ROSKA-club 13/03/04 @ klubi, turku (400 artist @ 3-stages)

74 posts, 4 pages, 11,320 views

#41 • • jouni a Guest
Millos tää härdelli on taas helsingissä? Nettisivuilta ei ilmennyt mitään tulevaa.

Oli sen verran kissanraiskausta toi Tampereen Roskan Mixtape, että pakko päästä joskus ihan paikanpäälle kiduttamaan itseään :roll:

Mikähän ton bussimatkan Hki - Tku - Hki hinta olis, josse nyt toteutuu?

Onk nakei ja tikui?

-Captain Hollywood
#42 • • drS Guest
roskahan vieraili mukavalla menestyksellä hesperiassa viime syksynä, toivottavasti taas pian uudestaan :) oli hauska reissu sekin.
#43 • • RaisuSport Guest
tsekkasin krapulasivuilta videoita.. tainnut olla hauskaa. enköhän minäkin tule!

:cool:
#44 • • hahmo Guest
roska tulee helsinkiin kyyl.. tuossa toukokuussa olis tarkoitus..aletaan järjestään kun keritään..helsinki järkätään taas yhteistyössä pussyn kanssa, niinkuin edellinenkin..
#45 • • hahmo Guest
karaoke oli jyväskylässä sen verran menestys että onneks se on tännekkin luvattu..jopa toimivilla laitteilla :)

alkufiiliksiä voi hakee miksauksesta:

www.krapula.net/roskamix.mp3

cinnamonin ja lucyluken korvaan minä..saapukaa siis paikalle jo klo 21.00 :) en oo ikuna ennen soittanut :)
#46 • • ReQ Guest

karaoke oli jyväskylässä sen verran menestys että onneks se on tännekkin luvattu..jopa toimivilla laitteilla :)

cinnamonin ja lucyluken korvaan minä..saapukaa siis paikalle jo klo 21.00 :) en oo ikuna ennen soittanut :)

No huhhuh että kuulostaa lupaavalta :laugh:
#47 • • Seb Guest

jep, klo 21 alkaa sellainen romuralli, että lähtee järki päästä :eek:
#48 • • HardS Guest

jep, klo 21 alkaa sellainen romuralli, että lähtee järki päästä :eek:

MIKÄ JÄRKI
#49 • • DyyD Guest

MIKÄ JÄRKI

Aivosolut jonoon ja korvasta ulos, siinä taitaa olla Roskan tulos!
#50 • • da_chef Guest
Kaksi aivosolua heiluu pääkopassa, kun ne törmää, on nälkä.
#51 • • hahmo Guest
roska-bussi ei lähde helsingistä..pahoittelemme.. kaikille ilmoittauneille ilmoitetaan hekn koht..tai jotain..

roskalla oma irc-net kannu: #roska.net

sivustot siirtyy kesällä myös osoitteeseen roska.net ..krapula.netin sulkeuduttua..
#52 • • hahmo Guest
huom flaboissa väärää infoa: p.nieminen ei ole karaokeisäntänä vaan illasta vastaa eräs toinen säkyläcampingin residenteistä.. pahoittelumme kaikille LUKUSILLE p.niemisen faneille, herra nieminen joutunee olemaan organisaatiomme toisissa kemuissa samaanaikaan..
#53 • • -Lootus- Guest
hehe mulle on luvattu ilmainen sisäänpääsy jos tuon mutsini!
mutsille kaks lasia viiniä ja korokkeelle tanssimaan :D

tuun vaikkei mutsi tuliskaan, odotan jo innolla illal viimeisiä hitaita!
#54 • • drS Guest
hitsi ku joutuu oleen kiinni muualla tällöin, ois taas hauskin ilta pitkään aikaan :)
#55 • • Thunderbird Guest
Tänne kyllä tulisin jos ois mahis... Voi iki-ihanat hittibiisit jää nyt kyllä kuulemati. Damn... :(

Ja melkeen ois voinut karvat kaivaa kaapista ihan tätä varten...

:excellent:
#56 • • Seb Guest
Tämän päivän Turun Sanomien Treffi-liitteessä mainio juttu, joka liittyy myös roska-klubiin. tsek-tsek.
#57 • • hahmo Guest
mitäs siel sanotaan roskasta..ei tuu toi turkulainen mun kotiini...
#58 • • Zapato Guest
Hih, tästä tulee kyl hauskaa :excellent: ! Kai täällä soitetaan sit viimeiset hitaat :rolleyes:
#59 • • hahmo Guest
26 tuntia enään.. viel kerkee kirppikselle..

hitaat tulee toivottavasti ainakin klo 01.00..lopusta en tiedä :)
#60 • • olliS Guest
Tuun tänne selvinpäin :panic: :scared: