Mitäs sait joululahjaksi?

72 posts, 4 pages, 9,319 views

Avatar
#61 • • ER Guest
-Canon A70 digikamera
-vedenkeitin
-Armanin tuoksua
-huhtikuun 1990 Viljo
-kaikkea villaista
Avatar
#62 • • lexicon Guest
Remeksen Ikiyö
Schottin Sekalaiset (kannattaa tsekata, tajuttoman kiehtova kirja)
parit kledjut
lamppu
leikatuista viivi ja wagner-sarjiksista kootun taulun
Boss Dark Blue-setin
Kaksi tornia 4xDVD-boxi
suklaata
90e

siinäpä tärkeimmät. PALJON enemmän kuin kuvittelin
:)
Avatar
#63 • • hexagon Guest
Itsevalkattuina joululahjoina Depeche Moden 101-dvd:n ja yhden hyvännäköisen neuleen. Plus sitten sekalaista enemmän tai vähemmän hyödyllistä kamaa ja suklaata ihan liikaa.
Avatar
#64 • • JsL Guest
Itselleni ostin perinteisen lahja cd:n. Valintani oli Miss Kittinin ja Hakkerin joku pitkäsoitto -> pettymys :sad:.

Muualta tuli: Suklaata, olutta, sukkia, lakanoita yms.
Avatar
#65 • • Hansu Guest
Mieleen tulevat nämä:
-Tolkienin Silmarillion
-Tolkienin Keskeneräisten tarujen kirja
-Leila ja Annukka 6 -kirja
-Stratovarius: Elements Part II -cd
-Inner City: Big Fun -sinkku
-Arabian muki jossa piparkakkukuvia
-arpa (ei voittoa...)
-salmiakkia ja vanhanajan nekku
-After Eight (valkosta)
-rahaa pyjamaan
-Minoltan järjestelmäkamera (isä oli voittanut sen valokuvakilpailussa ja päätti lahjoittaa sen mulle :heart:)
-Marimekon raitasukat ja toiset sukat
-pussilakana
Avatar
#67 • • pie Guest
- sukkia
- kalsarit
- kännykkäteline
- leffalippuja
- tyynyliinat

ja vähän kaikenlaista muutakin eli olin kilttinä viime vuoden.
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#68 • • LindaGP Guest
Mun on ihan pakko kertoa teille, että sain vasta toissapäivänä mieheltäni joululahjan. Se oli kahden joulun lahja, sillä en edellisenä jouluna saanut lahjaa ollenkaan. Mutta nyt kultsini yllätti minut antamalla uuden pyykkikoneen ja kuivausrummun. :hearts:
Avatar
#69 • • Mimako Guest

Mutta nyt kultsini yllätti minut antamalla uuden pyykkikoneen ja kuivausrummun. :hearts:



Kai tää on joku vitsi, kun nyt kumminkin eletään 2000- eikä 1950-lukua? Paitsi siinä tapauksessa, että kirjoittaja on aikaisemmin ollut kokonaan vailla pyykkikonetta (kuivausrumpua harvoilla taitaa ollakaan)...
Avatar
#70 • • serotonot Guest

Mutta nyt kultsini yllätti minut antamalla uuden pyykkikoneen ja kuivausrummun. :hearts:



Kai tää on joku vitsi, kun nyt kumminkin eletään 2000- eikä 1950-lukua? Paitsi siinä tapauksessa, että kirjoittaja on aikaisemmin ollut kokonaan vailla pyykkikonetta (kuivausrumpua harvoilla taitaa ollakaan)...


niijust! kelaa.. vähä sama ku mies sais vaikka työkalusarjan tai porakoneen tms.
Sitä paitsi jos esimerkiksi blondielle on iso asia että vaatteet peseytyvät ja kuivuvat nopeasti, niin eikö toi oo aika nappilahja?

Mä ainakin tykkään hyödyllisistä lahjoista koska niitä käyttäessä muistaa aina keneltä sen on saanu ja siitä tulee hyvä mieli.

Feministit osaa kyllä kääntää kaikki miesten tekemät asiat negatiivisiksi.

*RISPEKT*
Avatar
#71 • • JussiS Guest

Feministit osaa kyllä kääntää kaikki miesten tekemät asiat negatiivisiksi.


Kai tää on vähän sama juttu, et jos saa esmes jotain tuoksuja lahjaks, ni siit pitää vetää hirveet pultit kun toisella on _kuitenkin_ taka-ajatuksena se, et toinen haisee pahalta.
Avatar
#72 • • LindaGP Guest

Mutta nyt kultsini yllätti minut antamalla uuden pyykkikoneen ja kuivausrummun. :hearts:



Kai tää on joku vitsi, kun nyt kumminkin eletään 2000- eikä 1950-lukua? Paitsi siinä tapauksessa, että kirjoittaja on aikaisemmin ollut kokonaan vailla pyykkikonetta (kuivausrumpua harvoilla taitaa ollakaan)...



Nope. Ei ole vitsi. Kehtaatkin arvostella!

Meillä on tähän asti ollut mun vanha 3kg miniminipyykkäri, johon mahtui kerralla jopa 1 tuplapussilakana. Revi siitä. Meitä on 3, ja poika käyttää aika tehokkaasti noita vaatteitansa kun vielä pulauttelee jonkin verran. Ei välttämättä ole mukavaa pestä lähes joka päivä vähintään yhtä koneellista pyykkiä. Ja kun niitä pyykkitelineitä alkoi olla vähän joka paikassa huushollia, että koko kämppä oli kuin esterata, alko mitta miehelläkin täyttyä. Nyt on 5kg pesukone ja 6kg kuivaaja. Saadaan muuten tänään puhtaat tyynyt ja puhdas peitto illaksi petiin. Pistä, kultsu, paremmaksi!

Edittiä sen verran, että mun tulot ei oo mitkään huimat, kun olen muksun kanssa kotona, joten itse en varmaankaan olisi saanut näitä koneita ostettua ainakaan pariin vuoteen.