Aloitussivunne?

70 posts, 4 pages, 7,821 views

#21 • • Osiriz Guest
about:blank on yksinkertaisen tyylikäs.
#22 • • osm Guest
Tällä hetkellä google.fi, joskus oon väsänny omia linkkisivuja joita oon sit pitäny alotussivuina mut viimeisimmän windozen uudelleenasennuksen jälkeen (en muistanu backuppaa linkkisivua) en oo jaksanu.
#23 • • Quu Guest
Kiitos rakkaan operan, mulla on nämä auki seuraavassa järjestyksessä:

Platinum, Stealthunit, Irc-galleria ;) , Google ja Blank.
#25 • • Dr.Phibes Guest
goatse

no ei vaan ihan tyhjä sivu tossa möllittelee
#26 • • Oules Guest
http://www.msn.fi/, periaatteessa vaihto googleen voisi olla hyödyllisempää, koska sitä tulee käytettyä enemmän.
#28 • • ER Guest
about:blank

Mihin te tarvitsette Googlea niin paljon, että sen pitää olla ihan aloitussivuna? Alatteko te heti etsimään jotain? No joo, mulla ehkä hieman huono näkökulma kun itse käytän hakuja aika harvoin. Tietty jos nyt ei mitään muuta keksi ja haluaa kuitenkin aloitussivun niin samahan se ehkä on laittaa googlekin mutta itsestä on sellaisessa tilanteessa kivempi kuitenkin ihan blankki.
#30 • • serotonot Guest
#31 • • Ezzy Guest

tosin tolla ei niin väliä ole, kun koneita ei sammuteta ja selain ei kaadu, niin kaikki on kokoajan näkyvillä ;)
#32 • • zAo Guest

Mihin te tarvitsette Googlea niin paljon, että sen pitää olla ihan aloitussivuna?

Itseasiassa jonkin tutkimuksen mukaan varsin moni
kirjoittaa haluamansa sivun osoitteen suoraan googlen
hakukenttään, vaikka tietäisi tarkalleen sivun osoitteen
jo valmiiksi.
#33 • • jUSSi Guest
kaikki edellisen surffailun sivut, selaimena Opera
#34 • • Remotion Guest
about:blank tai sitten välillä siihen linkkikohtaan kirjoitettua html koodia, jolloin ruudulle tulee just sitä mitä osoite rivillä lukee...
#35 • • Ana-- Guest

Mihin te tarvitsette Googlea niin paljon, että sen pitää olla ihan aloitussivuna?

Itseasiassa jonkin tutkimuksen mukaan varsin moni
kirjoittaa haluamansa sivun osoitteen suoraan googlen
hakukenttään, vaikka tietäisi tarkalleen sivun osoitteen
jo valmiiksi.

ja googlee tulee käytettyä niin paljo, että on helppo näpätä sitä home page-
nappia tosta surffailupalkista.
#37 • • Karo Guest

Mihin te tarvitsette Googlea niin paljon, että sen pitää olla ihan aloitussivuna? Alatteko te heti etsimään jotain?

Kyllä! Surffaan useita tunteja päivässä (jos työntekokin lasketaan, niin varmaan abt. 10h) netissä. Tästä suurin osa on nimenomaan TIEDONHAKUA googlella. Toimittajan työn tärkein apuväline. ;)
Vapaa-ajalla taas tulee haettua taidenäyttelyitä, tapahtumia, ruokareseptejä, horoskooppeja, ihmisiä, sisustusvinkkejä, puutarhanhoito-ohjeita, kirja-arvosteluja, levyarvosteluja, matkailuvinkkejä, ravintoloiden ruokalistoja, terveyteen liittyviä asioita, leffa-arvosteluja, shopattavia asioita, aikatauluja jne. jotka yleensä löytyvät näppärimmin juuri googlesta. :)
#38 • • ER Guest

Mihin te tarvitsette Googlea niin paljon, että sen pitää olla ihan aloitussivuna? Alatteko te heti etsimään jotain?

Kyllä! Surffaan useita tunteja päivässä (jos työntekokin lasketaan, niin varmaan abt. 10h) netissä. Tästä suurin osa on nimenomaan TIEDONHAKUA googlella. Toimittajan työn tärkein apuväline. ;)
Vapaa-ajalla taas tulee haettua taidenäyttelyitä, tapahtumia, ruokareseptejä, horoskooppeja, ihmisiä, sisustusvinkkejä, puutarhanhoito-ohjeita, kirja-arvosteluja...

Mä en varmaan sitten vain osaa käyttää sitä kunnolla kun ärsyttää koko sivusto. Muutenkaan en varmaan saa tämän kaapelin mahdollisuuksista tarpeeksi irti.
#39 • • Hansu Guest
Explorerissa http://www.nationalgeographic.com, Mozillassa tab josta aukeaa useampi ikkuna, mm. pari päivittäin lukemaani verkkosarjista ja päivän sääennuste.
#40 • • A-E Guest