Biiseissä käytettyjen leffa-samplejen spottailu

83 posts, 5 pages, 24,102 views

#41 • • Wayne G Guest
Eks Orkidean Inner Peace:n sämple oo lainattu jostain Matrix:sista...
#42 • • Remotion Guest
On.

Itse joskus vuosi takaperin sattunut bongailemaan kaikki siihen mennessä RMB:n biiseissä käytetyt samplet leffoista, ja niitä ei olekaan ihan vähän.
ehkäpä jopa levyn widescreen nimi juontuu osittain siihen et siinä on otettu tosi paljon leffoista sampleja.
#43 • • [zaler] Guest
'Intelligent life beyond this planet.'
'A small group from S.E.T.I. search for extra terrestial intelligence used a radio dish at Arecibo to send out a message to whoever might be listening. They sent about a quarter of a kilobyte including structure of human DNA, a map of our solarsystem, population of the earth, helpful facts like that.'

biisi : miranda - phenomena
leffa : peto (muistaakseni?)
#44 • • mosaik Guest
Quivver -Space Manouvers Pt. 3 samplaa Dark City -elokuvaa :)
#45 • • olliS Guest

Quivver -Space Manouvers Pt. 3 samplaa Dark City -elokuvaa :)

Toi on muutenkin aivan käsittämättömän upea biisi! Onneksi tulee vinyyli just kohta postis :hah:
#47 • • k1mm0 Guest
zerotonine - titanium cluster

"i don't know about god, or the devil,
i haven't learned a secret or saw a vision
that would damn or save my soul."

- armand, interview with the vampire

aivan loistava biisi vieläpä!! :excellent: :heart:
#49 • • Individual Guest
Jamx & De Leon: Can you dig it?

Walter Hill:in The Warriors leffasta.
#50 • • teukkax Guest
En tiiä oisko tätä tääl pitäny alkaa kyselee mut tästä topicista putkahti mieleen: Onko se jostain leffasta vai mistä siin Lab4 - Dingaling biisis...? Eli siis ne "Jesus was the devil..." Ja samaahan taitaa löytyä Proteuksen 4 mixin introsta... Siin muistaakseni jopa kerrottiin Jeesuksen olleen arkkitehti enne profeetan uraansa..... :)
#51 • • George Shield Guest
Biisi: Smokin' Jo - Yanu
Elokuva: Matrix
Kohtaus: Loppukohtaus, jossa Neo puhuu puhelimessa ennen kuin syöksähtää lentoon.
Sanat:
I know you're out there. I can feel you now. I know that you're afraid... afraid of us. You're afraid of change. I don't know the future. I didn't come here to tell you how this is going to end. I came here to tell how it's going to begin. I'm going to hang up this phone, and then show these people what you don't want them to see. I'm going to show them a world without you. A world without rules or controls, borders or boundaries. A world where anything is possible. Where we go from there is a choice I leave to you.

Kaikkia noita lauseita ei ole ko. biisissä, mutta suurin osa kuitenkin.
#52 • • anton Guest

"'i saw weird stuff in that place last night.
weird, strange, sick, twisted, eerie, godless, evil stuff.
and I want in."

Episode 2F09 - HOMER THE GREAT - :D
#53 • • Edited Marc Whyte Guest
Drugface - Cuntmaster, sämple otettu elokuvasta Pulp Fiction.

"Any of you fucking pricks move, and I execute every motherfucking last one of you"

ja samassa kappaleessa toinenkin sämple samasta elokuvasta. kohtaus missä Travolta tuo OD:n vetäneen Thurmanin huumeäijän taloon.

"Don't bring her into my house..." tai sinne päin.

Uberdruck Boys - Bloody Slut (Uberdruck Records) on myös joku sämple mutta en tiedä mistä on vaiko mistään.

"you are normally looking, attractive woman.... .... You bloody loose slut" jälleen taas sinne päin.
#54 • • Sandor Guest

En tiiä oisko tätä tääl pitäny alkaa kyselee mut tästä topicista putkahti mieleen: Onko se jostain leffasta vai mistä siin Lab4 - Dingaling biisis...? Eli siis ne "Jesus was the devil..." Ja samaahan taitaa löytyä Proteuksen 4 mixin introsta... Siin muistaakseni jopa kerrottiin Jeesuksen olleen arkkitehti enne profeetan uraansa..... :)

Ainakin electronick-rock biisistä "Ministry - Jesus Built My Hotrod".
#55 • • DeaconX Guest

"Any of you fucking bricks move, and I execute any motherfucking last one of you"

Siis ihan kuka vaan teistä tiileistä... ja kenet tahansa jokaisen.

:D
sorry.
#56 • • Hempp@ Guest
Lee Haslam - Music Is The Drug

"My product is 51 times stronger than cocaine, 51 times more hallucinogenic than acid and 51 times more explosive than ecstasy. It's like a personal visit from a God!"
- Samuel L. Jackson, The 51st State -

Vai oliko tuon leffan nimi Formula 51?
Ainakin imdb:ssa se on The 51st State... :scared:
#57 • • Marc Whyte Guest

"Any of you fucking bricks move, and I execute any motherfucking last one of you"

Siis ihan kuka vaan teistä tiileistä... ja kenet tahansa jokaisen.

:D
sorry.

En nyt ihan saanut mitä hait, vai täysrallisuomennos tosta, mutta näin siinä sanotaan. Uso vaan.
#58 • • GateWay Guest

Uso vaan.

Eikös se kuitenkin ollut näin, vai oliko???

"(If?) any of you fucking bricks move, and i'll execute every motherfucking last one of ya!"

Tylyä...
Caro²

#59 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kukaan o muistanu vanhaa '94 hittiä:

Usura - Open your mind
Elokuvasta Total Recall, ja isoarska.
#60 • • louis Guest
Don't loose your head- biisis oli muistaakseni jostain Higlander pätkiä. Nehän kuului leffaan. Tietoa onko Niistä tehty dance versioit? Queenilla oli muutama biisi siihen leffaan osana.