..Joo mäkin taidan tänä vuonna pysyä kiltisti tutussa ja turvallisessa(?) Turussa. Rakettireppu selkään ja suunta kohti Klubia
..ei kyl mikään huono vaihtis..ja tota rakettireppua olen kyl jo vakavasti harkinnu. :heart:
36 posts, 2 pages, 4,076 views
..Joo mäkin taidan tänä vuonna pysyä kiltisti tutussa ja turvallisessa(?) Turussa. Rakettireppu selkään ja suunta kohti Klubia
..ei kyl mikään huono vaihtis..ja tota rakettireppua olen kyl jo vakavasti harkinnu. :heart:
Seppo ja Karri antaa varmaan luvan tähän :laugh: :laugh: :laugh:
Viime yön myrskyn jälkeen parveekkeelle ei kyllä tarvi mennä, kun siellä on noin metri lunta!
-ja jos sieltä jotain/joku ammutaan niin olkoon se PirtuLänkki itse :hah:
Viime yön myrskyn jälkeen parveekkeelle ei kyllä tarvi mennä, kun siellä on noin metri lunta!
-ja jos sieltä jotain/joku ammutaan niin olkoon se PirtuLänkki itse :hah:
:D Ole kunnolla tai julkasen jatkoilta susta otetut piikkitukkakuvat :laugh: :laugh: :laugh:
haa :D
mä voin tulla ampumaan pirtulänkin kanssa, lupaan sit myös ottaa ihmisistä pelkästään sellasia kuvia missä ne näyttää tyhmiltä.
Selitätkö miten tämä eroaa normaalista kuvaustyylistäsi? :laugh:
Tyhmät ihmiset.
Tyhmät kuvat.
T: Joulunegis
kauanko vetävät? tunnin-pari?
kauanko vetävät? tunnin-pari?
Muista en tiedä mut allekirjoittanut ainakin vetää jotakuinkin aamusta asti ja huolella.... :D
Jos mun kävely taikka "tanssiminen" alkaa huolestuttavasti muistuttaa rivitanssia niin ei hätää beacuse i am the lord of the dance, fuck michael flatley it's ME! :hah: