67 posts, 4 pages, 7,089 views
Totta puhuen tuossa In A Staten kohdalla sen Sasha Remixin sieltä perästä voisi jättää vaikka pois. Ei se oikeastaan muuta sille alkuperäisversiolle tehnyt kuin lisäsi intron.... :scared:
Capetown - Pitstop
Capetown - Pitstop
Tuli 2002.
V***u mua ärsyttää noi pelkästään Sashan nimen takii hypetetyt biisit jotka poikkeuksetta ovat nykyään todella tylsiä.
Original Wavy Gravy menee kyl mun listalla kaikkien aikojen ylihypetetyimmäksi biisiks ja veikkaanpa et jos se olis ollu jonkun MR.Nobodyn tekemä (vaikka Platinum Demo) sitä ei kukaan ois koskaan lähteny julkasemaan - niin mitäänsanomaton kipale se on
V***u mua ärsyttää noi pelkästään Sashan nimen takii hypetetyt biisit jotka poikkeuksetta ovat nykyään todella tylsiä.
Original Wavy Gravy menee kyl mun listalla kaikkien aikojen ylihypetetyimmäksi biisiks ja veikkaanpa et jos se olis ollu jonkun MR.Nobodyn tekemä (vaikka Platinum Demo) sitä ei kukaan ois koskaan lähteny julkasemaan - niin mitäänsanomaton kipale se on
En oikein tiedä mitä tähän nyt vastaisi. Biisissä on niin paljon koukkuja ja ideoita että ne suorastaan pursuaa yli. Tylsä?!? Kuuntelepa kyseisiä biisejä vaikkapa vuoden kuluttua uudelleen niin ymmärrät niiden arvon huomattavasti paremmin.
Luulen että tässä on kyse vaan makuasioista, eli et diggaa ylipäätään ton tyylisestä musasta. Ja makuasioisthan on turha kiistellä! :excellent:
mutta siitä olen lähes varma että tuo Sashan nimi ja se seikka että esimerkiksi Sashan debyyttilevyn ensimmäistä lohkaisua edeltänyt hype Wavy Gravyn suhteen on tuonut sen verran lisää huomioarvoa, että se on jo ennalta vaikuttanut teidän mielipiteeseen ko. viisusta.
mutta siitä olen lähes varma että tuo Sashan nimi ja se seikka että esimerkiksi Sashan debyyttilevyn ensimmäistä lohkaisua edeltänyt hype Wavy Gravyn suhteen on tuonut sen verran lisää huomioarvoa, että se on jo ennalta vaikuttanut teidän mielipiteeseen ko. viisusta.
Tässä on kuitenkin ollut kyseessä U&K:n remiksi kyseisestä biisistä, ei orginaali.
FYI, orginaali ei todellakaan kuulu suosikkeihini, enkä ole koko Airdrawndagger-pitkäsoittoakaan kuunnellut kuin muutamia kertoja.
Luuletko, että minä olen niin sokaistunut Sashan "loistavuudesta", etten kykene hänen tuotoksiaan arvioidessani minkäänlaiseen kritiikkiin?
Tässä on kuitenkin ollut kyseessä U&K:n remiksi kyseisestä biisistä, ei orginaali.
FYI, orginaali ei todellakaan kuulu suosikkeihini, enkä ole koko Airdrawndagger-pitkäsoittoakaan kuunnellut kuin muutamia kertoja.
Luuletko, että minä olen niin sokaistunut Sashan "loistavuudesta", etten kykene hänen tuotoksiaan arvioidessani minkäänlaiseen kritiikkiin?
Tämä oli siis minun kirjoittamani postaus. Painoin vahingossa "edit"-nappulaa "quote"-nappulan sijasta. Pahoitteluni.
Mutta väitäkö sinä että Sashan nimellä jonkun biisin perässä ei olisi minkäänlaista merkitystä???
Mutta väitäkö sinä että Sashan nimellä jonkun biisin perässä ei olisi minkäänlaista merkitystä???
Tietenkin se lisää mielenkiintoa itse tuotetta kohtaan, mutta uskallan väittää, ettei se vaikuta mielipiteeseeni oikeastaan millään tavalla.
..Exposure - Magic Impuls..
..Exposure - Magic Impuls..
Tääkin tuli -02. .
( Joo tiedän, löysi tiensä sydämeesi vasta -03,
mut halusin vaan n*ss*a pilkkua ja saada lisää postauksia )
:scared: