tämä on neljäs versio biisistä ;) biisiä on kehitetty jo muutaman kuukauden ajan.
http://www.funender.com/music/play.php?band_id=60&song_id=496&mode=song_hifi
edit: nyt on topikissa biisin nimi
13 posts, 1 page, 1,973 views
Onhan tämä paljon parempi kuin se techno buddha.
Biisin alku on perseellään, kun ei oo mitään alkua vaan heti "mennään asiaan". En kyllä kaipaakaan 2min bd+hihat alkua, mutta ei nyt ihan näin kannattaisi biisiä aloittaa.
Melodia kyllä kuulostaa ihan kivalle ja menevälle, sitä diggaan. Vähän vaan tuntuu et ideat loppua päin olisi loppuneet ja keksitty väkisin jotain lisää. Eli biisi nojaa nyt liikaa pelkästään tuohon yhteen melodiaan ja nyt "luun ympärille kaipais vähän lihaa".
1.14 alkava happoriffi on vähän tökerön kuuloinen, tee se uusiksi. 2.30 ja siitä eteenpäin taitaa tulla pari riitasointua tuossa happomelodiassa ja muutenkin toi acid-soundi on mun mielestä liian "tiukka". 4.40 ja siitä eteenpäin snare paukahtelee välillä ihmeellisesti (tarkoituksella vai vahingossa?) - enivei se ei kuulosta oikein hyvältä.
Biisistä tulee joiltakin osin paljon mieleen Atlantis Ita - See You In The Next Life. Kuuntelepa se biisi ja mieti sen rakennetta ja oman biisisi rakennetta.
Ja nyt nöyrempää asennetta palautteeseen niin tulee ehkä vähemmän vittuilua :) Tässä on ollut jo yritystä ja tästä on hyvä jatkaa.
no kommentoidaan nyt sitten kun tuli kuunneltua...
olihan tää parempi ku se "techno buddha" vai mikälie.
parannusehdotuksia:
-rumpukompit on kyllä todella kämäsiä sun biiseissä, alottaisin parantelun niistä
lisää seuraa kun rummut on kunnos... :)
no tuo rumpujuttu on tietenki oikeestaan makuasia, oon jo parannellu niitä pariin otteeseen :) Millälailla kämäsiä?
no tuo rumpujuttu on tietenki oikeestaan makuasia, oon jo parannellu niitä pariin otteeseen :) Millälailla kämäsiä?
no jos ne sun mielestä kuulostaa helkkarin hyville, niin mikäs siinä sit.
kyllä sä oot täysin sokeutunut omalle tuotannollesi. kokeile vaikka nyt hetimiten kuunnella jotain "oikeaa" trancekappaletta ja vertaa vaikka ihan vaan sen rumpusaundeja tähän sun biisiin. josset huomaa laadullista eroa suuntaan tai toiseen niin olet täysin arvostelukyvytön.
se on makuasia, sano kissa kun persettään nuoli
voishan nuo snaret olla paljon iskevämmät kyllä.
voishan nuo snaret olla paljon iskevämmät kyllä.
siitä se lähtee!