M: Technics SL-1200 Limited Edition

18 posts, 1 page, 2,304 views

Avatar
#1 • • Peter Skogberg Guest
Elieli, täydellissä kunnossa oleva Technics-levysoitin. Eikä mikään normaali sellainen, vaan 24-karaatin kultauksella varustettu. Levysoittimen "pintaväri" on kiiltävä pianonmusta, ja pölykansi on tummanruskea. Katsokaa kuva, joka ei ole minun levysoittimestani, vaan vastaavasta. Toistan, levysoitin on täydellisessä, naarmuttomassa ja täysin toimivassa kunnossa. Tällaisia on valmistettu vain 10000 kappaletta, tämä on nro. 901.

http://i5.ebayimg.com/03/i/00/c0/8e/64_1_s.JPG
http://i11.ebayimg.com/03/i/00/c0/8d/92_1_s.JPG

Hintapyyntöä ei ole, tarjotkaa! Ei lähde halvalla :), tätä nykyä eBayssa on vastaavia myyty 1000-1300 eurolla.
Avatar
#2 • • Peter Skogberg Guest
Pitääkö tämä nyt laittaa johonkin eBayhin ja myydä jollekkin ulkomaalaiselle, häh? :D
Avatar
#3 • • J.Cage Guest
Pitää
Avatar
#4 • • Peter Skogberg Guest
:confused:
Avatar
#5 • • Ana-- Guest
no pistä nyt esim. joku hintapyyntö. lähteekö 700 egellä?
Avatar
#6 • • Peter Skogberg Guest
1000 euroa niin lähtee ProDJUser-levysoitincasen kanssa...
Avatar
#7 • • root Guest
Miten se on sulle päätynyt? Eli sulla on yksi muttei kahta?
Avatar
#8 • • Peter Skogberg Guest

Miten se on sulle päätynyt? Eli sulla on yksi muttei kahta?



Siis mulla on vain yksi, se päätyi minulle eräältä hifistiltä vuosi sitten. Tämä on täydellisessä kunnossa.
Avatar
#9 • • Ana-- Guest

1000 euroa niin lähtee ProDJUser-levysoitincasen kanssa...



Lainatakseni Johnny Deppiä Donnie Brascosta...

"Fuhgghetthaboootit!"
Avatar
#10 • • Peter Skogberg Guest
No, se on elämää :)
Avatar
#11 • • ---[-]--- Guest
Onhan se kaunis, mut hyödyttömänä se ei ole tarpeeksi kaunis, että ostaisin....älä myy sitä, jos kerran veivailet.
Avatar
#12 • • Remotion Guest
kannattaako ero rahan takia, en kyllä luopuisi läheisistäni pelkän rahan takia, ja vielä vähemmän tämmösestä, olen yhdestä tuollaisesta vaihtanut kieron levylautasen teknarihuollossa ja oih se oli niin nätti. :excellent:
Avatar
#14 • • Peter Skogberg Guest

<offtopic>Kandee varmaan laittaa sinne eBay'lle huudettavaksi.



Niin, no olisihan se hyvä, muttakun se on vaan vähän isompi projekti ruveta lähettelemään levysoitinta ulkomaille, ja maksaa eBayn huutokaupan... Olisi kiva jos joku suomalainen sen ostaisi.
Avatar
#15 • • J.Cage Guest
En nyt halua masentaa sua tai mitään, mutta tuskinpa kukaan tota tonnilla alkaa ostamaan.
Avatar
#16 • • Peter Skogberg Guest

En nyt halua masentaa sua tai mitään, mutta tuskinpa kukaan tota tonnilla alkaa ostamaan.



Niin. TÄÄLLÄ. Mutta Saksan eBayssa todellakin saa helposti tonnin LTD:stä...
Avatar
#18 • • Fusione Guest
Huutokauppojen mainostaminen Buy & Sell osastolla on valitettavasti kielletty.