Uusimmat DVD:si?

959 posts, 48 pages, 167,860 views

#221 • • sauce Guest
heh, ylpeänä voin sanoa että omistan tasan yhden DVD:n. joten se on myös mun uusin :laugh:

Salon Anttilasta ~6euroo:
Ice Cool 80's - 18 classic videos on DVD

sisältää mm. kappaleet:
01. soft cell - tainted love
- kertakaikkiaan ihana kappale ja video.

03. tears for fears - mad world
- tästä ei pidot parane. suosittelen lämpimästi kaikille. erityisesti tanssikohta takavalossa on aivan upea.

07. dire straits - Romea and Juliet
- ei varmaan uskonut videon puvustaja että se on vuonna 2004 ajan hermolla.

09. squeeze - Cool for cats
- mimmeillä sellaset trikoot että ostasin H.E.T.I. jos löytäisin. rumpali on tosi :cool: .

10. the cure - forest
- ei tarvitse selittelyjä. klassikko.

16. kid Creole & the Coconuts - Annie, I'm not Your Daddy
- aivan siis uskomattoman hienoja tyttö-pyssy-laula ja tanssi koreografioita. ja mikä stailaus.

ja mitä tulee kuvasuhteisiin, niin kun viimeksi koitin katsoa 14 tuumaisesta PLAZMAsuperFlatTruMultiVisio telkusta 2.35:1 DVD-leffaa(tais olla Conan Barbaari, eka, ihan must klassikko) niin jäi katsomatta. hehe.
#222 • • da_chef Guest

Ehtiikö elää?

Nyt en ymmärrä, elää?
#223 • • Taedium Guest

Nyt en ymmärrä, elää?

Siis koita vaikka täältä.

Mut siis se on sitä juttuu, mitä tapahtuu niinku Plattarin ja työn ja elokuvien välissä. Itse en asiasta tiedä, mutta isot pojat on kertonu.
#224 • • vaavu Guest

Hitsi. Mä tässä just laskin että olen ostanut viimeisen 6 viikon aikana 33 dvd-leffaa.

Miten sinä ja tietyt muut tässä topicissa ehditte katsoa kaikki ostamanne dvd:t? Eiks tule vähän kiire? Ehtiikö elää?

No ehkä tää ostotahti ei nyt ihan näin kiivaana jatku tästä eteenpäin, koska tällä kertaa tuli ostettua niin paljon menneinä aikoina ilmestyneitä hyviä leffoja.

Mutta kyllähän sitä helposti saa pari leffaa per viikko tuhottua, kolmekin vielä. Meillä nimittäin ajankäyttöä avittaa se, että meillä ei ole ollenkaan telkkaria. Jos keskiverto suomalainen katsoo telkkaria lähes 3 tuntia päivässä, ja me katsotaan sellainen reilu parin tunnin leffa kaksi kertaa viikossa, niin selväähän se että me jäädään jopa plussan puolelle. ;)

Tosin viime aikoina on vastaavasti tullut vuokrattua vähemmän dvd-leffoja. Kyllä jossain vaiheessa sitäkin tulee taas tehtyä, mutta onhan se suunnattoman paljon hankalampaa suunnitella etukäteen leffailtansa kuin ruveta katsomaan hetken mielijohteesta jotain pätkää.
#225 • • climate Guest

kyllähän sitä helposti saa pari leffaa per viikko tuhottua, kolmekin vielä

Pitää paikkansa, ja jos kattoo telkkaria vielä päälle sekä istuu tietokoneen ääressä niin eiköhän se elämä siinä ala olemaan :hah:
#226 • • [zaler] Guest
radalla
ja
time out with britney spears
:scared:
#227 • • Taedium Guest

Mutta kyllähän sitä helposti saa pari leffaa per viikko tuhottua, kolmekin vielä.

Mulla menee keskimäärin neljästä viiteen leffaa viikossa. Kun katson leffoja kun olen menossa nukkumaan. Eli se on semmoinen kun rauhoitutaan. Joka ilta katson jotain, paitsi silloin kun on ulkona riehumassa ja tulee väsyneenä kotiin, mutta muutoin kyllä.

Aina ei vain katso loppuun leffaa vaan jatkaa seuraavana iltana. Nytkin pitäisi jatkaa Queen Of The Damned loppuun kun ne vasta kävi lentelee pikkusen ennen sitä Death Valleyn keikkaa ja Lestat näytti Talamascalaiselle kuinka daami syödään.

Joku juo lämmintä maitoa, minä katselen leffaa.

Harvemmin tulee päivisin katsottua mitään.
#228 • • drS Guest
kympin alelaarit määrää, tuli poistettua K-Pax ja Virgin Suicides :excellent:
#229 • • Taedium Guest

Virgin Suicides :excellent:

Sofian esikoisohjaus! Aivan loistava leffa!

Huomaatteko puiden merkityksen leffassa? Se oli mun mielestä aika koskettava silaus siinä lopussa. Meinas teatterissa tulla tippa linssiin.

Muuten, Sofiahan oli kaikissa Kummisetäleffoissa. Näin asian vierestä. Ekassa hänet kastetaan poikana. Tokassa hän on siellä laivassa vain sivumennen nähtynä, kun Vito Andollini on tulossa Ameriikkaan ja kolmannessahan hänellä on jo rooli Michaelin tyttärenä.

...jos niinku kiinnostaa.
#230 • • drS Guest

...jos niinku kiinnostaa.

nyt menit heittään hukkaan hyvä leffatriviakyssärin :(

mut joo leffa (virgin suicides) oli loisto, eikä tippaa ainoastaan meinannut tulla linssiin.
#231 • • Taedium Guest

nyt menit heittään hukkaan hyvä leffatriviakyssärin

Eiköhän noita riitä...
#232 • • Paarma Guest
Anttilan laareista poistin teatterissa taannoin missatut One Hour Photo & 28 Days Later (7,95e kpl).. Ja mitä Sofiaan tulee, oon itse sitä mieltä että neidin uusi Lost In Translation pesee sinänsä mainion Virgin Suicidesin mennen tullen. Lähes täydellinen leffa omaan makuuni (ko. pätkän R1-dvd saatavilla esim. playusa.comista tahi dvdboxofficesta.)

t.Loger Moore
#233 • • Samus Aran Guest

Anttilan laareista poistin teatterissa taannoin missatut..One Hour Photo (7,95e kpl)..

Saakutti, tohon pitää kyl tarttua.

Muita viime päivien mainioita hankintoja:

Monster's Ball
The Pledge
Wonder Boys
Requiem For A Dream
#234 • • Hansu Guest

Hyvä jos olen Fakta homma -elokuvan ehtinyt... Siinä vasta elokuva btw :excellent:

Jep, vaikka mun mielestä ne vanhat 80-l. lyhkäset jaksot toimi paremmin kuin itse leffa (jos tää on nyt se leffa missä ne oli leirintäalueella lomailemassa). Ne oli kyllä niiiiin uskomattomia, erityisesti on jäänyt mieleen jakso jossa ne oli mustikoita poimimassa ja Heka oli sitten jäänyt autoon istumaan eikä avannut ovia kun muut tuli takasin. Kävin myös pari vuotta sitten katsomassa pienessä teatterissa Hansu & Pirre-showta, joka oli erittäin onnistunut; sai nauraa itsensä läkähdyksiin!
#235 • • Felis Guest
Nyt helvetti jäätyy: mä olen jo toisen kerran elämässäni ostanut aitoja dvd:itä :eek: 14 levyllistä kiinalaista saippuaoopperaa :king:
#236 • • climate Guest
Kun tässä nyt on sivuttu kuvasuhteitakin niin voisinkin kysyä että

...missä pääkaupunkiseudulla kannattaa modata DVD-soitin multiregion-soittimeksi? Mitä haittoja siitä voi olla? Joskus kuulin että ei-R2 leffojen kuvanlaatu voi olla eri firmoissa teetetyissä modaustöissä erilainen? Voiko pitää paikkansa? Entä kandeeko tollasta neljä/viis vuotta vanhaa soitinta ylipäätään modata vai kantsisko ostaa suoraan uusi multiregion soitin?
#237 • • Edited SAMi Guest

Muita viime päivien mainioita hankintoja:

Wonder Boys

mistäs bongasit?

uusimmat hankinnat.

Goodfellas
JFK
#238 • • Taedium Guest

...missä pääkaupunkiseudulla kannattaa modata DVD-soitin multiregion-soittimeksi? Mitä haittoja siitä voi olla?

Jotkut DVD:t kuulemma voi tehdä niin, että ne tarkistaa pyörittääkö soitin muita regioneita, kuin kyseinen DVD:n region koodi on. Eli vaikka R1 DVD kokeilee R2, R3, R4... Ja jos DVD soitin pyörittää sitä muulla, kuin R1 koodilla, tämä DVD kieltäytyy toimimasta.

En oo vaa tommosee törmänny. Mut isot pojat on kertonu.

Ja yks varma haitta: Say bye-bye to your warranty.

Joskus kuulin että ei-R2 leffojen kuvanlaatu voi olla eri firmoissa teetetyissä modaustöissä erilainen?

R1 nyt ei ainakaan. Mut kyl jotku Aasiasta tuodut levyt on vähän... omalaatusia. Ja ne täysin "aidot" Kiinan kujilta ostetut DVD:t voi olla aika huonolaatusia. Mulla on kiinalainen Swordfish, joka on leffateatterissa kuvattu. Ihan painettu siihen DVD:n pintaankin Swordfish logot ja kaikki. Mut kiinalainen Shrek on taas ihan suora kopio alkuperäisestä. Ja senkin pitäisi olla "aito"... Uskoo ken tahtoo. Näyttää se kyl ihan aidolta DVD:ltä, mutta silti...

Entä kandeeko tollasta neljä/viis vuotta vanhaa soitinta ylipäätään modata vai kantsisko ostaa suoraan uusi multiregion soitin?

Ai noin vanha... No ei siin sit oo takuuta. Varmaan.

Itsellä on 2 DVD soitinta koneessa. Toinen R1 ja toinen R2. Ei jaksa Zone Selectorin kanssa pelleillä.
#239 • • yana Guest

...missä pääkaupunkiseudulla kannattaa modata DVD-soitin multiregion-soittimeksi?

eikös moinen operaatio taida olla suoritettavissa dvdasemille ihan ohjelmallisesti? olisko jollain pointtereita tuon suorittamiseksi.
tuli tossa puolerehdyksessa ostettua yks region 1 dvd kun halvalla sai :b
#240 • • Taedium Guest

eikös moinen operaatio taida olla suoritettavissa dvdasemille ihan ohjelmallisesti?

Asemissa se on firmiksessä. Soittimissa uskoisin olevan myös jonkunlaisella chipillä ohjelmanpätkä, mutten tiedä miten se soittimissa on. (En harrasta soittimia. Tietokoneen kautta kaikki.)