.: olliS (|) Reflections Of My Sound (november mix) :.

45 posts, 3 pages, 4,741 views

Avatar
#21 • • olliS Guest

nii mut kato hei mikäs sen enempää nostais
katupisteitä ku PLATINUMILLA pönköttää
oma ug-statustaan haukkumalla muita
mainstreamiks ;)


Heh, no tuskinpa tästä kuitenkaan on kyse.. :)

Niille, jotka eivät jostain syystä pysty tätä downloadaamaan voivat kuunnella setin tänään radiostreamina:

This Tuesday, November 25th at 22.00h CET (GMT+1) on U4EA FM:
DJ OlliS (404, Sunday Session, FI)

To tune in, use one of the following links:
(U4EA FM winamp mp3 radio stream - player = www.winamp.com)

- For the 128 kbps stream (ADSL, Cable):

http://streams.lazernet.be:2400/listen.pls

- For the 24 kbps stream (Dial-up):

http://streams.lazernet.be:2500/listen.pls
Avatar
#22 • • okiru Guest
Noniin nyt vihdoinkin sain aikaiseksi kirjoittaa palautetta.

Hienoa jälkeä jälleen kerran OlliS. Maistuvaa saundia ja loistava demo marraskuulle. Kuuntelen para-aikaa settiäsi radiosta ja erittäin hienoa, että olet saanut Belgiaan suomalaista osaamista :)

Itse miksauksesta:
Erittäin asiallinen, rauhallinen fiilis miksauksessa. Tekniikka kunnossa kuten aina. Progressiokin on 8 arvoinen :)
Broken harts on edelleen äijän paras sille ei voi mitään. Semmonen tunnelataus et <3

Hienoa ja jatka samaa rataa. Olet ilmeisesti ottanut tavaksi tehdä joka kuukausi demosetin?
Avatar
#23 • • phace Guest
:cool: kyl maar.
loistava miksaus.
eipä tässä oikeen muuta voi sanoa..
mulla ei kyl tota "päämärättömyyden"
tunnettu tullu. mun mielestä kappaleselektio
toimi oikeen kivasti.
teknisestä puolesta ei tosiaan kielteistä
sanaa oo.
Avatar
#24 • • vain Guest

nii mut kato hei mikäs sen enempää nostais
katupisteitä ku PLATINUMILLA pönköttää
oma ug-statustaan haukkumalla muita
mainstreamiks ;)


Heh, no tuskinpa tästä kuitenkaan on kyse.. :)

Joo ei ollut tarkoitus loukata, mutta jotenkin arvostan hieman enemmän tracklistia josta en tunnista yhtään kappaletta. Miksauksesta ei noussut yhtään kappaletta ylitse muiden, mutta Introvertin Futuressa tuntuu olevan kumman makoisaa syvällistä potkua. Feidaukset menevän kohdalleen, eikä niissä ole mitään valittamista. Shinichin porvari progesta en erityisemmin välittänyt ja vanha tuttu These Days oli hyvä valinta lopetus kappaleeksi.
Avatar
#25 • • timoteus Guest
Loistava setti...melkein myöhästyin salilta ja meinas mennä koko päivän rytmi (mikä rytmi :confused: ) sekasin ku ei vaan voinu painaa sitä playerin stop-nappulaa :).

Alku oli mainio. Progressio kohti loppua on tasaista, välillä herättäviä leijuntoja...lopussa sitten varsinaista rullaavaa ja eteeristä biittiä. Lopetus erittäin hienoon Petterin biisiin. Ainoa häiritsevä tekijä oli oikeastaan ajoittain äänitason epätasaisuus, jota on suht hankala joskus kontrolloida. Ja tämähän oli pelkästään nyanssi, ei siis suurta merkitystä....

Biisejä, jotka kolahti oli tietty oikeestaan kaikki ja Introvertin mainio tuotos ei todellakaan kalpene näiden muitten joukossa :)
Avatar
#26 • • olliS Guest

Olet ilmeisesti ottanut tavaksi tehdä joka kuukausi demosetin?

No tänä vuonna näin on päässyt käymään :)
Ensi vuodeksi suunnittelin tekeväni yhteensä 4 promo mixiä. Sen lisäksi mahdollisesti jotain livesettejä tms...

Shinichin porvari progesta en erityisemmin välittänyt...

Mitä se on? :D

ajoittain äänitason epätasaisuus


hmmm.. kappas, enpä itse tota ole huomannutkaan.. (saattaa mun Behringerin kökkömixerin ledit välillä heittää volatasoja miten sattuu.. varsinkin cd:ltä soittaessa tuntuvat tulevan paljon lujempana leditasoon verrattuna.. :confused:

Kiitos palautteista so far :)
Avatar
#27 • • timoteus Guest

saattaa mun Behringerin kökkömixerin ledit välillä heittää volatasoja miten sattuu.. varsinkin cd:ltä soittaessa tuntuvat tulevan paljon lujempana leditasoon verrattuna.. :confused:



Mikserillä voi olla osuutta asiaan mutta kyllähän noi hyvätkin mikserit toimii tossa suhteessa joskus vähän epäluotettavasti....eli siis tarkotan että visuaalinen kontrollointi ts. ledit ei vastaa sitä mitä tulee ulos.

Lisäks pitää mainita että nauhoja kuunnellessa tilanne on aina toinen kun vertaa live-setteihin ja kuunteluun paikan päällä. Nauhalta vaan huomaa kaikki pienetkin jutut ...todennäköisesti tämä olis siis kuullostanu suuppertruupperhyvältä jossain sopivalla klubilla.

Ja hyvinhän se Behringer toimi bileissä miksausvempeleenä :)
Avatar
#28 • • Homegrove Guest
Ollin paras (taas). Tunnelma oli loistavasti hallussa, tämä on kuin tehty kuunneltavaksi pimeässä huoneessa kuulokkeet päässä. Ja mitä teknisesti tulee niin ainakin Dustedista City Lightsiin miksaus on suorastaan nerokas. :)
Avatar
#29 • • vain Guest

Shinichin porvari progesta en erityisemmin välittänyt...

Mitä se on? :D

Luokittelen em. shinichin ja yoshitoshin siihen label luokkaan, jotka julkaisevat täysin tarpeettomia 2*12" julkaisuja ja ovat kyllä sen hintaisiakin. Tupla remix vinyylit ovat turhia. :eek:
Avatar
#30 • • ville e Guest
On se Olli vaan äijä, taas meni cdlle ja hyllyyn. :)

Mä olen varmaan ainoa tässä maailmassa joka ei tosta vikasta biisistä pidä, mutta muuten oli kyllä harvinaisen onnistuneita valintoja!
Avatar
#31 • • e-cho Guest


ajoittain äänitason epätasaisuus



hmmm.. kappas, enpä itse tota ole huomannutkaan.. (saattaa mun Behringerin kökkömixerin ledit välillä heittää volatasoja miten sattuu.. varsinkin cd:ltä soittaessa tuntuvat tulevan paljon lujempana leditasoon verrattuna.. :confused:



Joo noi tasot kyl kantsii ledien/skouppien lisäksi tsekkaa aina myös korvakuulolta. Pätee Pioneerien sun muiden miksereiden kera as well.

Ja mitä Broken Heartin olemiseen itseään seuraavien miksausten vertauskohtana tulee, niin mielestäni kyllä Grass & Grains pieksee BH:n ellei nyt 6-0 niin ainakin 5-3.. :)

Pitänee laittaa valumaan, niin ehkä saa sanottua myös jotain, mikä ei ole tyystin off-topic länkytystä. ;)

Ps. Ihkut asciipinpit ^___^
Avatar
#32 • • MikkiHiiri Guest
Hyvää musaa!

Mut setti kehittyy todella nihkeesti, ensimmäinen selkee progressiokohta
on vasta 59min kohdalla, mut senkin biisin jälkeen jatkuu taas sama meno
ku aiemmin. Eli liikaa samanlaisia biisejä. Setin kun laittaa looppaamaan
01 raidasta eteenpäin, huomaa ettei oo tapahtunu mitään etenemistä.
Biisit soi myös liian pitkään. Useissa vaihdoissa mentiin viimeisiin
basari-iskuihin asti ennenkuin biisi vaihtui -> meno ehtii latistumaan.
Muuten ihan hyvä setti

(on muute Introvertin biisi setin paras, mahtava raita)
Avatar
#33 • • wallu Guest
Äijältähän tulee alvariinsa näitä mixejä :hah:
No pitää kommentoida ensin edellistä, eli siis grass & grains...
et oli kyl aivan mahtava setti :D (ei kyl muista aivan millanen se oli, muutenku että se oli hyvä :laugh: )
kommenttia tästä seuraavaan yhteydessä...
Avatar
#34 • • hexagon Guest
Oikein tyylikästä ja professionaalista progejurnutusta :roll:
Avatar
#35 • • olliS Guest


(on muute Introvertin biisi setin paras, mahtava raita)


On kyllä aivan mahtava biisi :)

Kiitokset kaikille taas palautteista, lisää otetaan vastaan..

p.s. huomenna lähtee taas pyörimään viikon verran eteen päin slip streamissa (www.slip.cc) guest mix allekirjoittaneelta. luvassa pelkkää breaksia!
Avatar
#36 • • okiru Guest

p.s. huomenna lähtee taas pyörimään viikon verran eteen päin slip streamissa (www.slip.cc) guest mix allekirjoittaneelta. luvassa pelkkää breaksia!




Erinomaista. Sulta tota breikkii en ookkaan ennen kuullu niin näytäs ny karvas herra :D Heitä semmost shittii sit et pistää silmät pyörimään :eek:
Avatar
#37 • • Tapi T Guest

luvassa pelkkää breaksia!


Trendipelle! :D
Avatar
#38 • • Edited olliS Guest

luvassa pelkkää breaksia!


Trendipelle! :D


Hehe! :D sattuiko herra moderaattori kuuntelemaan topicin miksausta vai keskitytkö vaan dissaukseen ;) :hah:
Avatar
#39 • • Tapi T Guest

sattuiko herra moderaattori kuuntelemaan topicin mksausta vai keskitytkö vaan dissaukseen


Mä en oo tässä viimeaikoina kerennyt kuuntelemaan yhtään miksausta. Lupaan kuitenkin kuunnella tämän asap. :cool:
Avatar
#40 • • Tapi T Guest
Voihan hyvät hyssykät kun on hyvää saundia!!

Koko setti on melkeinpä täydellisen yhtenäinen, toimiva ja mielenkiintoinen kokonaisuus. Parasta tässä oli ehkä se odotus, kun mietti voiko seuraava biisi ollakaan enää edellisten vertainen. Ohjelmointi ja miksaus on todellakin hallussa, tosin musta tuntuu, että näitä biisejä vois soitella about missä järjestyksessä tahansa samalla lopputuloksella.

Btw, aloitus on ehkä tyylikkäin, mihin mä tänä vuonna kuulemissani miksauksissa olen törmännyt.