Loco : Opening Night @ Grab, Turku - 14.02.2004

37 posts, 2 pages, 3,106 views

Avatar
#21 • • Laite Guest

on se kyl kiva ku aina me turkulaiset
saadaan tappelu aikaseks :DDD
:mad: :angry:



Huomaatko, että mä en oo vielä osallistunut tähän keskusteluun. Oon ollut kiireisenä kun oon noita lahden poikia lietsonut ;)
Avatar
#22 • • dab Guest

on se kyl kiva ku aina me turkulaiset
saadaan tappelu aikaseks :DDD
:mad: :angry:



No ainahan mun musiikki on parempaa kuin sun musiikki[tm]!!! :angry:

Mutta, toivottavasti nämä bileet onnistuu, vaikka itse tykkäänkin enemmän siitä "soft dance(PROGE) shitistä". :winkwink:
Avatar
#23 • • JanJan Guest
täällä ollaan porukalla jo odotettu koska alkaa tämä off-topic, ja tulihan se viimein. IHME että Sheila taas yllättävästi vetää samaa linjaa... eihän tämä plattari ole sitä varten, että kerrotaan koko kansalle että "en todellakaan ole tulossa noihin bileisiin", ja V...U mikä flyeri. EI NÄIN!!!
Avatar
#24 • • alashattu Guest
tonne todellaki! :)
mietin vaan millä kaikki mahtuu sinne jos tosiaa tonne tulee hyvin porukkaa.. :confused:
Avatar
#25 • • Laite Guest

täällä ollaan porukalla jo odotettu koska alkaa tämä off-topic, ja tulihan se viimein. IHME että Sheila taas yllättävästi vetää samaa linjaa... eihän tämä plattari ole sitä varten, että kerrotaan koko kansalle että "en todellakaan ole tulossa noihin bileisiin", ja V...U mikä flyeri. EI NÄIN!!!



Eikös se ollut itsestään selvää, että toi offtopic alkaa heti kun joku (tai oikeastaan sinä) alkaa järkkäämään uusia bileitä turussa. Itse pitäydyn nyt ja jatkossakin tuosta kommentoinnista, mutta sen verran pitää kuitenkin tiedustella, että kai ihminen saa sentään mielipiteensä sanoa? :scared:

Pitäkää hyvät bileet, itse en kuulu kohderyhmään enkä ole paikalle siksi tulossa. Onnea vain uudelle klubille.

ja privana voi jatkaa jos siltä tuntuu :)
Avatar
#26 • • JanJan Guest
tottakai ihminen saa sanoa mielipiteensä täällä, MUTTA :) , ei mulle ainakaan tulisi mieleen "haukkua" toisten bileitä tai flyereitä, vaikka ne olisivatkin sitten RnB bileet... olisi varmaan aika fiksua lopettaa ainakin tämän Turun osalta nämä dissaamis-jutut, kun kaikki edelleen "tunnetaan" toisemme, toiset paremmin ja toiset :( :(
Avatar
#28 • • JAYeL Guest

tottakai ihminen saa sanoa mielipiteensä täällä


Ei saa, jos se mielipide on väärä!


ei todellakaan saa... ainakaan turussa. :happyroll:
Avatar
#29 • • dab Guest

IHME että Sheila taas yllättävästi vetää samaa linjaa...



"Taas"? Et oo todellinen. Tajuatko edes itse miten pahasti ammut itseäsi jalkaan? :panic:

Edit: Olen kyllä tulossa tsiigaamaan menoa. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka sattuisi kuulemaan hyviä biisejä "ei omasta" genrestä. ;)
Avatar
#30 • • sakin Guest

Kiitokset kaikesta tästä palautteesta. Jos flaba herättää noin suuria emootioita, niin se on eittämättä tehnyt tehtävänsä paljon keskimääräistä mitäänsanomatonta flabaa paremmin tullessaan huomatuksi joko hyvässä tai pahassa.

Terveisin,
"Tyylittömän ja ruman" flaban tekijä



Sori Jone mut emmä mitään privaa ala sulle laittamaan.
Monesti näkee sitä ett topicin alussa ensimmäiset 10 postii on sitä miten
HELVATIN MAKEE JOKU flaikku on.. kyll ne toisenlaisetkin kommentit pitää saada laittaa.. mikäli se jonkun sydäntä niin paljon painaa!

Joten tässä sulle Jone, en tiedä mitkä ohjeet olit saanut ko. työhön..
mut kun tunnen sua pikkasen ihmisenä ja hiukan "töiden" kautta,
niin olisin odottanut sulta erilaista flaikkua !

jotenkin toi A-puoli on vaan heikko !( sun omaperäisyys ei näy siinä! )

B-puoli, ajaa kai asiansa ku sielt kaikki faktat löytyy, mut sekin on köyhän näköinen! ja tällä tarkoitan ett "kuka tahansa pystyisi samaan"
kun kyseessä on sun työ, niin ainakin itselläni ennakko odotukset olivat korkeammalla ja nyt kun tuo on valmis... :crybaby:

mutta olihan mulla myös tost lineupistakin jotakin... ihmettelin ett pitikö "kaikki" starat tunkee samaan iltaan??(mitä jatkossa ? )

mutta kaikesta huolimatta oon tsekanut ko. päivämäärän ja töiden puolesta ainakin pääsen paikalle ja aikomuksena on tulla toistenkin,
kerta ei näitä polkkabileitä turussa oo liikaa..


S.


Ps. Jone eihän mun Lahden kyyti kokenut mitään takapakkia äskettäin :D
Avatar
#31 • • Edited JanJan Guest
huhtikuussa saadaan ulkomaalais-vahvistus Lontoosta... :cool: :cool:
Avatar
#32 • • Timmo Guest
mitä väliä on jollain flaikulla. se riittää, että paikka, aika ja hinta on mainittu. deejiiden nimillä ole vittuakaan väliä, kunhan musa on hyvää. eli riittää kun mainitsee, mitä musaa on luvassa.

flaikut vois muuttaa mustavalkosiks lapuiks, niin ei tarttis kenenkään nitistä niistä, kun ne olis aina samanlaisia.
Avatar
#33 • • DyyD Guest

mitä väliä on jollain flaikulla. se riittää, että paikka, aika ja hinta on mainittu. deejiiden nimillä ole vittuakaan väliä, kunhan musa on hyvää. eli riittää kun mainitsee, mitä musaa on luvassa.

flaikut vois muuttaa mustavalkosiks lapuiks, niin ei tarttis kenenkään nitistä niistä, kun ne olis aina samanlaisia.



Eiköhän osteta iso piparkakkumuotti ja paineta kaikille promoottoreille kasa samanlaisia päällystämättömiä super-pipareita. Sitten onnistumme kaikki varmasti.

</tröllipeikko>
Avatar
#34 • • JanJan Guest
eli tässä olis vielä soittoajat:


Octan 21.00-22.30
Sasha F 22.30-23.45
Friik 23.45-1.00
Neon 1.00-2-15
Proteus 2.15-3.30

:D :D :D :D :D
Avatar
#35 • • alashattu Guest
miksei nä bileet vois olla jo?!! :)
Avatar
#36 • • Mya Guest
Perjantaina on eka HYVÄÄ verryttelyä lihaksille toisaalla ja siitä on hyvä jatkaa sit tänne!
Mitenköhän vanhan polkkajalka nousee, hmm :scared:
Avatar
#37 • • alashattu Guest
hmm.. miksei tuosta liippujen ennakkomyynnistä ole ollut puhetta ku klubituksel?
ehkä vähä myöhästä kyl :P