CODE RED "Celebration", 06.02.04 >PERUTTU<

28 posts, 2 pages, 3,115 views

Avatar
#21 • • DyyD Guest
tää pistää kyllä harmittamaan. osanottoni. :(
Avatar
#22 • • Bio Guest
Voihan nenä.. :(
Avatar
#23 • • mrt Guest

Onkohan tietoa, avaako Lime uudestaan tuon rempan jälkeen vai tuleeko paikalle jotain 'uutta'?


uutta on kuulomma tulossa... siis ilmeisesti ei-yökerho. =(



Ymmärtääkseni teatteri remppaa Limestä lämpiön omaan käyttöön. Tällaista infoa itselläni... :(
Avatar
#24 • • mrt Guest

:crybaby: :crybaby: :crybaby:

Mää luatan siihe, et sää hankit meil uure mesta...



Tehdään seuraavanlainen diili; mä hommaan uuden mestan ja sä hommaat mulle uuden/terveen selän, ok? ;) No joo, ei mikään mahdoton ajatus... :D
Avatar
#25 • • Pete Input Guest



Tehdään seuraavanlainen diili; mä hommaan uuden mestan ja sä hommaat mulle uuden/terveen selän, ok? ;)



Selvä.
Mä tilaan heti "selkäkirurgian" 30 min. alkeiskurssin sekä 90 min. jatkokurssin (kesettiversiona), johon saa pienen käsimanuaalin mukaan. + tietty kultakehyksisen diplomin, jonka voi laittaa seinälle.
Mä treenaan ensin pari päivää ja sit katotaan sitä sun selkää...
Avatar
#26 • • Thunderbird Guest
Kylläpäs kyseisessä paikassa nimi ja toiminta vaihtuu tiheään... (Opera, Metropol, Lime...) :eek:
Avatar
#27 • • Lank Guest



Tehdään seuraavanlainen diili; mä hommaan uuden mestan ja sä hommaat mulle uuden/terveen selän, ok? ;)



Selvä.
Mä tilaan heti "selkäkirurgian" 30 min. alkeiskurssin sekä 90 min. jatkokurssin (kesettiversiona), johon saa pienen käsimanuaalin mukaan. + tietty kultakehyksisen diplomin, jonka voi laittaa seinälle.
Mä treenaan ensin pari päivää ja sit katotaan sitä sun selkää...



Tonista taitaa tulla selkärangaton :D
Avatar
#28 • • DyyD Guest

Tonista taitaa tulla selkärangaton :D



Hyvin tää on mullakin toiminut. Nimimerkillä "viihdyn ameebana"