Nyt on muuten korkea aika laittaa palautetta Espoon Poliisille. Kas tästä: http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedback?OpenForm
No tiedä häntä mitä tämäkään auttaa, mutta nyt lähti Epsoon koppalakeille tämännäköistä palautetta:
Tervehdys!
Olen ostanut ennakkolipun Espoon Serena -vesipuistossa 6.3. järjestettävään Pacifique -tapahtumaan tammikuun alussa ja olen odottanut ko. tapahtumaa innokkaasti viime kuukausien ajan. Vastikään tapahtuman järjestävä taho on ilmoittanut osallistujille Serenan jatkoaikalupien vanhentumisesta, joka tarkoittaa tapahtuman päättymisen siirtyvän klo 04:stä klo 02:teen. Serenan taholta asiasta ilmoitettiin tapahtuman järjestäjille vasta lähiaikoina, vaikka kirjallinen sopimus oli ollut jo 04 asti pidettävästä tapahtumasta olemassa. Järjestävä taho ihmetteli kovasti Espoon viranomaisten hankalaa suhtautumista jatkoaikalupien myöntämistä kohtaan ennen itse tapahtumaa (vaikka esimerkiksi Kirkan konserttiin samaisessa vesipuistossa ja vastaavanlaisessa tilanteessa luvat myönnettiin ongelmitta?), ja näiden tietojen valossa toivonkin vilpittömästi, että tämä ei johdu siitä, että ko. tapahtumassa soitetaan konemusiikkia. Toivon myös, että jatkoaikaluvat saadaan järjestettyä ennen tapahtuman alkua, jotta juhlijat saisivat ennakkoon maksetuille lippurahoilleen täyden vastineen. Kiitos.
.. yritin sentään vaikuttaa :)