DJ SAM - Acid Drive

8 posts, 1 page, 1,224 views

Avatar
#1 • • Samuli Guest
Taannoinen tuotos, joku saattanut jo kuulla. Diippiä tavaraa, melko progea, surinaa ja muuta outoa.

192 Kbps, joten jos maistuu niin siitä vaan.

Acid Drive
Avatar
#2 • • crc Guest
Nimi on vähän hassu tän tyyliselle.. Odotin jotain kunnon kolkinpiiskausta ja x0x rumpuja, mut joo ... kiva viisu kaikinpuolin, mutta basari kuulostaa mun mielestä jotenkin irtonaiselta. Ehkä jotain vähemmän synteettistä tömpsähtelyä tilalle?
Avatar
#3 • • J-P Guest
mukavaa ja letkeää. heti tuli mieleen, että tossa bassolinjassa kaipais olevan vähän enempi yläpäätä, kun kerta melodiaa soittaa... käy kyllä näinkin.

aika proge-haussia mun makuun, ehkä vähän liian junnaava.

tuotantopuoli on kyllä kohdillaan, eipäs siitä mitään muuta kuin kehuja.

levylle vaan :)
Avatar
#4 • • crysaz Guest
Mukavan junnaavaa menoa. Tosin se "jokin" jäi mielestäni puuttumaan. Toimii lämmittely biisinä jonka jälkeen käännetään groovi päälle...

Surinat toivat mukavan tech-henkisen tunnelman.
Avatar
#5 • • RandomPLAY Guest
Ihan mukava tracki... tuli otettua tuossa sellainen lähes parin tunnin repeat sessiot pelkästään kunnellen tätä. Ja ei kyllä sitten kyllästynyt kyseiseen biisiin (toistoja n. 20). :eek:

Noh tuo basso on mun mielestä sopivan irtonainen tähän biisiin ja, koska kyseessä on Acid Drive niin.. on omiaan olemaan juuri tuollainen. Itse tykkään kyllä enemmän hieman "pehmeämmästä" ja ei noin erottuvasta, mutta kuitenkin hyvä oli.

ps. alku toi ensimmäisellä kerralla mieleen wanhat fresh fruitit ja hetken luulinkin, että nimi saattaa olla harha.. :excellent:
Avatar
#6 • • djsakke Guest
Taa oli aika pitkalti suht mitaansanomaton ja melko tylsa biisi. biisin pohjaksi aika hyva, siella taalla hypnoottinen tunnelma, biisi rakentuu vahan mutta loppuen lopuks ei kulje yhtaan minnekaan. jotain kaipais. diggasin basslinesta.
Avatar
#7 • • DeaconX Guest
LetsGoDisco!

Bassline on liika hiljainen. Sain paniikkikohtauksen kun mulla alkoi soida DjSatun matskua tähän päälle jostain syystä. Huh!

Joo, tää on vähän tylsähkö piisi.
Avatar
#8 • • RandomPLAY Guest
Tuossa eilen vasta huomasin tuon tosi matalan "basso" kuvion.. mikä lähtee siinä minuutin jälkeen. Noh mulla onkin sellaiset läppärit vain, että ei niillä oikein tollaisiin taajuuksiin pääse. :eek:

Vai oliko se vain korvienvälissä olevaa huminaa... :panic: