Tonari no Totoro, kiinalaisversio jonka löysin
huuto.netistä.
Olin löydön jälkeen onnesta soikeana. :D
959 posts, 48 pages, 168,233 views
Vinkki: Älä osta sitä kakkosta: Henry - Portrait of a serial killer part 2: Mask of sanity. Surkee sequel, jossa Henkkaa näyttelee ihan eri jannu. Michael Rooker on loisto Henry, mutta jatkon Neil Giun.. Gien... Giuseppe... (Mikäsenytoli?) ei oo lähellekkään niin hyvä jannu.Eilen löytyi Henry - Portrait of a serial killer Prismasta 8.99e:lla...
Vinkki: Älä osta sitä kakkosta: Henry - Portrait of a serial killer part 2: Mask of sanity. Surkee sequel, jossa Henkkaa näyttelee ihan eri jannu. Michael Rooker on loisto Henry, mutta jatkon Neil Giun.. Gien... Giuseppe... (Mikäsenytoli?) ei oo lähellekkään niin hyvä jannu.
Jättää pahan maun suuhun, ei Neil ole lähellekkään yhtä karismaattinen kuin Michael.En ole kakkososaa nähnykään, mutta en ole kyllä sitä aikeissakaan ostaa. Vuokrata korkeintaan.
Jos alelaareja koluaa, niin nää voi löytyä ja kannattaakin ne noukkia:
Dahmer, Hellraiser, The Hellbound: Hellraiser II, Evil Dead trilogia, Manhunter, Uhrilampaat, Angel Hearth, Rosemaryn Painajainen, Ted Bundy, From Hell, Gacy, Waxwork...
Pulsedriver Birthday Party.
Joku mystinen saksankielinen bile-dvd. En ole vielä katsastanut. :)
Ei kyllä napannut yhtään noiden bileiden musalinja.. Skuutterii yms.
Synttäriyllätys oli ainoa hyvä juttu tolla levyllä.
Tohon ei voi sanoo kun: Manhunter!Punainen Lohikäärme
Juu, Gigantit on mun lempikokoelmia kans. 4h actionpätkiä.löyty Gigantin alelaarista..
Lost In Translation
Yksi visuaalisesti kauneimpia leffoja mitä olen nähnyt.Barry Lyndon
Anttilasta kaksi aarretta 9,95e/kpl:
Dancer in the dark
Puhu hänelle