Rasmus Hedlund - Submerge & Jumitus [deep techno]

17 posts, 1 page, 1,842 views

Avatar
#1 • • Edited rhedlund Guest
Pistänpäs pitkästä aikaa jotain uudempaa jakoon. Itse en ole miksaukseen täysin tyytyväinen mutta odotan että pääsen paremmilla vehkeillä kun näillä multimediakajareilla sen tekemään. Maurizion jalanjäljissä kuljetaan taas eli rakenne on aika pitkälti monotonista. Enjoy.

Rasmus Hedlund - Submerge (160kbps)

Rasmus Hedlund - Submerge (final) (192kbps)

+

Rasmus Hedlund - Jumitus (192kbps)

Ennenkun joku siitä ehtii sanomaan niin tunnustan itse että M5:sta on ehkä kuunneltu yks tai kuus kertaa ;)
Avatar
#2 • • Samuli Guest
hyvähän tämä on. eikä tuo miksaus nyt kovin paha ole. ainoa mikä häiritsi oli ton chordin liika avaaminen jossain kohdissa, vois mun puolesta olla vielä muminampi.

saisko jostain soittoversiota?
Avatar
#3 • • rhedlund Guest
pistän vaikka myöhemmin tällä viikolla uudemman version jakoon johon korjailen palautteen mukaan ne asiat jotka koen myös huonoiksi. Nostan myös bitraten ->192 ja sen voi vapaasti polttaa cd:lle.
Avatar
#4 • • ojis Guest
Erittäin tunnelmallinen biisi. Mun mielestä tää on aika valmista kamaa. Ainoo mikä nyt pikkasen hämäs, niin oli just toi Samulin mainitsema chordin liika avaaminen tietyissä kohdissa. Kokonaisuudessaan jälleen helvetin hieno biisi sulta. Mä ostaisin tän 12":lla kaupasta heti pois. Tää jää ehdottomasti omalle soittolistalle pyörimään.

.ojis
Avatar
#5 • • J-P Guest
onpas mukava basso :)

mua häiritsi eniten (lattialla täysin merkityksetön) ton snaren sopimattomuus muihin elementteihin.... se oli enemmänkin vaan pistetty muiden päälle.

lisäksi sitä 02:31 soivaa detune-pädiä vois käyttää ehkä useammin.

muttamutta, mukavaa menoa, ei siitä sen enempää. mahtava basso \o7 jessöör!
Avatar
#6 • • Jukka I Guest
Nuottikorva (such as it is) valittaa, että basso kulkee epävireisesti (liian korkealla) suhteessa chordeihin.

Muuten varsin hienoa tunnelmointia. Jotain pikkulisää olis kyllä vielä kaivannut, vaikka minimalistisella osastolla liikutaankin.
Avatar
#7 • • Teemu T Guest
Hyvältä kuulostaa. Ehkä jotain pieniä kikkailuja ja stringejä/padeja kaipais.
Avatar
#8 • • Elatek / Lauri E Guest
Basso kyl möyrii kivasti ja chordit on kans pirun jees.
ehkä jotain elementtejä olis voinu tuoda lisää, mutta toimii näin monotonisellatasollakin hiton hyvin.
Hyvää matskua. :heart:
Avatar
#9 • • murQla Guest
hyvin jytää ja möyryää :happyroll:
Avatar
#10 • • Pas-2 Guest
Kyllähä tästä Maurizio tuli mieleen, ehkä vähä liikaaki. ;) Mutta niin, eihän se haukku ole, tämmöstä junnaustaki vaan tehdään toisaalta aika paljo ...

Pas-2
Avatar
#11 • • jUSSi Guest
muuten todella hyvä, mutta toi snare on liian kirkas muihin saundeihin verrattuna. Pikkasin sitä terää siitä pois tai hieman tunkkaisempi sample kehiin.
Avatar
#12 • • sektori Guest
hyvä juttu minusta tuo kirkas snare ja hihatin tapainen, eroaa enemmän mauriziosta niiden avulla :) samoten tuo avaaminen on ihan hyvä juttu minusta. vielä vois melkeen lisätä jonku pikkujutun, tyyliin tuo naukuminen 4:31 kohdassa.
jos teet tuosta snaresta tunkkasemman ja aukomiset pienemälle nii tää on sitten vaan m8, nyt tää on hyvä.
Avatar
#13 • • master bator Guest
Kiva.
Avatar
#14 • • rhedlund Guest
kiitoksia kaikille palautteesta. potkasenpa taas sorvin käyntiin ja hion tätä, finaaliversio jakoon sitten jossain välissä. jos jollekkulle tulee vielä mieleen jotain niin sanokaa toki.


edit:
Joop eli nyt olis finaalia tarjoolla kiinnostuneille...tai ainakin niin finaali kun omat korvat antaa myöten :) alan jo olemaan tosiaan hiukan kuuro tälle, hih.

JA sitten pistin vielä toisen zibaleen jakoon, kyseessä on uudempi versio biisistä jonka soitin hi-tech -livessäkin...

kommenttia saa antaa jos haluaa
Avatar
#15 • • Digital Beat Guest
Kivan matala basso, nostaisin ehkä keskialuetta hieman tuosta padista. Kannattaa hommata paremmat kaiuttimet, ei silti on itellä myös multimediapurkit. Aika monotonista on mutta kai on tarkotuskin. Ehkä jotain pientä timbraalia lisää kehiin.
Avatar
#16 • • sauce Guest
joo, taitaa olla palautepäivät mulla kun välttelen töitä, kirjauduin tähän voorumiin ja nyt maistelen jotain kolmatta kappaletta vissiin kai...

mutta...

ylleensä en kuuntele tälläistä vaikka porin seudulta olenkin kotoisin(ja mitähän sekin tarkoittaa), mutta tässä on aikas kiva grappi. sellanen rystyote. tykkään tosta bassolinja ja rummusta vaikken niistä juupali mitään tiedällään.

ei tästä paljoo voi muuta sanoa, joko pitää tai ei, naapuri ei ainakaan pidä kuun väännän subbaria suuremmalle, kiitokset siitä tekijälle. matalia taajuksia on aina ilo kuunnella.

viiden miuutin kohdalla tapahtui kiva kääntö joka sai pienet käsinuket ikkunalaudalla taputtamaan käsiään iloisesti.

kyllä tähän kastikkeeseen upposi. kiva että jollain kärsivällisyyttä tejdä näin monotonista kamaa, mä en siihen kykene:)

kos mulla olsi kannettava mp3-soitin, ottaisin tän mukaan.
Avatar
#17 • • sonni Guest
ei-final oli sittenkin parempi. kyllä korkeita
taajuuksia saa silti löytyä vaikka suhnu tähän sopiikin.

kuulosti lähinnä vain hätäiseltä lp-filsulta haitsujen
ja snarejen suhteen?