onko kukaan törmännyt missään taannoin Suomen TV1:llä esitettyyn "The Office" brittiläiseen tv-sarjaan? Haussa lähinnä series 2
Löytyypi näköjään CD WOW!:sta.
Mulla on tosin tällä hetkellä ongelma sieltä tilauksen suhteen...
959 posts, 48 pages, 168,368 views
onko kukaan törmännyt missään taannoin Suomen TV1:llä esitettyyn "The Office" brittiläiseen tv-sarjaan? Haussa lähinnä series 2
Löytyypi näköjään CD WOW!:sta.
Mulla on tosin tällä hetkellä ongelma sieltä tilauksen suhteen...
Ah, Alien trilogia + lasinalunen. Mitä extroja siinä on katsomisen arvoista? Josko ostaisi ton paketin, eikä vaan trilogiaa. Jos siinä on hyvät extrat siis.Alien Quadralogy :hearts:
8 DVD setti? Ja riittävästi extroja. Hm. Sitten on melkee pakko ostaa toinen huono elokuva. Yksi huono elokuva mulla on jo.Musta paketti mikä sisältää kaikki neljä leffaa kahtena eri versiona (director's cut ja teatteri-versiot) ja kaikista leffoista oma extra-levy vielä hintaan 60 euroa on jo hankkimisen arvoinen.
Musta paketti mikä sisältää kaikki neljä leffaa kahtena eri versiona (director's cut ja teatteri-versiot) ja kaikista leffoista oma extra-levy vielä hintaan 60 euroa on jo hankkimisen arvoinen.
8 DVD setti?
No Band Of Brothersin katsoin putkeen. Ja kyllä mä kaikki leffat mitä oon ostanu olen katsonut jokaisen version ainakin kahdesti. Ja kaikki extrat.Meinaatko sä todellakin katsoa kaikki neljä leffaa kahteen kertaan ja vielä kaikkien leffojen ekstralevyt kaupan päälle?
Musta paketti mikä sisältää kaikki neljä leffaa kahtena eri versiona (director's cut ja teatteri-versiot) ja kaikista leffoista oma extra-levy vielä hintaan 60 euroa on jo hankkimisen arvoinen.
Meinaatko sä todellakin katsoa kaikki neljä leffaa kahteen kertaan ja vielä kaikkien leffojen ekstralevyt kaupan päälle?
:D
Mun on todella vaikea keksiä käyttöä noille ylimääräisille leffoille ja jokaisesta leffasta erikseen tehdyille "ekstroille". Veikkaan, että tässä tapauksessa noilta ekstralevyiltä löytyy kaikki kuvaussihteerin assistentin sukupuusta alkaen...
Ainakin mua kiinnostaa todella paljon. :heart:
Mä oon ilmeisesti Platinumin ainoa jäsen, jolla ei ole DVD-soitinta? :D
Mulle tuli aikoinaan tollaset samanlaiset postit tuolta HTFR:stä, kun yritin tilata Nordean Visa Electronilla.. otin sen jälkeen kunnon Visan. Ootkos jostain muualta saanu tilattua tolla electronilla?
Mä diggasin ekoista kolmesta, enkä ymmärrä sitä negatiivista palautetta, joka kolmosesta silloin tuli. Ykkönenhän on klassikko ja siinä alien tekniikka oli kömpelöä, mutta korvasi sen juuri sillä klaustrofobisella fiiliksellä. Kakkosessa taas oli niin tuhannen miljoonaa alienia, eli tyhjältä planeetalta saatiin taas tila loppumaan sillä. Kolmosessa taas käytettiin kunnon malleja ja duunattii oikee huolella se alieni, jolloin sen ketterä ja pantterimainen liikehdintä ja nopeus sai taas suuren vankilaplaneetan tuntuu pieneltä. Eli kaikissa kolmessa tuli Alienin eri puolia esiin ja joka kerta uudistui.jopa kolmosesta ja nelosesta jotka ovet useimmilla ihmisillä lievästi tökkineet.
Mitäs Buttgereittia tuli katottua? Oon koittanu saada jossain muodossa Necromantic ja Necromantic II: Return Of The Loving Dead kun VHS soitinta mulla ei oo ollu pitkään aikaan, enkä ees tiedä missä mun VHS kasetit on enää.jörg buttgereitista
Ja tosiaan noita katseluputkia... eihän toi nyt tuntuis missään