Latest Digital Beat album at cdbaby!

36 posts, 2 pages, 4,834 views

Avatar
#21 • • J.Cage Guest
Miksei modet puutu näihin DB:n dissauksiin samalla intensiteetillä kuin muihin kohdistuviin. Vai onko osa porukasta täällä "vapaata riistaa" joka turolle?
Avatar
#22 • • Digital Beat Guest

Oliko teillä jotaki asiata vaan jatkatteko shitin jauhamista mun topikissa :confused: Olkaa jo ihimisiks ;)



luetko / sisäistätkö mitä täällä kirjotellaan? jos yks kymmenestä (tässä tapauksessa ana) sun topicciin postaavasta tyypistä koittaa rauhotella meininkiä niin sä urpo vaan kaivat sitä verta nenästäs.. no sitä saa mitä tilaa eiks jeh?



hmm, täällä tarvittas moderaattoria rauhottelemaan ettei tarvis ite moderoija ommaa topikkia


Minä en kyllä ymmärrä mikä kohta tuossa DB:n lauseessa viittasi veren kaivamiseen nenästä? Tuntuu että jengillä on sellainen mentaliteetti että sanoi kyseinen tyyppi mitä tahansa, on pakko ruveta aukomaan päätään estottomasti ja sen enempää ajattelematta. No, mikä moraalinvartija minä olen...



samat sanat, laitanpa moderaattoreille terveisiä näistä päänaukojista ;)[/quote]
Avatar
#23 • • Juha Vilkamo Guest

hmm, täällä tarvittas moderaattoria rauhottelemaan ettei tarvis ite moderoija ommaa topikkia

...


samat sanat, laitanpa moderaattoreille terveisiä näistä päänaukojista ;)



En voi kieltää sitä etteikö giljotiini olisi osunut suhun huomattavasti kovempaa kuin muihin. Mutta huomauttaisin, ettei moderaattorit ole täällä suojelemassa "sun topikkia", eikä kenenkään muunkaan. Ei edes ole olemassa käsitettä "oma topic", kun miettii mikä foorumien luonne ylipäätään on.

Eli moderaattorit eivät ole moraalinvartijoita, vaan heidän funktionsa on pitää tämä foorumi toimivana. Jos olisin moderaattori, niin olisin potkinut sinut aikaa sitten pois tältä foorumilta, paitsi yleisen toimivuuden, myös itsesi vuoksi. Ei muiden käyttäjien tarvitse sietää tuota iänikuista spämmäämistäsi. Eikä itsesi tarvitsisi loputtomiin sietää vittuilua, ja muuta et tältä foorumilta tule saamaan.


Suosittelisinpa siis ratkaisumallia mikä saattaisi miellyttää kaikkia osapuolia:
- digital beatille ei vittuilla enää ollenkaan
- digital beat ei kommentoi saamaansa palautetta
- digital beat koeajalle, jolloin hänen joka postauksessa pitää olla jotain asiapitoisuutta joka tuo jotain uutta informaatiota esille. Eli ei saa spämmätä.

Jonkun kohdan rikkomisesta voisi esimerkiksi saada bännäyksen.

Eihän tää muuten lopu ikinä.
Avatar
#24 • • J.Cage Guest

Suosittelisinpa siis ratkaisumallia mikä saattaisi miellyttää kaikkia osapuolia:
- digital beat ei kommentoi saamaansa palautetta
- digital beat koeajalle, jolloin hänen joka postauksessa pitää olla jotain asiapitoisuutta joka tuo jotain uutta informaatiota esille. Eli ei saa spämmätä.
Jonkun kohdan rikkomisesta voisi esimerkiksi saada bännäyksen.



Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia? Vai aletaanko käyttäjät luokittelemaan yli- ja ali-ihmisiin? Hienoja ehdotuksia Juha "Natsi" Vilkamo.
Avatar
#25 • • Jukka I Guest

Jos olisin moderaattori, niin olisin potkinut sinut aikaa sitten pois tältä foorumilta, paitsi yleisen toimivuuden, myös itsesi vuoksi.



Modeilla ei ole noin järeitä oikeuksia, he voivat vain jaella varoituksia. ;)

(samaa mieltä kyllä siitä, että Techno Buddha -topikin jatkuva ja johdonmukainen bumppailu jonninjoutavilla replyillä lähentelee spämmiä, johon olisi syytä jo puuttua.)
Avatar
#26 • • Edited jUSSi Guest

Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia?



Eikö termi "tavis" jo itsessään ole alentava?

Vai aletaanko käyttäjät luokittelemaan yli- ja ali-ihmisiin? Hienoja ehdotuksia Juha "Natsi" Vilkamo.



Teoriassa kaikki ovat tasavertaisia, mutta monet sitten omilla jutuillaan, käytöksellään tai muilla keinoin alentavat kyllä ihan itse itsensä. En ole vielä kertaakaan täällä törmännyt varsinaiseen rasismiin/syrjintään/väheksyntään (genrepuristeja ei lasketa mukaan).
Avatar
#27 • • phace Guest

Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia? Vai aletaanko käyttäjät luokittelemaan yli- ja ali-ihmisiin? Hienoja ehdotuksia Juha "Natsi" Vilkamo.



jotkut (thank god) ymmärtää
järkipuhetta..
jotkut valitettavasti vaan ei.

(digital beatiin viitaten ettei
pointti jääny kenellekää epäselväksi)
Avatar
#28 • • Edited Jukka I Guest

Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia?



Pitäisi, ja tähän kuuluu se että samat (spämmäys)säännöt koskevat kaikkia. Vai onko peräänkuuluttamasi "tasavertaisuus" sitä, että jokaisella on oltava oikeus bumppailla omaa demotopikkiaan rajattomasti, jolloin muut joko jäävät jalkoihin tai sortuvat itse samaan, missä vaiheessa voidaan sanoa hyvästit koko demo tracks -foorumin toimivuudelle?
Avatar
#29 • • J-P Guest

Suosittelisinpa siis ratkaisumallia mikä saattaisi miellyttää kaikkia osapuolia:
- digital beat ei kommentoi saamaansa palautetta
- digital beat koeajalle, jolloin hänen joka postauksessa pitää olla jotain asiapitoisuutta joka tuo jotain uutta informaatiota esille. Eli ei saa spämmätä.
Jonkun kohdan rikkomisesta voisi esimerkiksi saada bännäyksen.



Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia? Vai aletaanko käyttäjät luokittelemaan yli- ja ali-ihmisiin? Hienoja ehdotuksia Juha "Natsi" Vilkamo.


Tostakin oli se PAHIN natsi-juttu sopivasti sensuroitu, eli ettei db:lle ei vittuilla.

ja mun käsittääkseni juhalla ei ole mitään juutalaisia vastaan...
Avatar
#30 • • J.Cage Guest

Eikö termi "tavis" jo itsessään ole alentava?



Viittasin taviksella lähinnä kaikkiin "tavallisiin" käyttäjiin eli poisluettuna modet ja admin, joilla on erivaltuuksia ja vapauksia. Jos joku nyt tuosta veti hiltin nenään niin pyydän anteeksi.

Ja tuosta spämmäyksestä vielä sen verran, että mikä tällä boardilla on turhaa spämmiä? 98% postauksista on imo turhaa spämmiä. Ja tekeekö se nyt tuosta niin tuskallista, että DB itse nostelee oma topiciaan eikä kymmenen hänen kaveriaan kuten yleensä on tapana.... Ja ainahan sen threadin ja yleensäkin DB:n postaukset voi jättää lukematta, kuten minä teen erään käyttäjän kohdalla jonka nickin etukirjaimista tulee myös DB.
Pistäköön modet aina threadin lukkoon jos turhaa spämmäilyä esiintyy, näinhän yleensä toimitaan, eikä niin että kaikki pluristelijat alkaa itkemään maailman pahuutta ja toisten hölmöyttä omassa utopiassaan.
Avatar
#31 • • J.Cage Guest

Tostakin oli se PAHIN natsi-juttu sopivasti sensuroitu, eli ettei db:lle ei vittuilla.



Halusin vain lyhentää tota quotea ja jokainenhan näkee sen alkuperäisen suoraan viestini yläpuolelta. Ja tuskin Vilkamokaan voi yksin tehdä kaikkia sitovaa päätöstä siitä, ettei DB:lle vittuilla. Vai olenko missannut jotain JV:n jumalaisia voimia?
Avatar
#32 • • Laite Guest

Tostakin oli se PAHIN natsi-juttu sopivasti sensuroitu, eli ettei db:lle ei vittuilla.



Halusin vain lyhentää tota quotea ja jokainenhan näkee sen alkuperäisen suoraan viestini yläpuolelta. Ja tuskin Vilkamokaan voi yksin tehdä kaikkia sitovaa päätöstä siitä, ettei DB:lle vittuilla. Vai olenko missannut jotain JV:n jumalaisia voimia?



Oon ihan samaa mieltä! Hienoa että joku jaksaa puuttua näihin platinum-yhteisön epäkohtiin!!! Varsinkin toi natsi lisänimen antaminen Juhalle, otin sen itsekin käyttöön heti!
Avatar
#33 • • J.Cage Guest

Oon ihan samaa mieltä! Hienoa että joku jaksaa puuttua näihin platinum-yhteisön epäkohtiin!!! Varsinkin toi natsi lisänimen antaminen Juhalle, otin sen itsekin käyttöön heti!



IHAN SELVÄÄ SPÄMMIÄ!!=)"!#)

NYT HETI LAITE BANNIII!!!!!!1
Avatar
#34 • • Digital Beat Guest
lopettakaa tuo joutava valitus heti :angry: tuo topikin aihe on jääny tämän turhan paskanjauhannan jalkoihin aivan tyystin.
Avatar
#35 • • JussiS Guest
Mun mielestä dissaaminen on kaikin puolin typerää, kun se menee sille tasolle jolla se tässä topikissa on (ja Miss Jarea -topikeissa jne). Jos DB ei osaa ottaa palautetta vastaan, olkoon se hänen ongelmansa, kaikki ei vaan välttämättä ymmärrä että omakin musa voi olla paskaa toisen mielestä.

Mitä tulee topikkien bumppaamiseen ja muuhun foorumin väärinkäyttöön, kuuluu siitä huomauttaa DB:lle (mieluiten kuitenkin moderaattoreiden toimesta). Tässäkin kuitenkin jokainen voi miettiä, onko järkevää postata sitä kuudetta "VITTUOOTTYPERÄKUNETTAJUU" -postausta samaan topikkiin. Mielestäni toi on kuitenkin aivan yhtä typerää kuin avata niitä turhia topikkeja.

Jepjep, ja Juha V. ei oo lainkaan huonoilla jäljillä ehdotuksiensa suhteen.
Avatar
#36 • • Tapi T Guest
Nyt saa luvan riittää. Tästä topiikista tuskin on hyötyä enää kellekään ja keskustelu on mennyt pahasti ohi aiheesta. Digital Beat voi halutessaan liittää topiikin alussa mainitun linkin esimerkiksi omaan profiiliinsa, joka löytyy DJs&Artists-osastolta.

Pyydän kaikkia väittelyyn osallistuneita menemään itseensä ja miettimään, ovatko nämä kaikki häröilyt ja huomautukset ylipäänsä tarpeellisia. On todella ikävä huomata, että Platinum Spirit(tm) on nykyään tätä.

Platinumin moderoinnista on olemassa oma topiikkinsa, keskustelu jatkukoot siellä --> http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=6512