Aloitussivunne?

70 posts, 4 pages, 7,817 views

#41 • • Gnizhak Guest
telkku.com, jotta tietää ettei sitä telkkaria vieläkään tartte avata.. ei vaikka on se lupamaksu maksettu
#42 • • Mrrshan Guest
IE:ssä ainoa oikea on about:blank koska mulla on kuitenkin toistakymmentä ikkunaa auki... turhaa joka kerta ladata sitä kun avaa uuden. Operassa edelleen default.

Tai no, tollanen vois sittenkin olla hyvä, en tiedä miksi en ole tajunnut tehdä vastaavaa:

links.html desktopillani.

siinä on about kaikki sivut millä päivittäin käyn,
luokiteltuna, levykauppoihin, foorumeihin etc..

#43 • • drS Guest

ja googlee tulee käytettyä niin paljo, että on helppo näpätä sitä home page -nappia tosta surffailupalkista.

itellä on toi googlepalkki selaimen ylälaidassa, vielä näppärämpää kuin homepage. :)
#44 • • Taedium Guest
Himas: about:blank
Duunis: Intran alotussivu.

(Mut duunissa aukee "TKEP" automaattisesti ku koneen käynnistää.)
#45 • • thomas Guest
www.google.com

kaikkea ne kehittää, mm. wright brothersin lentokone tossa
pari päivää sitten :happyroll:
#46 • • happosepi Guest

ja googlee tulee käytettyä niin paljo, että on helppo näpätä sitä home page -nappia tosta surffailupalkista.

itellä on toi googlepalkki selaimen ylälaidassa, vielä näppärämpää kuin homepage. :)

Entäs jos on molemmat ;)
#47 • • drS Guest

Entäs jos on molemmat ;)

otetaan skabat! googlettamisen sm-kisat.
#48 • • tumpsi Guest

[operamainos]
Opera kiltisti avaa mulle normaalisti 5-6 aloitussivua <3
[/operamainos]

Mistä pitää säätää ja mitä et niitä saa monta?
#49 • • da_chef Guest

[operamainos]
Opera kiltisti avaa mulle normaalisti 5-6 aloitussivua <3
[/operamainos]

Mistä pitää säätää ja mitä et niitä saa monta?

siinä kun on se tab-browsing ja kun on monta tabia auki sillä sivulla millä haluaa, tallentaa tilanteen ja kun seuraavan kerran käynnistää dialogboksi kysyy mitä tehdään ja vastaat "continue from last saved session" tms.
#50 • • vaavu Guest
http://www.hut.fi/~vmyllarn/c/

Paljon turhaa paskaakin kertynyt vuosien varrella mukaan. Yritän siivota aina kun jaksan (kerran kahdessa vuodessa).
#52 • • tumpsi Guest

Google Explorerpalkkiin oiskin kätsy!

Google Operapalkissa on kätsy :cool:
#55 • • Salla Guest
joo googlehan se on :scared: mutt se on ehdottomasti kätevin kun tekee koulujuttuja ja tarvii informaatiota erinäisistä asioista yms yms.
#56 • • Lachesis Guest
Aloitussivuina mm. plattari, galleria, bussiaikataulut ja telkku.com. Opera on kätevä!
#57 • • jouni a Guest

Mulla ollu google pari vuotta jo kotisivuna, mut vois ehkä vaihtaa tohon googlepalkkiin
#58 • • Taedium Guest

Mulla ollu google pari vuotta jo kotisivuna, mut vois ehkä vaihtaa tohon googlepalkkiin

Googlepalkki on kätsy. Vaikkakin sisältää spywarea. Jos on tarkka spywaren suhteen, niin ei kande asentaa. (Eikä käyttää googlee ylipäänsä.)

IE on muutoinkin muotoiltu siten, että ylärivissä on pikkuikonit, ei kuvatekstejä. Ikoneina Backnappi, Forwardnappi, Stop, Refresh, Homepage, Print ja History. Sen jälkeen samalla rivillä osoitekenttä, ei GO nappia, ja sen jälkeen File Edit View... valikot ja Links. Kaikki yhdellä rivillä.

Seuraavalla googlepalkki.

Jää paljon tilaa siis itse sivustolle, eikä tarvii koko ajan olla F11 nappia painelemassa.

(Päivitin 2kk sitten palkkini ja nyt on 7956 POPUP ikkunaa blokattu... eli noin 4000 ikkunaa / kk. Olenko jo maininnut, että vihaan popuppeja?)
#59 • • jouni a Guest

Googlepalkki on kätsy. Vaikkakin sisältää spywarea. Jos on tarkka spywaren suhteen, niin ei kande asentaa. (Eikä käyttää googlee ylipäänsä.)

Mites noin?
#60 • • LindaGP Guest
Täytyy myöntää, että kuukkeli se mullakin on ekkana.