Tuli Free record shopin "2 elokuvaa 25 eurolla" - kampanjasta poimittua
Jepa, itsekin on tullut tuota tarjousta pari kertaa käytettyä. Tosin kannattaa vertailla hintoja, koska muualta saattaa saada halvemmalla kuin 12,5e. Tuolta freerecorshopista voi tilata tuotteita myös netistä, ja jos tilauksen hakee itse myymälästä, ei tilaaminen maksa mitään. Itse en ainakaan jaksa lähteä penkomaan liikkeiden laareja, vaan tilaan suoraan netin kautta ja haen valmiin paketin kaupasta.
Heitetään nyt tähän pieni yhteenveto niistä nettiliikkeistä joista olen tilannut. Jos jollakulla on kokemuksia muista liikkeistä, olisin kiinnostunut kuulemaan.
www.netanttila.com - Kaikkein halvimmat hinnat tarjouslevyissä, samaa valikoimaa kuin Anttiloissakin. Tilauskulut ovat tosin ikävä puoli, kahdelle dvd:lle 2,5e ja isommalle erälle 5,95e. Toisaalta, ei tarvitse nähdä itse vaivaa tuotteiden metsästämiseen.
www.freerecordshop.fi - 25 leffaa 25 eurolla on ihan ok tarjous, mutta kannattaa vertailla hintoja. Ihan mukiinmenevä valikoima. Jos tilaa myymälään, ei toimituskuluja peritä.
www.play.com - Hieno valikoima, ilmainen postitus, ja alle 45e ostoksista ei mene tullia tai alvia. Kohtuu nopea toimitus, paljon leffoja hintaluokassa 6-9 puntaa.
www.cdwow.com - Suppeampi valikoima, muuten sama kuin play.com. Kokonaisuudessaan ehkä vähän kalliimpi, mutta joitakin leffoja saa halvemmalla.
www.dvdboxoffice.com - Joskus tullut täältäkin tilattua. Vain R1-levyjä. Ilmainen postitus, hinnat ei mitään superhalpoja.