Uusimmat DVD:si?

959 posts, 48 pages, 167,985 views

#241 • • Mimako Guest

Ja mitä Sofiaan tulee, oon itse sitä mieltä että neidin uusi Lost In Translation pesee sinänsä mainion Virgin Suicidesin mennen tullen. Lähes täydellinen leffa omaan makuuni (ko. pätkän R1-dvd saatavilla esim. playusa.comista tahi dvdboxofficesta.)

Samaa mieltä. Pakko tosin huomauttaa, että Suomessa se on nyt nähtävissä oikeiden elokuvateatterien oikealta laajakankaalta, jossa Tokion maisemat näyttävät imo varmaan tuhat kertaa paremmalta kuin edes videotykillä.
#242 • • Mimako Guest

Hyvä jos olen Fakta homma -elokuvan ehtinyt... Siinä vasta elokuva btw :excellent:

Jep, vaikka mun mielestä ne vanhat 80-l. lyhkäset jaksot toimi paremmin kuin itse leffa (jos tää on nyt se leffa missä ne oli leirintäalueella lomailemassa). Ne oli kyllä niiiiin uskomattomia, erityisesti on jäänyt mieleen jakso jossa ne oli mustikoita poimimassa ja Heka oli sitten jäänyt autoon istumaan eikä avannut ovia kun muut tuli takasin. Kävin myös pari vuotta sitten katsomassa pienessä teatterissa Hansu & Pirre-showta, joka oli erittäin onnistunut; sai nauraa itsensä läkähdyksiin!

Joo kyl siin elokuvassa Heikki mököttää autossa. Myöhemmässä juhannuskännikohtauksessa Heikki syö sieniä Vesa Vierikon kanssa ja Vierikko antaa Heikille krishnasuudelman.

Mut kyllähän sinun Auliksen leskirouvana pitäisi nämä jutut muistaa itsekin :happyroll:
#243 • • Felis Guest

Mut kiinalainen Shrek on taas ihan suora kopio alkuperäisestä. Ja senkin pitäisi olla "aito"... Uskoo ken tahtoo. Näyttää se kyl ihan aidolta DVD:ltä, mutta silti...

Kiinalaiset piraatit on usein päältäpäin hämmästyttävän hyvän näköisiä, mutta sisältä silkkaa... Mäkin olen usein ostanut cd:tä olematta täysin varma siitä, ovatko ne aitoja vai ei - enkä vieläkään tiedä. Dvd:ssä asian usein näkee siitä, toimiiko ekstrat; piraateissa ne yleensä on jätetty pois tilan säästämiseksi.
#244 • • Sirius Guest

...missä pääkaupunkiseudulla kannattaa modata DVD-soitin multiregion-soittimeksi? Mitä haittoja siitä voi olla?

Mä moodautin omani Eerikinkadun Hifistudiossa ihan vaan siitä syystä, että asun siinä lähellä. Hinta oli 85e.
#245 • • Taedium Guest

Kiinalaiset piraatit on usein päältäpäin hämmästyttävän hyvän näköisiä, mutta sisältä silkkaa...

Joo, joskus ku Sotamies Ryan tuli, niin kaverin broidi oli käymässä Kiinassa ja se toi sieltä Sotamies Ryanin mukanaan. 3 CD:tä, VCD muodossa ja elokuvateatterissa kuvattu videokameralla vinossa. Mut oli CD:n päällä printit ja alkuperäiset kannet ja kaikki. Heitin pois.
#246 • • Samus Aran Guest

Muita viime päivien mainioita hankintoja:

Wonder Boys

mistäs bongasit?

uusimmat hankinnat.

Yks tyyppi myi netissä läjän leffoja. Nappasin herkut päältä :)
#247 • • khatt Guest
Tietokoneelle on olemassa softia kuten DVD Region-Free, joka käynnistetään DVD:n soitto-ohjelman kanssa. Se poistaa soiton ajaksi aluekoodirajat ja RCE-kikat sekä vapauttaa disabloidut operaatot (joissakin levyissä on lukitut tekistitykset tai kielen vaihto lennossa estetty). Varmasti vastaavia softia on kiljoona muutakin, itse käytän tätä.

Takaisin aiheeseen:
* Apinoiden planeetta (1968)
* Vanhat miehet uusissa autoissa

Bowling for Columbine olis ollu anttilassa plussakorttitarjouksessa, eikä +korttia tietenkään ollut mukana (täysin turha kortti ellei ole suurperhettä) ja seuraavana päivänä se oli tietysti jo loppunut.
#248 • • crash Guest

Bowling for Columbine olis ollu anttilassa plussakorttitarjouksessa, eikä +korttia tietenkään ollut mukana (täysin turha kortti ellei ole suurperhettä) ja seuraavana päivänä se oli tietysti jo loppunut.

Löytyy myös Free Record Shopista 2 DVD:tä 25e kampanjasta.
#249 • • crash Guest

Tuolta freerecorshopista voi tilata tuotteita myös netistä, ja jos tilauksen hakee itse myymälästä, ei tilaaminen maksa mitään.

Toimitus myös ilmainen suoraan kotiin, jos tilauksen arvo ylittää 25e.
#250 • • vaavu Guest
Ah, ihanaa viktoriaanista pidättyväisyyttä: tilasin TV-sarjan "Ylpeys ja ennakkoluulo" DVD:llä. Kyseessä on BBC:n laatutuotantona tehty Jane Austenin kirjaan perustuva sarja, joka teki mm. Colin Firthistä seksisymbolin. En ole nähnyt ko. sarjaa sen jälkeen kun se telkkarista tuli, mutta muistan silloin katsoneeni jokaikisen jakson kuin nakutettuna.

Pitäähän munkin äijäkuoreni alla päästä joskus katsomaan romanttista hömppää. :sad:
#251 • • dixoff Guest
Eilen hankittua:

Magnolia
Memento
Barry Lyndon
Wallace & Gromit - Uskomattomat seikkailut

(Koko roska Free Record Shopin tarjouslaareista)
#252 • • Hansu Guest

Mut kyllähän sinun Auliksen leskirouvana pitäisi nämä jutut muistaa itsekin :happyroll:

Pinnit on niin kireellä päässä ettei ajatus oikein juokse :)
#253 • • Heads Guest
Anttilasta tuli hankittua Leonen Kourallinen Dollareita alle kympillä !
nyt vaan odottamaan huhtikuuta, jolloin hyvistä,pahoista ja rumísta julkaistaan kunnon dvd-julkaisu sekä tietenkin Kill Bill vol.2:ta !
#254 • • Taedium Guest

Barry Lyndon

Yksi visuaalisesti kauneimpia leffoja mitä olen nähnyt.
#256 • • drS Guest
alle kympillä:

jackass :D
dancer in the dark
deer hunter
#257 • • George Shield Guest
Anttilasta:

Dog soldiers
I am Sam
Buffy tVS Season 2 Box 1
#258 • • Sirius Guest
Stockan alehylly yllätti iloisesti kun löyty seuraavat hintaan 8.5e:

Viimeinen keisari
Pikku Buddha
Unelmien sielunmessu

Samalla retkellä matkaan tarttui, normaalihintaan tietty, 'The Fellowship of the Ring, Special extended version'
#259 • • JsL Guest
Pulsedriver birthday party.

Anttilasta 6,95€

Saksankielistä sönkötystä varmaan täynnä. :D
#260 • • George Shield Guest
Eilen löytyi Henry - Portrait of a serial killer Prismasta 8.99e:lla...