Kippis kuulostaa brittien mielestä fraasilta "Get pissed".
58 posts, 3 pages, 12,900 views
Ku oon täällä ulkomaalaisille opettanu kippistä, niin oon maininnu, että sen muistaa helposti "keep pissed" sanasta. Get pissed käynee myös.Kippis kuulostaa brittien mielestä fraasilta "Get pissed".
Tarkistin, ei ole. Se onkin duunikaverin ja hänen kavereiden joku inside läppä hänen kotikylästään... Eli ei se ookkaa mikää oikee kylä.Eikös Alankomaissa ole semmonen kylä, jonka nimi on Pub Biertje?
Senkin limapulu!Indonesian 101:
Ja sit on hyvä yhtye: Cibo Matto - se toinen laulaja soitteleepi muuten Gorillazissa bassoa.matto = hullu
Mitsubishi Pajero; kaikkien tuntema maasturi myydään Espanjassa
(muistaakseni) nimellä Avenger, koska Pajéro (muistaakseni) tarkoittaa runkkaria tms..
Ääntämys on myös hyvin lähellä saksan sanaa "das Gebiss" joka on taas tekohampaat.Kippis kuulostaa brittien mielestä fraasilta "Get pissed".
Eikö joku "haavipallo" tms. oo La Crosse? Joku ranskalainen peli, jossa haaveilla huidotaan palloa maaliin.LaCrosse:n
Lassipallo on kivampi.
Lassipallo on kivampi.
näin se menee. harmittaa vaan ku kukaan ei oo vielä suostunu pelaan mun kaa.. :(
sä et oo pelimies, sen täytyy johtuu siitä :(
Eikö joku "haavipallo" tms. oo La Crosse? Joku ranskalainen peli, jossa haaveilla huidotaan palloa maaliin.LaCrosse:n