sanotaan nyt vaikka "peppu"
76 posts, 4 pages, 9,593 views
Siinä kohdassa joisin taljoilla olevista puisista maljoista.Syöt kaikkeuden.
Mitäs sitten?
minä, minä 2, minä 3, minä 4, minä 5 minä 6, minä 7, minä 8, minä 9, minä 10....
unohdin jo mihin mun piti vastata ku on taas tullu niin paljo 'asiaa' viime käynnin jälkeen :panic:
sanotaan nyt vaikka "peppu"
Ilman kaikkeutta ei olisi aurinkoakaan. Ilman aurinkoa ei olisi päivää. Me olemme yö!
Kuka teistä on sinä?
Noni, valmistamme Kaikkeuden Keiton.Olemme haaveilleet kaikkeuden syömisestä!
Noni, valmistamme Kaikkeuden Keiton.
Mitä uupuu? Basilikaa! Visvaa, rasvaa, rautakuonaa. Perkele, tää on muonaa!
Ah, unohdi, että niiltähän on tullu b-puolien kokoelma. Tiedätkös muuten mistä alunperin löytyy tuo piisi?Siinä kelluu kirves hyvin!
Ah, unohdi, että niiltähän on tullu b-puolien kokoelma. Tiedätkös muuten mistä alunperin löytyy tuo piisi?Siinä kelluu kirves hyvin!
Jepjep, YUP:n esittämänä.Minä olen myyrä-ep:ltä...
Suomenkieliset sanat on kyl Jarkko tehny, mut se oli tuo.. tuo.. tuo.. dementia, eiku Atomic Rooster joka sen teki.Alunperin toi tais olla joku no-name hevimättö/hevipurkka bändin tekele...
Suomenkieliset sanat on kyl Jarkko tehny, mut se oli tuo.. tuo.. tuo.. dementia, eiku Atomic Rooster joka sen teki.Alunperin toi tais olla joku no-name hevimättö/hevipurkka bändin tekele...
En oo törmänny.Eihän tota biisiä taida olla muilla levyillä (siis YUP esittämänä) kuin tolla Minä olen myyrä-ep:llä ja sitten Hajoita- ja hallitse kokoelmalla?
Harmittaa, että siinä kokoelmalla on Huda Huda piisistä Nylon Beatin kanssa laulettu versio. (Vaikka on se kiva kuulla ku Jonna ja Erin laulaa "ei sun tarvii peiton alla imee namua".) Livenä toi Tuomarin piisi on parempi. - Siis ilman Nylon Beattia.
Kuka teistä on sinä?
Älä sure sitä,
moni meistä pitää
yhtä päätä mutta montaa mieltä...
Eiku jäi häiritsemään. Lukeeko näitä posteja Daniel Braun vai "Daniel Braun" se yks monista sivupersoonista, joka nyt sattuu olemaan pinnalla, kun varsinainen Daniel Braun (tai mikä teidän/sinun/ nimesi nyt onkaan) on piilossa jossain tuolla mielen sopukoissa...;)
Mun mielestä on tosi jänskää, että Danin kaikki mielen pirstaleet on sama henkilö. Daniel on siis syntynyt kymmenellä kätilöosastolla, juo aamulla kymmenen kuppia kahvia ja käy kymmenessä työpaikassa...Eiku jäi häiritsemään. Lukeeko näitä posteja Daniel Braun vai "Daniel Braun" se yks monista sivupersoonista, joka nyt sattuu olemaan pinnalla, kun varsinainen Daniel Braun (tai mikä teidän/sinun/ nimesi nyt onkaan) on piilossa jossain tuolla mielen sopukoissa...;)