DJ Homegrove - Tammikuu

31 posts, 2 pages, 3,244 views

Avatar
#21 • • Homegrove Guest



Ainoastaan se yksi riitasointuinen vaihto ja Floorfillerzin näiden muiden rinnalla melko mitätön biisi tulevat mieleen, mutta pikkuvikoja nekin, mitkä eivät tunnelmaa latista :)

Kun sulla kerran noita könneksönssejä on, niin osaisitko sanoa milloin nuo 16 Bit Lolitasit tulis meille kuolevaisillekin? ;)



Mua ei oikein ole sointukorvalla siunattu (yksi hyvä syy olla koskaan edes harkitsematta tuottamista) niin kerro mikä vaihto? Kiinnostaa. :)

Floorfillerz ei juu ehkä ole ihan kotikuuntelussa edullisimmillaan, mutta potkii kyllä vähän perkeleesti hyvässä äänentoistossa. Olen soittanut varmaan joka keikalla sen jälkeen kun sen ostin. Kiitos Antille kun lykkäsi kuunneltavaksi Mossossa, tuskin olisin tuota herkkua muuten hoksannut ostaa.

16 Bit Lolitasia tippuu helmikuussa tuo Extreman julkaisu, Sexonwaxin joskus keväällä. Mutta sitä ennen nuo Hollannin pojilta tulee Deepilläkin yksi 12-tuumainen ulos. :)
Avatar
#22 • • Unda Guest



Ainoastaan se yksi riitasointuinen vaihto ja Floorfillerzin näiden muiden rinnalla melko mitätön biisi tulevat mieleen, mutta pikkuvikoja nekin, mitkä eivät tunnelmaa latista :)

Kun sulla kerran noita könneksönssejä on, niin osaisitko sanoa milloin nuo 16 Bit Lolitasit tulis meille kuolevaisillekin? ;)



Mua ei oikein ole sointukorvalla siunattu (yksi hyvä syy olla koskaan edes harkitsematta tuottamista) niin kerro mikä vaihto? Kiinnostaa. :)



Ollikin mainitsi jo tämän eli tuo Seaside Floater ja Harmonic Gems ovat eri sävellajeissa ja päällekkäin epäharmoniassa, mutta eipä tuota juuri kuule, eli todella pikkuasiasta niuhotan..

( Ja voithan sä tuottaa tribaaliprogee, sellasta Creamer ja K-matskua, eihän niissä mitään melodioita tarvita :D ).
Avatar
#23 • • Homegrove Guest
Aivan! :laugh:
Avatar
#24 • • vain Guest
Tuli nyt viimein kuunneltua miksauksesi. Hyvää matskua siihen saakka, kunnes Floorfillerz alkoi ja kaikki loppu sitten olikin sitä huonompaa. Hyvät vaihdot sopivissa kohdissa, olisit vain jatkanu yhtä syvällisellä saundilla loppuun asti, niin olis tullu ehkä poltettua levylle, sillä ei näistä tietokoneen pikku purkeista kuulu mitään juuri.

:panic:
Avatar
#25 • • Laite Guest

( Ja voithan sä tuottaa tribaaliprogee, sellasta Creamer ja K-matskua, eihän niissä mitään melodioita tarvita :D ).



tai sitten polccaa, mitä vammaisempi melodia, sitä covempi biisi!

(ota tästä jos et ymmärrä huumoria: :hearts: :happyroll: ;) :) ;) :crybaby: :eek: :excellent: :hah: :heart: :heart: :mad: :angry: )
Avatar
#26 • • drS Guest
jees, kyllähän tämän työpäivän ratoksi kuunteli, mutta täytyy kyllä sanoa että en vieläkään keksi sun mixeistä mitään ylenpalttisen hehkutuksen aihetta, aika peruskauraa mun mielestä. tekniikka on hallussa ja biisivalinnat on tasaisen varmoja.

eka biisi rokkas isosti, samoin u&k ja private taste oli varsin mukava yllätys välissä. muuten ei oikein jäänyt mitään mieleen..

ei todellakaan huono, mutta ei maailmoja kaatavakaan.
Avatar
#27 • • introvert Guest
Noniin, kommentoinpas viimmein tätä.

Rakenteeltaan ja teknisesti on kunnossa. Jos tarkkoja ollaan niin pientä basson kuolemista huomasin vaan parissa vaihdossa, mutta sehän tuo vaan livefiilistä. ;)

Biiseistä Private Taste oli kyllä oikeen kiva ylläri. Loppupuoli ei ole ihan ehkä mun makuun. U&K raita on kyllä ihan hieno ja Kosmas Epsilonin biisi on kyllä oiva lopetusraita ja samaten parhaita biisejä tässä miksauksessa. Ihan hyviä raitoja kyllä kauttaaltaan mutta nyt se jokin puuttui. Edellisessä iski loppupuolen teknoilut enemmän. Kiitosta vaan että sait tuon mun tuotoksen mahdutettua tähän. :) Meni se vaihto Panopticiin hieman riitasointuisesti mutta eipä haitanne.

Elikkä.. hyvä miksaus mutta ei toiminut mulle yhtä hyvin kuin edellinen.
Avatar
#28 • • Homegrove Guest
Nostetaanpa tätä taas... :D
Avatar
#29 • • Taedium Guest
Teknisesti kuulosti hyvältä. Ei ensikuulemalta osunu mitään kovin ikävääkään korvaan. Ei ollu vaan tällä miksauksella mulle sanomaa, tai se jäi kuulematta. Eli siis jotenkin mitäänsanomattomia kappaleita verrattuna siihen viime vuoden ... öö ... oliko se helmikuu 2003 miksaus vai mikä? Eli hyvin soitat, mutta koska tämän miksauksen kohdalla oma musamaku poikkeaa liikaa sinun vastaavasta, en voi oikein sanoa mitään muuta tästä, koska epäilen, etten kovin montaa kertaa (valitettavasti) tule tätä miksausta kuuntelemaan.

Hyvä yritys silti, mutta kaikkia ei voi musatyylillä miellyttää. (Se taas ei ole sinun vika.)
Avatar
#30 • • Homegrove Guest
Tarskakin kommentoinut. :eek:

Kiitos kommentista, otin kehuna. :happyroll:
Avatar
#31 • • ilarip Guest
Näemmä unohdin kommentoida. Jospa kuuntelen uudestaan että saan tuoreeseen muistiin ja sitten palautetta.