La 31.5. PROTEUS 6 h set @ Yks1

29 posts, 2 pages, 4,486 views

insejn

#21 • • insejn
Makeet \”flaikat\” *nauru*
Tota, ku mä olen vähä newbie täs klubituksen intterwep-sivujen käytössä (ainaki nyt ku nää uusiutu), ni voisko joku selventää Miten tänne on mahdollista varata lippuja?
Koska jos ois takuut siitä, että pääsee inee, ni sit olen ihan helvetisti paikalla *pelle* *iloinen*
Enkä omista muita kledei ku nää yhet b/w -kuteet, ni seki ois sit täytetty se kriteeri *hih*

--
*aplodit*

[Nuclear]

#22 • • [Nuclear] el aprendiz

BlueWind:
Kyl tänne... lakki päähän ja menoksi.. jätän koulukaverit tylsistelemään kalastajatorpan yo-illallisille *pahis*

Äläs nyt, se on huvittava se illallinen Fiskiksellä, hienot annokset, mut ei niis kyl mitään oo.*nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Yks1

#25 • • Yks1 negative nein
Lippuja ei voi enää varata. Vielä on 50+ lippua ”vapaana”, kaikki, joilla on ollut mahdollisuus varata lippuja, eivät ole sitä käyttäneet. Ilmoitamme perjantaina varauksen tehneille vielä kerran.

Joka tapauksessa ovelle jätetään läjä lippuja, ilmoitamme lähemmin tarkemmin, ja lunastamattomat varaukset tulevat myyntiin klo 23. Kannattaa olla ajoissa paikalla.

Mestoilla on myös mahdollisuus hankkia uusimmat uudet techno ja techyessädehtimet kixukesää varten! On kixututtia ja glouvandia, sykkivää ristiä ja sydäntä… Myynnissä myös Helsinki-paidat kaupunginosatunnareilla! Yks1 goes commercial! Krääsää ja kräämää. Löysä raha pois!

Kevään viimeinen Yks1… räjäyttää liiat pois!

1 x 1 = 1

--
HASTA LA FIESTA, SIEMPRE!

Deleted

#26 • • Deleted

Tres:
on kyl aika karut lentolehtiset *igor*

mut ihan törkeen hienot, ja omaperäiset, erottuu massasta.
Karski

#27 • • Karski Pomon kätyri

kuilu:
Kiva nähdä uusimmassa Yks1-läisessä inhimilisiä piirteitä… Nyt mä kalvin tuukan: yllä olevan quotin takaa löytyy flaikun leiskaaja ja takatekstin kirjoittaja! *plur* Kunnia Jumalalle korkeuksissa! *nauraa*

Ensinnäki

a) Ihan paska flaieri
b) ihan paskat bileet

*justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hyzenthlay

#28 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mun mielestä toi fyeri on yksi hienoimmista, mitä olen nähnyt. Se on pelkistetyn hieno ja omaperäinen. Ja erottuu muista, kuten joku jo sanoikin. Bileet tulee varmasti olemaan hienot, jos nyt pääsen sisään kun ei ole kai tota ennakkolippua :O *nyyh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Yks1

#29 • • Yks1 negative nein
Lipun varanneille ilmoitettu ryhmä-privana. Jos olit varauksen tehnyt, muttet postia saanut, niin heti kärjekäs hattuilu privana, kiits.

Hyzenthlay:Bileet tulee varmasti olemaan hienot, jos nyt pääsen sisään kun ei ole kai tota ennakkolippua :O *nyyh*

Sun nimes oli nii… Kirjoitimme sen väärin ryhmäviestin osoitteeseen, sori. Mut siellä on siis sulle +1 lippua varattuna. Sori sille kolmannelle tyypille, mut tulkaa ajoissa, eiköhän se nyt sillee…

Ovella on 40+ lippua jäljellä, ja osa kutsuvieraista poistunee pakollisiinsa aiemmassa vaiheessa, eli emmeköhän saa illan aikana kaikki halukkaat sisään.

Muistanette hartaan toiveemme: vaatteet musta/valko/puna akselilta, ei siis pahan...*ding*
Gaudeamus igitur, diabolicus dum sumus…*ding* (Latinistit voi korjata kielioppia… jos uskaltavat!*nauraa*)

1 x 1 = 1

--
HASTA LA FIESTA, SIEMPRE!