Sinä vs. Minä

76 posts, 4 pages, 8,800 views

Avatar
#61 • • drS Guest
unohdin jo mihin mun piti vastata ku on taas tullu niin paljo 'asiaa' viime käynnin jälkeen :panic:

sanotaan nyt vaikka "peppu"
Avatar
#62 • • Taedium Guest

Syöt kaikkeuden.
Mitäs sitten?

Siinä kohdassa joisin taljoilla olevista puisista maljoista.

Ilman kaikkeutta ei olisi aurinkoakaan. Ilman aurinkoa ei olisi päivää. Me olemme yö!
Avatar
#63 • • Timce Guest

minä, minä 2, minä 3, minä 4, minä 5 minä 6, minä 7, minä 8, minä 9, minä 10....



Kuka teistä on/olet sinä? Vastatkaa nyt joku!
Avatar
#64 • • serotonot Guest

unohdin jo mihin mun piti vastata ku on taas tullu niin paljo 'asiaa' viime käynnin jälkeen :panic:

sanotaan nyt vaikka "peppu"



"peppu"

mikä tästä oli palkinto?
Avatar
#65 • • Daniel Braun Guest

Ilman kaikkeutta ei olisi aurinkoakaan. Ilman aurinkoa ei olisi päivää. Me olemme yö!


Riitaa kylvit aina jonkun verran,
vaan tilit tasataan kerran:
olet vahva, mutta on voimia
jollaisista et edes uskalla nähdä unta...



Kuka teistä on sinä?


Älä sure sitä,
moni meistä pitää
yhtä päätä mutta montaa mieltä...
Avatar
#66 • • Taedium Guest

Olemme haaveilleet kaikkeuden syömisestä!

Noni, valmistamme Kaikkeuden Keiton.

Mitä uupuu? Basilikaa! Visvaa, rasvaa, rautakuonaa. Perkele, tää on muonaa!
Avatar
#67 • • Daniel Braun Guest

Noni, valmistamme Kaikkeuden Keiton.

Mitä uupuu? Basilikaa! Visvaa, rasvaa, rautakuonaa. Perkele, tää on muonaa!


Tapa hauva, lahtaa nauta.
Pataa sopii sorkkarauta.
Siinä kelluu kirves hyvin!
Avatar
#68 • • Taedium Guest

Siinä kelluu kirves hyvin!

Ah, unohdi, että niiltähän on tullu b-puolien kokoelma. Tiedätkös muuten mistä alunperin löytyy tuo piisi?
Avatar
#69 • • Daniel Braun Guest

Siinä kelluu kirves hyvin!

Ah, unohdi, että niiltähän on tullu b-puolien kokoelma. Tiedätkös muuten mistä alunperin löytyy tuo piisi?


Minä olen myyrä-ep:ltä...
Muistaakseni.

Alunperin toi tais olla joku no-name hevimättö/hevipurkka bändin tekele...
Eiks?
Avatar
#70 • • Taedium Guest

Minä olen myyrä-ep:ltä...

Jepjep, YUP:n esittämänä.

Alunperin toi tais olla joku no-name hevimättö/hevipurkka bändin tekele...

Suomenkieliset sanat on kyl Jarkko tehny, mut se oli tuo.. tuo.. tuo.. dementia, eiku Atomic Rooster joka sen teki.
Avatar
#71 • • Daniel Braun Guest


Alunperin toi tais olla joku no-name hevimättö/hevipurkka bändin tekele...

Suomenkieliset sanat on kyl Jarkko tehny, mut se oli tuo.. tuo.. tuo.. dementia, eiku Atomic Rooster joka sen teki.


Siis sitä just tarkotin.
Että alkuperäinen on joku hemmetin hevipurkkamättöbändi.
Suomenkielestä en siinäyhteydessä puhunut mitään.
:excellent:

Eihän tota biisiä taida olla muilla levyillä (siis YUP esittämänä) kuin tolla Minä olen myyrä-ep:llä ja sitten Hajoita- ja hallitse kokoelmalla?
Avatar
#72 • • Taedium Guest

Eihän tota biisiä taida olla muilla levyillä (siis YUP esittämänä) kuin tolla Minä olen myyrä-ep:llä ja sitten Hajoita- ja hallitse kokoelmalla?

En oo törmänny.

Mut Huonot Uutiset on siinä kans ilman sitä naisen laulua, joka imo on hyvä idea, mutta huonosti toteutettu siinä TT&TT levyllä.

Harmittaa, että siinä kokoelmalla on Huda Huda piisistä Nylon Beatin kanssa laulettu versio. (Vaikka on se kiva kuulla ku Jonna ja Erin laulaa "ei sun tarvii peiton alla imee namua".) Livenä toi Tuomarin piisi on parempi. - Siis ilman Nylon Beattia.
Avatar
#73 • • Daniel Braun Guest

Harmittaa, että siinä kokoelmalla on Huda Huda piisistä Nylon Beatin kanssa laulettu versio. (Vaikka on se kiva kuulla ku Jonna ja Erin laulaa "ei sun tarvii peiton alla imee namua".) Livenä toi Tuomarin piisi on parempi. - Siis ilman Nylon Beattia.


Mulle taas toimii
Jonnan & Erinin nenälaulu/naisvoimaa menttaliteetilla vedetty versio jotenkin rokkaa mukavasti.

Vaikka kyseisen kaksikon muodostama bändi on nyt mitä on, niin silti on kunnioitettava sitä että kuinka hienosti Risto Asikainen saa tehtyä noita poppilistahitti biisejä...
Harva pystyy samaan.

Jottei menisi ohi aiheesta.

Edam juuston lisäksi minä, sekä minun 9 muuta persoonani, muodostavat kaikkeuden absoluuttisen olemassaolon perustan.
Sen totuuden ja voiman jonka ansiosta me olemme täällä.
Minä, yhdeksä muuta ja juusto.
Ja nälkä.
Avatar
#74 • • Timce Guest





Kuka teistä on sinä?


Älä sure sitä,
moni meistä pitää
yhtä päätä mutta montaa mieltä...



Eiku jäi häiritsemään. Lukeeko näitä posteja Daniel Braun vai "Daniel Braun" se yks monista sivupersoonista, joka nyt sattuu olemaan pinnalla, kun varsinainen Daniel Braun (tai mikä teidän/sinun/ nimesi nyt onkaan) on piilossa jossain tuolla mielen sopukoissa...;)

Jakomielitauti - Fascinatin!

Asiaa jakomielitaudista
Avatar
#75 • • Daniel Braun Guest


Eiku jäi häiritsemään. Lukeeko näitä posteja Daniel Braun vai "Daniel Braun" se yks monista sivupersoonista, joka nyt sattuu olemaan pinnalla, kun varsinainen Daniel Braun (tai mikä teidän/sinun/ nimesi nyt onkaan) on piilossa jossain tuolla mielen sopukoissa...;)


Kysytkö minulta vai minulta?

Vastaaminen tuollaiseen kysymykseen on liki mahdotonta.
Yritetään.
Viestejä lukee fyysinen olomuoto nimeltä Daniel Jean-Michel Braun.
Kyllä, näin se on.
Se joka luetun viestin lopulta saa onkin toinen juttu...
Toisaalta mistä sitä tietää mikä monista ministäni sen haltuunsa saa.
Eihän keskenään kilpailevat minät voi toisilleen kertoa sitä.
Mitä siitäkin tulisi.
Kyllä, minä sen viestin luen.
Minä, Daniel Braun.
Minä.
Minäpäs.
Minä!

:D
Avatar
#76 • • Taedium Guest

Eiku jäi häiritsemään. Lukeeko näitä posteja Daniel Braun vai "Daniel Braun" se yks monista sivupersoonista, joka nyt sattuu olemaan pinnalla, kun varsinainen Daniel Braun (tai mikä teidän/sinun/ nimesi nyt onkaan) on piilossa jossain tuolla mielen sopukoissa...;)

Mun mielestä on tosi jänskää, että Danin kaikki mielen pirstaleet on sama henkilö. Daniel on siis syntynyt kymmenellä kätilöosastolla, juo aamulla kymmenen kuppia kahvia ja käy kymmenessä työpaikassa...