Vokaalitrancemix 2

18 posts, 1 page, 1,838 views

Avatar
#1 • • Edited pHaze Guest
Tulipahan jotain räpellettyä tuossa välipäivinä, kärsikää seuraamuksista :) Hieman uutta, hieman vanhaa, pikkiriikkisen sinistä ja vain vähän lainattua.

linkki: http://www.osasto.org/phaze/phaze-vokaalitrancemix2-291203.mp3

Pituutta hippusen vaille 80min että mahtuu cd:lle ja kokoa 72Mb.
Avatar
#2 • • Unda Guest


Blackwatch & Quivver - Loveless (DJ Asle deep mix)



Luin jostakin, että tätä remixiä ei ole olemassakaan, joku on vain nimennyt filen jossain Soulseekissä tms. väärin.

:confused:
Avatar
#3 • • olliS Guest


Blackwatch & Quivver - Loveless (DJ Asle deep mix)



Luin jostakin, että tätä remixiä ei ole olemassakaan, joku on vain nimennyt filen jossain Soulseekissä tms. väärin.

:confused:


Hups.. :laugh: :rolleyes:
Avatar
#4 • • pHaze Guest
Hups joo. No, mitäs pienistä, enpä nyt jaksanu discogs:ttää läpikään.
Avatar
#5 • • akir0 Guest
Tänkin linkki taas toimii.
Avatar
#6 • • serotonot Guest

Hups joo. No, mitäs pienistä, enpä nyt jaksanu discogs:ttää läpikään.



Vai oliko kyse enemmän tosta musan varastamisesta soulseekillä kuin siitä että olit nimenny biisin väärin.

Soulseek dj:t palakoon helvetissä

*pus*
Avatar
#7 • • kapseli Guest



Soulseek dj:t palakoon helvetissä

*pus*



Ei kait maailma/levyyhtiöt siihen kaadu kun joku makkari dj biisejään soulseekistä nappaa!?!?! Eri asia on jos soittelee CD-Riään yleisissä bileissä!!
:silence:
Avatar
#8 • • jUSSi Guest



Soulseek dj:t palakoon helvetissä

*pus*



Ei kait maailma/levyyhtiöt siihen kaadu kun joku makkari dj biisejään soulseekistä nappaa!?!?! Eri asia on jos soittelee CD-Riään yleisissä bileissä!!
:silence:



itse paheksunnan aiheeseen koskematta, pHaze ei taida enää ihan makkarideejiin määritelmää täyttää ;)
Avatar
#9 • • pHaze Guest


Vai oliko kyse enemmän tosta musan varastamisesta soulseekillä kuin siitä että olit nimenny biisin väärin.

Soulseek dj:t palakoon helvetissä

*pus*

Heh, mietinkin että koska tähän Amerikan veroiseen kaksinaismoralismiin ja typeryyteen päästään. Hoidan tämän politikoinnin nyt täällä vaikka olen aiheesta kirjoittanut myös siihen kuuluvassa topicissa aiemmin,

Ensinnäkin mielestäni on aika jännää, että ihmiset, jotka imuttavat itsekin mp3:ia, valittavat siitä että muut tekevät niin ja käyttävät niitä. Varsinkaan kun Suomessa keikoista ei tienaa juuri mitään, on aika jännä ja nurinkurinen ajatusmaailma että dj eroaisi tässä aivan omanlaisena moraaliluokituksenaan.

Toiseksi, kyse niin kauan kuin minulla on käytännön syistä ollut pakko pitää vain yhtä vinyylisoitinta siellä missä olen miksaukseni tehnyt, minun on ollut pakko käyttää myös cd:tä miksauksia tehdessä. Ja mieluummin käytän rahani vinyyleihin kuin cd:hin.

Kolmanneksi, mitä helvetin väliä? Ymmärtäisin ehkä tuon valituksen jos ottaisin kaiken netistä, enkä käyttäisi penniäkään levyihin ja tienaisin tämän ansiosta suuret rahat, jotka ovat levy-yhtiöiltä pois. Mutta kun asia ei ole niin. Käytän kyllä niin paljon (ja varmasti enemmänkin, kysykää vaikka paremmalta puoliskoltani) levyihin rahaa kuin mitä on v araa. Se ei kuitenkaan koskaan riitä kaiken hankkimiseen. Lisäksi pyrin kyllä hankkimaan mahdollisimman monet polttamistanikin biiseistä, ainakin niistä jotka todella ovat niin hyviä että päätyvät soittolistoilleni, aina vinyylinä ennemmin tai myöhemmin, kunhan vain rahaa riittää ja ne jostain ovat saatavilla. Lopputulokseni on, että jos poltan jotain cd:lle ja soitan, se ei ole oikeastaan penniäkään levy-yhtiöiltä pois. Enintään voi laskea että n. 100 biisin polttakustannuksilla olisi ehkä yhden vinyylin saanut ostettua, ja tällöinkin se firma, jolta ostan tyhjät cd:t voi hyvin olla myös niitä vinyylejä valmistava firma, vaikka eri osastolle rahat menisivätkin. Sitäpaitsi tuen mieluummin pieniä julkaisuja kuin että käyttäisin rahani suuriin pakkopulla-julkaisuihin, jotka kuitenkin on hyvä hankkia.

Jokatapauksessa olen tukenut, ja tuen vieläkin levy-yhtiöitä varmasti enemmän kuin ihmiset keskimäärin eikä minun mp3:sten miksaukseen tunkeminen ole mistään pois. Ainoa vaikutus niiden pois jättämisellä olisi, että miksauksessa olisi tuollaisen tilalla jokin muu biisi joltain ostetulta cd:ltä, tai kohta puoleen vinyyliltä kunhan saan molemmat soittimet vihdoin viritettyä ja mahtumaan.

Capiche?
Avatar
#10 • • serotonot Guest


Vai oliko kyse enemmän tosta musan varastamisesta soulseekillä kuin siitä että olit nimenny biisin väärin.

Soulseek dj:t palakoon helvetissä

*pus*


Capiche?



no capiche
Avatar
#11 • • jouni a Guest
Tainnu keskustelu mennä vähän ohi otsikon :D ...ite settiin:

Paljon hyviä biisejä, itseasiassa melkein kaikki...osa tuttuja ja puoliakaan kuullu ikinä.

Vokaali toimiiii mun kohdalla!

Eritoten Way Out West lämmitti sydäntä :heart:

sit vähän pilkun-ssintaa: eiks se kirjoiteta Conjure One? Loistava,mutta mulle uusi kappale!!
Avatar
#12 • • MikkiHiiri Guest

Hups joo. No, mitäs pienistä, enpä nyt jaksanu discogs:ttää läpikään.



Vai oliko kyse enemmän tosta musan varastamisesta soulseekillä kuin siitä että olit nimenny biisin väärin.

Soulseek dj:t palakoon helvetissä

*pus*



Jonku kotitekoinen remix? Sou? ;)
Avatar
#13 • • GateWay Guest


Blackwatch & Quivver - Loveless (DJ Asle deep mix)



Luin jostakin, että tätä remixiä ei ole olemassakaan, joku on vain nimennyt filen jossain Soulseekissä tms. väärin.

:confused:



Blackwatch has been working with BT on the tracks "Waiting For The Sun" and "Communicate", as well as collaborating with Quivver on the track "Loveless". (http://www.clubbingmagazine.com/reviews2.htm)

Quivver vs. Blackwatch 'Loveless' As yet unreleased (http://www.tranceaddict.com/forums/archive/topic/57931-1.html)


Itse en kyllä löytänyt mitään tietoja siitä että tuo kulkisi väärällä nimellä? Kertokaa toki jos olen väärässä...
Avatar
#14 • • thomas Guest


Blackwatch & Quivver - Loveless (DJ Asle deep mix)



Luin jostakin, että tätä remixiä ei ole olemassakaan, joku on vain nimennyt filen jossain Soulseekissä tms. väärin.

:confused:



Blackwatch has been working with BT on the tracks "Waiting For The Sun" and "Communicate", as well as collaborating with Quivver on the track "Loveless". (http://www.clubbingmagazine.com/reviews2.htm)

Quivver vs. Blackwatch 'Loveless' As yet unreleased (http://www.tranceaddict.com/forums/archive/topic/57931-1.html)


Itse en kyllä löytänyt mitään tietoja siitä että tuo kulkisi väärällä nimellä? Kertokaa toki jos olen väärässä...



paitsi tuo loveless on julkaistu, kylläkin vielä tässä vaiheessa kokoelmalla
mutta tässä todiste: Oakenfold - Great Wall Album Sampler (3x12") (Perfecto)
Avatar
#15 • • Unda Guest


Blackwatch & Quivver - Loveless (DJ Asle deep mix)



Luin jostakin, että tätä remixiä ei ole olemassakaan, joku on vain nimennyt filen jossain Soulseekissä tms. väärin.

:confused:



Blackwatch has been working with BT on the tracks "Waiting For The Sun" and "Communicate", as well as collaborating with Quivver on the track "Loveless". (http://www.clubbingmagazine.com/reviews2.htm)

Quivver vs. Blackwatch 'Loveless' As yet unreleased (http://www.tranceaddict.com/forums/archive/topic/57931-1.html)


Itse en kyllä löytänyt mitään tietoja siitä että tuo kulkisi väärällä nimellä? Kertokaa toki jos olen väärässä...



No tarkistin asian ja siis biisin nimi on kyllä Loveless ja on julkaistu Thomasin mainitsemalla Oakenfoldin kokoelmalla. Kyse olikin tuosta Dj Aslen remiksistä, jota ei kuulemma ole olemassa...

Lähteenä oli Simon Jones eli Mr. Progressive Sounds GU:n messageboardilla pari viikkoa sitten.

Ei minullakaan mitään tarkempaa tietoa asiasta ole, kiinnostipa vain kysyä, kun biisin tracklististä bongasin.
Avatar
#16 • • okiru Guest


No tarkistin asian ja siis biisin nimi on kyllä Loveless ja on julkaistu Thomasin mainitsemalla Oakenfoldin kokoelmalla. Kyse olikin tuosta Dj Aslen remiksistä, jota ei kuulemma ole olemassa...

Lähteenä oli Simon Jones eli Mr. Progressive Sounds GU:n messageboardilla pari viikkoa sitten.



[lievä offtopic]

Jos lähteenä on kyseinen herra, pitänee väite ainakin 95% paikkaansa, koska tämä herra todellakin tuntuu tietävän kaiken mitä tapahtuu tällä alalla ja varsinkin, kun kyseessä on progressiivinen house. Lauseeni voi moni muukin allekirjoittaa, esim. heebot ( :winkwink: ), jotka tuota palstaa seulovat.

[/lievä offtopic]

Kiitos kuitenkin vaivannäöstäsi setin suhteen :)
Avatar
#17 • • akir0 Guest
Aiheeseen liittyen. Tyylikästä meininkiä, mut ei ehkä ihan sitä parasta Phazea mitä ollaan kuultu(omasta mielestäni siis). Muutama ihan helmiraita kyllä.

Ja onhan tänki nyt jo noin 15 kertaa kuunnellu, että suosittelen muillekki!
Avatar
#18 • • MikkiHiiri Guest
Oon todistetusti kuullut netistä ladatun oman biisin suomalaiselta isolta
radiokanavaltakin, jonka nyt viimeistään "pitäisi" olla moraalitonta, muttei
kuitenkaan ollut, kun se soitettiin sieltä siks, kun ne ei saanu sitä piisiä
mistään muualta ennenku heitin niille sen. Turhaa päänavautumista
pHazelle mielestäni. Mitä settiin tulee niin pitää kuunnella ja kommentoida
myöhemmin :)