutta. soitin tätä ihmisille. yks sanoi ettei ymmärrä. toinen innostu ja luuli tietävänsä kuka suuri nimi on tän tehny (no, ei tiennyt..). kolmas tykkäs vielä enemmän.
suuren yleisön mielipidettä en vielä osaa sanoa kun ketään ei ollu paikalla kun soitin alkuillasta. se myöhemmin siis.
Avatar
#16 • • 8PUS Guest
hieman turhan paljon hyppivyyttä kompissa ja sitten vielä se että polkka eio mulle, mutta oijoi kun kuulostaa nätiltä. ota se polkka pois ni rakastun ;)

soundimaailma vähän turhan transee, ja en jytinää vois olla hieman enempi tuon diskanttipään tasapainoks. + tuo liidisoundi tunkee läpi ehkä hieman liikaa.

mutta hei, nätti veisu. ja tossa neljän minuutin jälkeen on aika tiukka meininki :heart:


p.s. vitun transe saatana, piiloudun pohjoiseen viltin alle :panic:
p.p.s. oikeastaan tosta viidestä minuutista eteenpäin tää mun mielestä parhaalta kuulostaa, kun eio turhia tilutteluja päällä ;)