iiO - Smooth (CDM)

29 posts, 2 pages, 3,822 views

Avatar
#21 • • MikkiHiiri Guest

nykyiset listasäännöt englannissa (1.1. 2004 alkaen) sallii 40 min kunhan kaikki versiot on yhdestä ja samasta biisistä. englannissa on myös otettu käyttöön nk. 2-track jossa saa olla max 10 min.



Perustuuko tuo siihen, että mitä vähemmän raitoja, sitä halvempi sinkku?
Tulis näin äkkiseltää mielee, koska valtavirran kanavilla tuskin soitetaan
muita kun radioeditejä, joten kulut olis paljon pienemmät kun radiot ostelis
halvempia radioedit sinkkuja..
Joskus olin kuulevinani että yli 20min levy tarttis erilaisen lasimasterin tmv joka ois paljon kalliimpi??
Onko tossa perää vai oonko kuullu omiani?
Avatar
#22 • • Homegrove Guest
Nyt oli Street Beatissa sitten jo myynnissä CD-single missä tosiaan oli kaikki nuo mixit. Nappasin sen kyllä mielelläni kun hintaa on 9,25 euroa (muistaakseni) ja tuollainen määrä mixejä mistä valita. :)
Avatar
#23 • • hpi Guest
Nadian tilalla olisi mennyt täysiään, oma,aito, ug-miehemme Mauri-Antero ja vieläpä paljon kepeämmin. kuvottavan huono, ainakin toi radiomiksaus, minkä satuin X-ryhmässä kuulemaan. samaa mieltä myös ohjelman juontajat, heh..

niin paljon kuuluu rakkauteen..ooh..ohh..smooth..
Avatar
#24 • • Bio Guest

Nyt oli Street Beatissa sitten jo myynnissä CD-single missä tosiaan oli kaikki nuo mixit. Nappasin sen kyllä mielelläni kun hintaa on 9,25 euroa (muistaakseni) ja tuollainen määrä mixejä mistä valita. :)



mä kävin eilen hakemassa free record shopista 7,50e eli yks biisi maksoi 0,58e.. ja nyt mä meen nukkuu.. :sleepy:
Avatar
#25 • • cbastn Guest
SINGLET TOP 5 SUOMI

VKO 5/04

1. @JUNKMAIL - Ei Koskaan Enää (Good Son/Universal)
2. IIO - Smooth (Made)
3. METALLICA - Unnamed Feeling (Vertigo/Universal)
4. NELJÄ RUUSUA - Popstars (Parlophone/EMI)
5. RIPSIPIIRAKKA - Ota Mut - EP (Mercury/Universal)

:happyroll:
Avatar
#26 • • JussiS Guest
Joopajoo. Airbasen remiksi oli paras, eikä sekään mikään ihmeellinen. Steve Porterin remiksistä varmaan joku progejätkä tykkää, mut en minä, ja Blackwatchin remiksiin petyin tosi paljon.

Silti toi Airbase on ihan soittokelpoinen viisu (vaikkakin mun korvaan ihan päin h*lvettiä masteroitu, vokaalit on n. 3 kertaa liian kovalla).
Avatar
#27 • • Remotion Guest
Ostin sitten kanssa tuon. Airbasen remixiä olen ainoastaan soitellut, panin ihan suoraan sen siitä soimaan kun oli melko selviö että noi muut on ihan kaameeta kuraa. Tosiaan vokaalit on melko kovalle miksattu.
Avatar
#28 • • P.Korhonen Guest

Silti toi Airbase on ihan soittokelpoinen viisu (vaikkakin mun korvaan ihan päin h*lvettiä masteroitu, vokaalit on n. 3 kertaa liian kovalla).



Tuo on kyllä aivan käsittämätön moka. Voksit on siis oikeasti aivan saatanan kovalla, ei pysty käsittämään miten tuollaista voi päätyä julkaistavaan versioon.
Avatar
#29 • • DeaconX Guest
Nehän (siis voksut) SÄRKEE!

Ei toi Airbase kyllä mikään kummonen tapaus oo muutoinkaan, ihmettelen kun jotkut sitä hypettää ja kutsutaan levykaupoissakin joksikin "Trance.nu:n allstariksi".... öööh?

Sama kaveri teki Scooterit Hans Zimmerin ja Nick Glennie-Smithin The Rock -teemalle. Löytyy uudelta Trancemasterilta. Meitsin pointsit Airbaselle on aikas vähäiset.

Markus Moserille annankin vähä enemmän pisteitä. 'Smooth' ei oo mikään 'Rapture', mutta silti ihan freesiä poppista.