PACIFIQUE 06.03.04 - Serena - Espoo

299 posts, 15 pages, 54,705 views

Avatar
#101 • • ville Guest


Niinhän sä nyt sanot mutta ootas
ku pääset sinne sisään :mad:

I was born to murder the world \,,/ :mad: \,,/



:D

mutta onneksi lasku kestää vain pari sekuntia niin ei joudu pitkään kärsimään ...
Avatar
#102 • • Pacifique Guest
Kaikki tiedot päivitetty ensimmäiseen postiin.
Myös nettisivut on avattu: http://www.pacifique.fi

:roll:
Avatar
#103 • • Edited UzU Guest
BUSSI TAMPEREELTA

Tampereelta järjestetään bussikuljetus Pacifiqueen seuraavasti:

Bussi lähtee Tampereen linja-autoasemalta klo 19.00.
Takaisin lähdetään bileiden päätyttyä..

Matkat + lippu maksavat yhteensä 30 euroa.
Pelkät matkat 13 euroa.

Ilmottautuminen ja lisätietoja:

soita / mailaa / kisko hihasta...
0400 - 466835 / [email protected] / missä näetkin..


ps. älä soita aamulla ja aamu on ennen klo 12:sta. Toiset kun ovat aamu-unisia. ;)
Avatar
#104 • • JussiS Guest
Vaikuttaa kyl aika loistolta :)

Ja webbisaitin mukaan havaijipaitaa voi pitää päällä, eli mun tiukka laihdutuskuurini heti löysty muutaman pykälän ;)
Avatar
#105 • • drS Guest
jesh, ikärajaan kaatu tää reissu mullakin :sad: kysyisin kanssa, että miksi k20?
Avatar
#106 • • Culo Guest

onko serenassa vielä torakoita?
:scared:
uskaltaako sinne jo mennä?



Laitetaanko alustavaan harkintaan? Jos lähtis näiltä pituuksilta muutakin porukkaa. Otetaan vaikka joku kolmosista messiin syöpöttelemään torakoita. Ne tygäis kuitenki. :)
Avatar
#107 • • Timmo Guest
minkä saatanan vitun tulessa korvennettavan älynväläyksen johdosta k20!?!?

:angry: :eek: :mad:

T:huhtikuussa 20
Avatar
#108 • • Laite Guest
K20
:laugh:

harmittaa oikeen, että en viitsi näillä näkymin tuonne lähteä vaikka ikääkin olisi reilusti yli tuon.
Avatar
#109 • • LindaGP Guest

minkä saatanan vitun tulessa korvennettavan älynväläyksen johdosta k20!?!?

:angry: :eek: :mad:

T:huhtikuussa 20



Sen takia varmaan, ettei teinit känässä hukkuisi altasiin. Mielestäni ihan hyvä ikäraja. Ja tällä en tarkoita, että on hyvä, että juuri Sinä Timmo et pääse ineen.
Avatar
#110 • • chilek Guest
t-t-t-tot-tota joo.......................................

tonne!! Kai jos pääsee.... :scared:
Avatar
#111 • • JussiS Guest

Sen takia varmaan, ettei teinit känässä hukkuisi altasiin. Mielestäni ihan hyvä ikäraja. Ja tällä en tarkoita, että on hyvä, että juuri Sinä Timmo et pääse ineen.


Jepjep, mulla ainakin sinä päivänä kun 20 täytin yht'äkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta laskeutui järki päähäni, enkä sen koommin oo mitään tyhmää tehnytkään.

<rautalanka>
IMO 20-vuotiaat on ihan yhtä teinejä / tyhmiä kuin 18-vuotiaatkin. 18-vuotiaat ovat vaan pinkeempiä ;)
</rautalanka>
Avatar
#112 • • OCS Guest


Jepjep, mulla ainakin sinä päivänä kun 20 täytin yht'äkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta laskeutui järki päähäni, enkä sen koommin oo mitään tyhmää tehnytkään.



Hehheh. Kyllähän tuossa vaiheessa noustaan jo uudelle tasolle joo'o ;)

<rautalanka>
IMO 20-vuotiaat on ihan yhtä teinejä / tyhmiä kuin 18-vuotiaatkin. 18-vuotiaat ovat vaan pinkeempiä ;)
</rautalanka>



Word! Minunkaan mielestäni 18-20 vuotiaalla voi paljoa olla henkisesti eroa, mutta 18-22 voi jo merkitä jotain. Sama se mulle silti on. Samaa kohellusta se vieläkin on 21-vuotiaana.
Avatar
#113 • • LindaGP Guest

Sen takia varmaan, ettei teinit känässä hukkuisi altasiin. Mielestäni ihan hyvä ikäraja. Ja tällä en tarkoita, että on hyvä, että juuri Sinä Timmo et pääse ineen.


Jepjep, mulla ainakin sinä päivänä kun 20 täytin yht'äkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta laskeutui järki päähäni, enkä sen koommin oo mitään tyhmää tehnytkään.

<rautalanka>
IMO 20-vuotiaat on ihan yhtä teinejä / tyhmiä kuin 18-vuotiaatkin. 18-vuotiaat ovat vaan pinkeempiä ;)
</rautalanka>



Minulle tämä järjen laskeutuminen taivaalta tapahtui kun olin 25,5v. mutta jatketaanko jossain muualla tästä asiasta? Ketään ei varmaankaan kiinnosta tässä topicissa lukea tästä.
Avatar
#114 • • Edited DyyD Guest
Nii just! 20 on ikärajana liikaa. Jos olis ollu 18 ni olis voinu olla muutama pinkee 16 vee väärillä papereilla sisäs. Mut ei ni ei! :mad:

Terveisin: </trölli-peikko> :D
Avatar
#115 • • sixtus Guest

Nii just! 20 on ikärajana liikaa. Jos olis ollu 18 ni olis voinu olla muutama pinkee 16 vee väärillä papereilla sisäs. Mut ei ni ei! :mad:

</trölli-peikko> :D



Huh, sä herätit mut! :D Olin ajatellu ton K20 just sopivak, mut en v***u ollu tajunnu tota pointsii..
Avatar
#116 • • Hallaaa Guest
K20 = :(
mut ihan sama; sisälle tullaan vaik nelinkontin ja takaperin, :excellent: :hearts: :hah: eli nää ei tuu jäämään väliin :excellent: :excellent: :excellent:
Avatar
#117 • • JsL Guest
Enpä taida kahtakymppiä tästä ilosta maksaa. HC tube vaikuttais ihan kivalta idealta mutta polccaa soittavat kuitengi:confused:. Mietitään lähempänä...
Avatar
#118 • • pie Guest
en kyllä kovalla äänellä julista tänne tulevani. Luulen et ikäraja on ihan sopiva.
Avatar
#119 • • Tres Guest

HC tube vaikuttais ihan kivalta idealta mutta polccaa soittavat kuitengi



Polkat sul on housuissas :mad:

Noista muista en tiedä mut voin
luvata että soitan vaan noisecoree,
speedcoree, hardcoree ja ehkä pari
omaaki rähinäbiisiä mumumani.gif
Avatar
#120 • • Tapsa Guest
Jo etukäteen.

Älkää ihmiset pliis ruvetko valittamaan mistään turhasta,
kuten lippujen hinnoista, esiintyjistä blaa. blaa..

[vanha virsi]
Jos haluat erilaisiin ja "parempiin" hippoihin, PIDÄ NE ITSE !
[/vanha virsi]

Ikärajasta valittaminen on ihan OK
ja se kuuluu asiaan.
Kaikkihan me on jouduttu (tai joudutaan vieläkin)
jättämään joitakin tapahtumia väliin
ikärajan vuoksi.
_____________

Itselläni on melonishortsit jo reppuun viikattuna,
ja aamuja lasketaan jo !
:)

United Nations of Labyrinth
Love You
:hearts: