Denon dn-2000f mkII välijohto

6 posts, 1 page, 1,569 views

Avatar
#1 • • designjesus Guest
Neuvokaapa mistä saisin yllämainittuun soittimeen uuden soittimen ja ohjainyksikön välisen johdon edullisimmin. Ei huvita maksaa hifiklubilla 50 euroo.
Avatar
#2 • • designjesus Guest
Nii, piuha on minidin8 ja suora johdotus, joten luulis löytyvän yleissähköalan liikkeistäkin, mut ei.
Avatar
#3 • • JussiS Guest

Nii, piuha on minidin8 ja suora johdotus, joten luulis löytyvän yleissähköalan liikkeistäkin, mut ei.


IMO toi on ihan sama johto kun esim tietokoneen hiiressäkin, eli marsmars tietokonekauppaan ja kysymään sieltä hiiren jatkojohtoa. Silloin kun itse olin töissä tietokonekaupassa, siellä muistaakseni oli tollasia uros<->uros johtojakin. Kannattaa tarkistaa ne liittimet tosiaankin ennen kuin ostaa.
Avatar
#4 • • MikkiHiiri Guest
Ei muuta kuin Bebekiltä ostamaan liittimet ja piuha väliin.
Kokonaiskustannukset tulee olemaan paikanpäältä haettuna alle 5e
rippuen tietty kaapelin pituudesta.
Avatar
#5 • • designjesus Guest

Nii, piuha on minidin8 ja suora johdotus, joten luulis löytyvän yleissähköalan liikkeistäkin, mut ei.


IMO toi on ihan sama johto kun esim tietokoneen hiiressäkin, eli marsmars tietokonekauppaan ja kysymään sieltä hiiren jatkojohtoa. Silloin kun itse olin töissä tietokonekaupassa, siellä muistaakseni oli tollasia uros<->uros johtojakin. Kannattaa tarkistaa ne liittimet tosiaankin ennen kuin ostaa.



Kerroppa vielä sellaisen tietokoneliikkeen nimi josta saa minidin8 hiirivälijohtoja, koska oon kyselly monista, eikä oo. Mun hiiressä on ainakin vaan 6-pinninen liitin.
Juottamistakin voisi koittaa, jos löytäs jostain piuhojen päihin juotettavia metallisia kärkiä/tiittejä, jotka vois sitten vaan työntää liittimen johtoreikiin, niitäkään ei mistään löydy, liikkeestä joka niitä myy saa myös lähettää osoitevinkkejä.

editionkiesyus
Avatar
#6 • • ipe Guest
http://www.addon.fi/index.htm
http://www.addon.fi/kaapelit.htm

APPLE / MAC KAAPELIT:
307512 1,8 m APPLE KIRJOITINKAAPELI miniDIN8 M / M AK 5850
307515 5 m APPLE KIRJOITINKAAPELI miniDIN8 M / M AK 5833



Tuommonen vois käydä. Kannattaa soittaa ja kysyä hintaa kun tuolla sivulla ei sitä ollu.