Klubin UusiVuosi: IMATRAN VOIMA LIVE: 31.12. Turku

36 posts, 2 pages, 3,799 views

Avatar
#21 • • nenna- Guest

..Joo mäkin taidan tänä vuonna pysyä kiltisti tutussa ja turvallisessa(?) Turussa. Rakettireppu selkään ja suunta kohti Klubia



..ei kyl mikään huono vaihtis..ja tota rakettireppua olen kyl jo vakavasti harkinnu. :heart:
Avatar
#22 • • Lank Guest

..Joo mäkin taidan tänä vuonna pysyä kiltisti tutussa ja turvallisessa(?) Turussa. Rakettireppu selkään ja suunta kohti Klubia



..ei kyl mikään huono vaihtis..ja tota rakettireppua olen kyl jo vakavasti harkinnu. :heart:



Juu kai niitä raketteja saa ampua klubin parvekkeelta :D:D
Seppo ja Karri antaa varmaan luvan tähän :laugh: :laugh: :laugh:
Avatar
#23 • • dab Guest

Seppo ja Karri antaa varmaan luvan tähän :laugh: :laugh: :laugh:



Ei niille kerrota. :laugh:
Avatar
#24 • • karrik Guest
Viime yön myrskyn jälkeen parveekkeelle ei kyllä tarvi mennä, kun siellä on noin metri lunta!

-ja jos sieltä jotain/joku ammutaan niin olkoon se PirtuLänkki itse :hah:
Avatar
#25 • • Lank Guest

Viime yön myrskyn jälkeen parveekkeelle ei kyllä tarvi mennä, kun siellä on noin metri lunta!

-ja jos sieltä jotain/joku ammutaan niin olkoon se PirtuLänkki itse :hah:



:D Ole kunnolla tai julkasen jatkoilta susta otetut piikkitukkakuvat :laugh: :laugh: :laugh:
Avatar
#26 • • Laite Guest

Viime yön myrskyn jälkeen parveekkeelle ei kyllä tarvi mennä, kun siellä on noin metri lunta!

-ja jos sieltä jotain/joku ammutaan niin olkoon se PirtuLänkki itse :hah:



:D Ole kunnolla tai julkasen jatkoilta susta otetut piikkitukkakuvat :laugh: :laugh: :laugh:



haa :D
mä voin tulla ampumaan pirtulänkin kanssa, lupaan sit myös ottaa ihmisistä pelkästään sellasia kuvia missä ne näyttää tyhmiltä.
Avatar
#27 • • DyyD Guest

haa :D
mä voin tulla ampumaan pirtulänkin kanssa, lupaan sit myös ottaa ihmisistä pelkästään sellasia kuvia missä ne näyttää tyhmiltä.



Selitätkö miten tämä eroaa normaalista kuvaustyylistäsi? :laugh:
Avatar
#28 • • Laite Guest
Niin, no. Ei varmaankaan mitenkään ;)
Avatar
#29 • • Toffo Guest


Selitätkö miten tämä eroaa normaalista kuvaustyylistäsi? :laugh:



Tyhmät ihmiset.
Tyhmät kuvat.

T: Joulunegis
Avatar
#30 • • DyyD Guest

Tyhmät ihmiset.
Tyhmät kuvat.

T: Joulunegis



Kivat ihmiset
Ihanat kuvat

T: Joulupositivs
Avatar
#31 • • Klubi Guest
Soittojärjestys about seuraava:

1. Urho Tulitukka & Coco Pleasure (FUNK, DISCO)
2. Toffo (ELECTRO)
3. Imatran Voima
4. Seb & Bob Ryynänen (HOUSE, BREAKS)

Tarkempaa ajoitusta ei ole eikä tule.. IVO aloittaa puolen yön jälkeen..

Tervetuloa!
Avatar
#32 • • da_chef Guest
kauanko vetävät? tunnin-pari?
Avatar
#33 • • Klubi Guest
Perttu toi just IVOn kamoja ja sanoi et vetävät noin tunnin.

Mutta electron ystäviä hemmotellaan siis levylassejen toimesta myös ennen ja jälkeen Ivoa!
Avatar
#34 • • Elohopea Guest

kauanko vetävät? tunnin-pari?



Muista en tiedä mut allekirjoittanut ainakin vetää jotakuinkin aamusta asti ja huolella.... :D
Jos mun kävely taikka "tanssiminen" alkaa huolestuttavasti muistuttaa rivitanssia niin ei hätää beacuse i am the lord of the dance, fuck michael flatley it's ME! :hah:
Avatar
#35 • • phace Guest

kauanko vetävät? tunnin-pari?



Muista en tiedä mut allekirjoittanut ainakin vetää jotakuinkin aamusta asti ja huolella.... :D
Jos mun kävely taikka "tanssiminen" alkaa huolestuttavasti muistuttaa rivitanssia niin ei hätää beacuse i am the lord of the dance, fuck michael flatley it's ME! :hah:



lord of the trance :excellent:
mutta tänne illalla kyllä.
Avatar
#36 • • nenna- Guest
..uup..tänne sit kyl puolenyön jälkeen, mikäli jaksaa liikkuu :scared: ..tääl Veppen PIZZERIAS on senverran hyvä tarjoilu :excellent:

:heart:>>HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!! t: majakkarannan posse<< :heart: