Psychotic State Of Mind [Hard Trance]

13 posts, 1 page, 1,913 views

Avatar
#2 • • Laite Guest
Aika peruskuraa.

edittiä vielä: eli peruskuraa soundeiltaan. rakennetta vois hioa aika rankasti, alkaa aika omituisesti.
Avatar
#3 • • Digital Beat Guest
sehän on tietysti makuasia ;)
Avatar
#4 • • Digital Beat Guest
bump
Avatar
#5 • • Digital Beat Guest
jostain syystä tämä biisi ikävä kyllä jäi monelta kuuntelematta. Tämä on mielestäni ihan kunnon biisi sekä miksauksen ja rakenteen suhteen mutta tähän kyllä kaipais lisää kommentteja :)
Avatar
#6 • • pie Guest
Onhan tämä paljon parempi kuin se techno buddha.

Biisin alku on perseellään, kun ei oo mitään alkua vaan heti "mennään asiaan". En kyllä kaipaakaan 2min bd+hihat alkua, mutta ei nyt ihan näin kannattaisi biisiä aloittaa.

Melodia kyllä kuulostaa ihan kivalle ja menevälle, sitä diggaan. Vähän vaan tuntuu et ideat loppua päin olisi loppuneet ja keksitty väkisin jotain lisää. Eli biisi nojaa nyt liikaa pelkästään tuohon yhteen melodiaan ja nyt "luun ympärille kaipais vähän lihaa".

1.14 alkava happoriffi on vähän tökerön kuuloinen, tee se uusiksi. 2.30 ja siitä eteenpäin taitaa tulla pari riitasointua tuossa happomelodiassa ja muutenkin toi acid-soundi on mun mielestä liian "tiukka". 4.40 ja siitä eteenpäin snare paukahtelee välillä ihmeellisesti (tarkoituksella vai vahingossa?) - enivei se ei kuulosta oikein hyvältä.

Biisistä tulee joiltakin osin paljon mieleen Atlantis Ita - See You In The Next Life. Kuuntelepa se biisi ja mieti sen rakennetta ja oman biisisi rakennetta.

Ja nyt nöyrempää asennetta palautteeseen niin tulee ehkä vähemmän vittuilua :) Tässä on ollut jo yritystä ja tästä on hyvä jatkaa.
Avatar
#7 • • trusti Guest
no kommentoidaan nyt sitten kun tuli kuunneltua...

olihan tää parempi ku se "techno buddha" vai mikälie.

parannusehdotuksia:
-rumpukompit on kyllä todella kämäsiä sun biiseissä, alottaisin parantelun niistä

lisää seuraa kun rummut on kunnos... :)
Avatar
#8 • • Edited Digital Beat Guest

Onhan tämä paljon parempi kuin se techno buddha.

Biisin alku on perseellään, kun ei oo mitään alkua vaan heti "mennään asiaan". En kyllä kaipaakaan 2min bd+hihat alkua, mutta ei nyt ihan näin kannattaisi biisiä aloittaa.

Melodia kyllä kuulostaa ihan kivalle ja menevälle, sitä diggaan. Vähän vaan tuntuu et ideat loppua päin olisi loppuneet ja keksitty väkisin jotain lisää. Eli biisi nojaa nyt liikaa pelkästään tuohon yhteen melodiaan ja nyt "luun ympärille kaipais vähän lihaa".

1.14 alkava happoriffi on vähän tökerön kuuloinen, tee se uusiksi. 2.30 ja siitä eteenpäin taitaa tulla pari riitasointua tuossa happomelodiassa ja muutenkin toi acid-soundi on mun mielestä liian "tiukka". 4.40 ja siitä eteenpäin snare paukahtelee välillä ihmeellisesti (tarkoituksella vai vahingossa?) - enivei se ei kuulosta oikein hyvältä.

Biisistä tulee joiltakin osin paljon mieleen Atlantis Ita - See You In The Next Life. Kuuntelepa se biisi ja mieti sen rakennetta ja oman biisisi rakennetta.

Ja nyt nöyrempää asennetta palautteeseen niin tulee ehkä vähemmän vittuilua :) Tässä on ollut jo yritystä ja tästä on hyvä jatkaa.



hmm, oikein hyvin analysoitu. Oon kuunnellu monia trance biisejä joissa mennään suoraan asiaan ja se on siinä mielessä mielessä hyvä että dj voi helposti miksata. (Itseasiassa Miss Jared piti biisistä ja halus kuunnella tätä ja muita biisejä cd:llä.)
Tuo snare on ihan tarkotuksella tehty semmoseksi ku se onki.
Mun mielestä tuo melodia on tarpeeks iskevä mutta en oikeen keksiny muuta lisättävää tuohon teemaan se on hyvä semmosennaan. Tässä biisissä on ollu jo niin paljo muokattavaa alkuperäsestä että kyllä tuo on jo aika siinä. Tuota alkua vois tosiaan ehkä vähän lyhentää. :)
Avatar
#9 • • Digital Beat Guest

no kommentoidaan nyt sitten kun tuli kuunneltua...

olihan tää parempi ku se "techno buddha" vai mikälie.

parannusehdotuksia:
-rumpukompit on kyllä todella kämäsiä sun biiseissä, alottaisin parantelun niistä

lisää seuraa kun rummut on kunnos... :)



no tuo rumpujuttu on tietenki oikeestaan makuasia, oon jo parannellu niitä pariin otteeseen :) Millälailla kämäsiä?
Avatar
#10 • • trusti Guest


no tuo rumpujuttu on tietenki oikeestaan makuasia, oon jo parannellu niitä pariin otteeseen :) Millälailla kämäsiä?



no jos ne sun mielestä kuulostaa helkkarin hyville, niin mikäs siinä sit.
kyllä sä oot täysin sokeutunut omalle tuotannollesi. kokeile vaikka nyt hetimiten kuunnella jotain "oikeaa" trancekappaletta ja vertaa vaikka ihan vaan sen rumpusaundeja tähän sun biisiin. josset huomaa laadullista eroa suuntaan tai toiseen niin olet täysin arvostelukyvytön.

se on makuasia, sano kissa kun persettään nuoli
Avatar
#11 • • Digital Beat Guest


no tuo rumpujuttu on tietenki oikeestaan makuasia, oon jo parannellu niitä pariin otteeseen :) Millälailla kämäsiä?



no jos ne sun mielestä kuulostaa helkkarin hyville, niin mikäs siinä sit.
kyllä sä oot täysin sokeutunut omalle tuotannollesi. kokeile vaikka nyt hetimiten kuunnella jotain "oikeaa" trancekappaletta ja vertaa vaikka ihan vaan sen rumpusaundeja tähän sun biisiin. josset huomaa laadullista eroa suuntaan tai toiseen niin olet täysin arvostelukyvytön.

se on makuasia, sano kissa kun persettään nuoli



voishan nuo snaret olla paljon iskevämmät kyllä.
Avatar
#12 • • trusti Guest

voishan nuo snaret olla paljon iskevämmät kyllä.



siitä se lähtee!
Avatar
#13 • • Digital Beat Guest

voishan nuo snaret olla paljon iskevämmät kyllä.



siitä se lähtee!



ilman muuta, niissä ei oo vielä paljon mitään munaa ;)