50 posts, 3 pages, 10,152 views
Viime yönä ahdisti kun ensin ei tullut uni silmään millään ja sitten kun tuli, niin näin painajaisia.
elkee juoko viunaa, mä en enää ikinä!
Ahdistaa ihottuma naamalla. 31 päivä illalla sitä ei vielä ollut ja 1.1 illalla naama oli osittain lähes vereslihalla ... ja en todellakaan tiedä mistä toi tuli :(
Ahdistaa. Pitäisi olla ensi maanantaina ensimmäinen dippatyön raakile valmiina kirjoitettuna. Myöskin olisi oikeastaan pitänyt olla uudelleenkirjoitettuna eräs konferenssiin lähetettävä paperi. Enkä mitään ole saanut aikaiseksi.
Pahinta on ahdistuskierre: jos jokin tekemätön asia ahdistaa, sitä lykkää eteenpäin ja välttelee koko asian ajattelemista. Välttely taas johtaa siihen, että asiaa ei saa koskaan suoritetuksi, jonka asia ahdistaa vielä enemmän.
Ahdistaa ihottuma naamalla. 31 päivä illalla sitä ei vielä ollut ja 1.1 illalla naama oli osittain lähes vereslihalla ... ja en todellakaan tiedä mistä toi tuli :(
Mulla myös! Yhtäkkiä tuli kuin tyhjästä otsaan ja on pysynyt siinä jo parisen viikkoa. Kyllä muuten ahdistaa, lähteeköhän se ikinä pois? Oon yrittänyt rasvata joka ilta, ilman tuloksia. :sad: