Uusimmat DVD:si?

959 posts, 48 pages, 167,919 views

#41 • • George Shield Guest

onko kukaan törmännyt missään taannoin Suomen TV1:llä esitettyyn "The Office" brittiläiseen tv-sarjaan? Haussa lähinnä series 2

Löytyypi näköjään CD WOW!:sta.

Mulla on tosin tällä hetkellä ongelma sieltä tilauksen suhteen...
#42 • • Saint Guest

Löytyypi näköjään CD WOW!:sta.

Mulla on tosin tällä hetkellä ongelma sieltä tilauksen suhteen...

Mulle tuli aikoinaan tollaset samanlaiset postit tuolta HTFR:stä, kun yritin tilata Nordean Visa Electronilla.. otin sen jälkeen kunnon Visan. Ootkos jostain muualta saanu tilattua tolla electronilla?
#43 • • Tapi T Guest
Mä oon ilmeisesti Platinumin ainoa jäsen, jolla ei ole DVD-soitinta? :D
#44 • • Homegrove Guest
Alien Quadralogy :hearts:
#45 • • Taedium Guest

Alien Quadralogy :hearts:

Ah, Alien trilogia + lasinalunen. Mitä extroja siinä on katsomisen arvoista? Josko ostaisi ton paketin, eikä vaan trilogiaa. Jos siinä on hyvät extrat siis.
#46 • • Homegrove Guest
Musta paketti mikä sisältää kaikki neljä leffaa kahtena eri versiona (director's cut ja teatteri-versiot) ja kaikista leffoista oma extra-levy vielä hintaan 60 euroa on jo hankkimisen arvoinen.
#47 • • Taedium Guest

Musta paketti mikä sisältää kaikki neljä leffaa kahtena eri versiona (director's cut ja teatteri-versiot) ja kaikista leffoista oma extra-levy vielä hintaan 60 euroa on jo hankkimisen arvoinen.

8 DVD setti? Ja riittävästi extroja. Hm. Sitten on melkee pakko ostaa toinen huono elokuva. Yksi huono elokuva mulla on jo.
#48 • • Tapi T Guest

Meinaatko sä todellakin katsoa kaikki neljä leffaa kahteen kertaan ja vielä kaikkien leffojen ekstralevyt kaupan päälle?
:D
Mun on todella vaikea keksiä käyttöä noille ylimääräisille leffoille ja jokaisesta leffasta erikseen tehdyille "ekstroille". Veikkaan, että tässä tapauksessa noilta ekstralevyiltä löytyy kaikki kuvaussihteerin assistentin sukupuusta alkaen...

Ainakin mua kiinnostaa todella paljon. :heart:
#49 • • kisumisu Guest

8 DVD setti?

9 :happyroll:
#50 • • Homegrove Guest
En varmaan ihan kerralla Tapiseni. :D
#51 • • Taedium Guest

Meinaatko sä todellakin katsoa kaikki neljä leffaa kahteen kertaan ja vielä kaikkien leffojen ekstralevyt kaupan päälle?

No Band Of Brothersin katsoin putkeen. Ja kyllä mä kaikki leffat mitä oon ostanu olen katsonut jokaisen version ainakin kahdesti. Ja kaikki extrat.

Nimim. Leffa ennen nukkumaanmenoa = 365 leffaa vuodessa.
#52 • • Homegrove Guest
Ja mulla on tuohon Aliens-saagaan "lievä" pakkomielle muutenkin. Olen tykännyt kaikista leffoista, jopa kolmosesta ja nelosesta jotka ovet useimmilla ihmisillä lievästi tökkineet. Ekaa leffaa en katso kovinkaan usein lähinnä siksi että se on niiiiin ahdistava elokuva. Varmasti klaustrofobisin elokuva mitä tiedän.
#53 • • :t:c: : : Guest

:D
Mun on todella vaikea keksiä käyttöä noille ylimääräisille leffoille ja jokaisesta leffasta erikseen tehdyille "ekstroille". Veikkaan, että tässä tapauksessa noilta ekstralevyiltä löytyy kaikki kuvaussihteerin assistentin sukupuusta alkaen...

Ainakin mua kiinnostaa todella paljon. :heart:

Jos niiden ensimmäisten leffojen extroissa on jotain yliimääräistä Gigeriin liittyen niin pakko-ostoshan se on. Niiden pohjalta Alien-sarjassa on kyllä potentiaalia hyviin extramatskuihin. Ja konemusasämplejä vaikka muille jakaa: 'Everybody on-line, looking good'.

Ja tosiaan noita katseluputkia... eihän toi nyt tuntuis missään :D Nimim. putkeen tsekattuna (per teema) mm. Twin Peaksit (siis pilotti + ne kaikki jaksot), Indiana Jonesit, LOTR 1&2 extended ja erikoisuutena joskus 18h putkeen Seinfeld -jaksoja erään Tamperelaisen frendin kanssa. Setin alussa naureskeltiin et montakohan kertaa ehditään kuuleen ne peukkubassot, lopussa sille ei enää niin naureskellut. Mut hauskaa oli, joka kerta :) Indiana Joneseista pakko mainita et ajatuksena oli kyl parempi, ikävä hollywood leimasin lyöny kuitenkin aika lujaa ko. leffan päälle. AI MITEN NIIN LIIKAA AIKAA (yhtään sessioo en silti vaihtais pois, herqva :D)
#54 • • akir0 Guest

Mä oon ilmeisesti Platinumin ainoa jäsen, jolla ei ole DVD-soitinta? :D

Et, pidän dvd:tä surkeana formaattina.
#55 • • Paarma Guest
Lisää hankintoja:

Roger Dodger (R1)
Kids Return (R3)

ja mitä katseluputkiin tulee, muistan vielä kultaiseen VHS-aikaan kuinka useampaankin otteeseen tuli kavereiden kera järkättyä 24-30h 'festariviikonloppuja' jossa pyöri kaikkea jörg buttgereitista mel gibsoniin. Kahvia joutu kyl tankkaamaan :I

Alien Quadrilogy on tosiaan omallakin hankintalistalla, pitää vielä suorittaa hintavertailua..
#56 • • dixoff Guest
Juuri sain katsottua tuolta Quadrilogylta Alien kolmosen Special Editionin. Oli kyllä aika erilainen teatteriversioon nähden, mutta yllättäen se noudatti tarkalleen tarinasta kirjoitettua kirjaa, jonka luin joskus 10 vuotta sitten, ja kelailin silloin että miksei leffasta sellaista oltu tehty.. Vielä pitäisi katsoa noita muita. Ainakin ykkösen SE:ssa on mukana alkuperäisestä versioista poistettu "Cocoon Sequence", jossa näytetään mihin miehistön jäseniä vietiin.
#57 • • George Shield Guest

Mulle tuli aikoinaan tollaset samanlaiset postit tuolta HTFR:stä, kun yritin tilata Nordean Visa Electronilla.. otin sen jälkeen kunnon Visan. Ootkos jostain muualta saanu tilattua tolla electronilla?

Soitin eilen Nordeaan ja he sanoivat, että jos nettisaitilla ei ole Verified by Visa-logoa, ei Electronilla tilaaminen onnistu.

Onneksi työkaverilla on Sampon Electron, jolla tilaaminen onnistui käden käänteessä. Se ei ole ilmeisesti niin tarkka noiden VbV- juttujen suhteen...
#58 • • Taedium Guest

jopa kolmosesta ja nelosesta jotka ovet useimmilla ihmisillä lievästi tökkineet.

Mä diggasin ekoista kolmesta, enkä ymmärrä sitä negatiivista palautetta, joka kolmosesta silloin tuli. Ykkönenhän on klassikko ja siinä alien tekniikka oli kömpelöä, mutta korvasi sen juuri sillä klaustrofobisella fiiliksellä. Kakkosessa taas oli niin tuhannen miljoonaa alienia, eli tyhjältä planeetalta saatiin taas tila loppumaan sillä. Kolmosessa taas käytettiin kunnon malleja ja duunattii oikee huolella se alieni, jolloin sen ketterä ja pantterimainen liikehdintä ja nopeus sai taas suuren vankilaplaneetan tuntuu pieneltä. Eli kaikissa kolmessa tuli Alienin eri puolia esiin ja joka kerta uudistui.

jörg buttgereitista

Mitäs Buttgereittia tuli katottua? Oon koittanu saada jossain muodossa Necromantic ja Necromantic II: Return Of The Loving Dead kun VHS soitinta mulla ei oo ollu pitkään aikaan, enkä ees tiedä missä mun VHS kasetit on enää.

Niin, Hitokiri Paarma, tiedätkös muuten minkä leffan erikoistehosteista vastaa Buttgereit ja Giger yhdessä? (Saksalainen leffa '96, saman kirjoittajan kahdesta pokkarista on tehty toinenkin leffa '94. Ja kuulemma viime vuonna ilmestynyt parikin leffaa.)
#59 • • dixoff Guest

Ja tosiaan noita katseluputkia... eihän toi nyt tuntuis missään

Jossain vaiheessa kun Alien 3 oli julkaistu, Tampereella Niagarassa näytettiin klo 23-06 (tjsp) kaikki kolme siihenastista Alienia putkeen. Oli kyllä ehdottoman palkitseva sessio. Tuollaisia voisi joku järjestää useamminkin. Kankaalta noiden katsominen on kuitenkin niin eri asia kuin kotona pienestä ruudusta.
#60 • • George Shield Guest
Tulipa ruokatunnilla pyörähdettyä Anttilassa ostamassa erittäin hyvä elokuva nimeltä The Shawshank Redemption hintaan 7.95e...