graphic arts portfolio (update 24/1/2004)

49 posts, 3 pages, 7,910 views

Avatar
#41 • • Digital Beat Guest

Digital Beatille vielä kommentti.
Mainitsit tuolla Demo tracks osiossa, että sinä
olet graafikko. Onnea vain, graafinen suunnittelu
on mielenkiintoinen ala. Mutta töittesi perusteella
suosittelen harkitsemaan VAKAVASTI uuden uran miettimistä.

Esimerkiksi 3D näyttäisi olevan
hieman paremmin hallussa sinulla.



:laugh: ei minusta tule kyllä mitään kirjaltajaa, ei itseasiassa niin paljo kiinnostakaan
Avatar
#42 • • Secur Guest

Huuh, kyllä noi mun silmään ainakin näytti aika heikoilta/perus teoksilta. Ehkä sinun olisi syytä vielä tutkailla hieman tarkemmin kuinka laadukkaita teoksesi oikeasti ovat. Itse en laittaisi noista yhtään näytille portfolioon, sori vaan.

- L



WORD!

tee ite parempia :laugh:



ei SS väittänyt että olisi sinua parempi, mutta sanon nyt että en rupea arvostelemaan 3D:si mutta noi LAYOUTIT : HELL NO.

1. mistä oot ton taustan toho repässyt hirveetä pikselimössöö.
2. Napit o iha hirveet
3. Värit ovat tylsät ja rumat
4. Tekstistä ei saa mitenkään selvää.
5. Noita mainos juttuja en arvostele koska sanoit tuolla että niitä ei saanu itse tehdä.
6. loppuen lopuksi en edes ymmärrä miten fläsärillä voi saada jotain noin tyylitöntä aikaseksi. Sivu näyttää joltain Paintillä väännetyltä layoutilta mikä on sitten importattu fläsäriin ja sit oot lisänny sinne jonkun pyörivän kuution.

Ja sydäntäni riipii ajatus että tuo on oikeasti Kemi-Tornion ammattikorkean kotisivut ja jos on en lähtisi sinne lukemaan mitään grafiikkaa liittyvää jos kert opettajat tollaisen ovat hyväksyneet. Mene ja tiedä
Avatar
#43 • • Virus Guest
Oikeesti, nyt oon provosoitunut. Tällästä settii oli joskus 90-luvun alussa Ibizalla. Mutta tollasen löytäminen uudelleen vuonna 2004 suomessa on joko todellista retroilua tai osoitus helvetin huonosta mausta. Jälki on mielestäni kuin raastin rautaa seksissä, jännittävää mutta silti helvetin kivuliasta.
Avatar
#44 • • Digital Beat Guest

Oikeesti, nyt oon provosoitunut. Tällästä settii oli joskus 90-luvun alussa Ibizalla. Mutta tollasen löytäminen uudelleen vuonna 2004 suomessa on joko todellista retroilua tai osoitus helvetin huonosta mausta. Jälki on mielestäni kuin raastin rautaa seksissä, jännittävää mutta silti helvetin kivuliasta.



taitaa olla sun posti vähän väärässä paikassa, tämä on graphics ja arts osio, täällä mitään settejä oo :excellent:
Avatar
#45 • • Digital Beat Guest

Huuh, kyllä noi mun silmään ainakin näytti aika heikoilta/perus teoksilta. Ehkä sinun olisi syytä vielä tutkailla hieman tarkemmin kuinka laadukkaita teoksesi oikeasti ovat. Itse en laittaisi noista yhtään näytille portfolioon, sori vaan.

- L



WORD!

tee ite parempia :laugh:



ei SS väittänyt että olisi sinua parempi, mutta sanon nyt että en rupea arvostelemaan 3D:si mutta noi LAYOUTIT : HELL NO.

1. mistä oot ton taustan toho repässyt hirveetä pikselimössöö.
2. Napit o iha hirveet
3. Värit ovat tylsät ja rumat
4. Tekstistä ei saa mitenkään selvää.
5. Noita mainos juttuja en arvostele koska sanoit tuolla että niitä ei saanu itse tehdä.
6. loppuen lopuksi en edes ymmärrä miten fläsärillä voi saada jotain noin tyylitöntä aikaseksi. Sivu näyttää joltain Paintillä väännetyltä layoutilta mikä on sitten importattu fläsäriin ja sit oot lisänny sinne jonkun pyörivän kuution.

Ja sydäntäni riipii ajatus että tuo on oikeasti Kemi-Tornion ammattikorkean kotisivut ja jos on en lähtisi sinne lukemaan mitään grafiikkaa liittyvää jos kert opettajat tollaisen ovat hyväksyneet. Mene ja tiedä



ei ne lauoutit pitäs enää olla varsinaisella porfolio sivulla esillä, mistä lie kaivoit, vanha linkki. Ei oo nii hääppösiä myönnettävä on. Graafisista elementeistä suurin osa on saatu koulusta siks ne on kamalia, tuo kuutio ei oo edes itetehty vaan koulun matskua.
Avatar
#46 • • Secur Guest
no miksi tollasta edes kannattaa pistää näytille????? ja graafisia elementtejä voi aina parantaa ainakin mitä me ollaa koulusta saatu niin aina oon parantanut niitä. ja jos koulus ei siihe anna lupaa niin kannattaaa vaihtaa koulua!
Avatar
#47 • • Digital Beat Guest

no miksi tollasta edes kannattaa pistää näytille????? ja graafisia elementtejä voi aina parantaa ainakin mitä me ollaa koulusta saatu niin aina oon parantanut niitä. ja jos koulus ei siihe anna lupaa niin kannattaaa vaihtaa koulua!



ei asiat kuule oo nii yksinkertasia että vaiha koulua, koululla oli siihen aikaan graafinen ohjeistus nettisivulle, siinä piti just käyttää tuota vammasta mustaa reunapalkkia jossa keltasia laikkuja. Onneksi nykyään siellä saa tehä mitä haluaa. :D Koulun uudet sivut on joku tehny, vaikka onki hieman vanhahtavalla tyylillä mutta ei enää nuita karmeita elementtejä käytössä : www.tokem.fi ;)
Avatar
#48 • • kosmo Guest
Lopeta musanteko (pliis) ja panosta enemmän vaikka tohon 3D puoleen. Se tuntuis olevan edes jollain kierolla tavalla hallussa.. :right:
Avatar
#49 • • Digital Beat Guest

Lopeta musanteko (pliis) ja panosta enemmän vaikka tohon 3D puoleen. Se tuntuis olevan edes jollain kierolla tavalla hallussa.. :right:


heh, no en lopeta mutta 3d tulee olemaan varmaanki se leipätyö ;)