Aloituskysymyksenä vaikkapa se Parhaiden elokuvien puolella esittämäni Amadeuskysymys.
Mikäs onkaan erikoista musiikissa (Mozartin Requiem) elokuvassa Amadeus, kun herra Mozartia kannetaan hautaan?
Siitä tuon keksivä kysymään seuraavaa.
278 posts, 14 pages, 32,077 views
Siitä tuon keksivä kysymään seuraavaa.
Oli meinaan IMHO aika kinkkinen kysymys, joka ei varmaankaan selviä ilman googletusta tai kyseisen kohtauksen katsomista.
Juuri näin. Se musiikki, joka soi Requiemista ei ollut Mozartin säveltämä.eikä itseasiassa
saanut koko teosta valmiiksi elinaikanaan?
Juuri näin. Se musiikki, joka soi Requiemista ei ollut Mozartin säveltämä.eikä itseasiassa
saanut koko teosta valmiiksi elinaikanaan?
No en minäkään tuota Googlesta tarkistanu löytyykö, se vaan oli eka joka tuli mieleen.enköhän keksi jotain joka ei googelilla ratkee.
Ja vilpin havaitseva saa toimia halutessaan syyttäjänä, tuomarina, valamiehistönä ja pyövelinä, tai sitten pelkästään pyövelinä.Googlen käytöstä langetettakoon niskalaukaus ilman oikeudenkäyntiä.
Selkeää, oikein vastannut saa kysyä, muut ratkokoon.
Lasketaaks imdb?:cool:Elikkä selkeät säännöt tähän threadiin:
Googlen käytöstä langetettakoon niskalaukaus ilman oikeudenkäyntiä.
Lasketaaks imdb?:cool:
odotellaanko Antonilta uutta kysymystä, kun itse ratkaisi oman kysymyksensä. (guuggelilla tosin :D)
Aha. Äimänä olen. Ekana tuli mieleen Huovisen matskua, mutta epäilenpä, että se menee metsään sillä Huovinen ei ole britti. Ja toisena ajatuksena josko sisälmyksistä ennustettaisiin, mutta se olisi liian helppo... Eli pakko olla jotain muuta.Sori, tää ei oo ihan yhtä nerokas ku toi Taediumin
alotus, mut jotta saadaan homma jatkuun niin
laitan tän.
Nii siis kumpi? Kuinka se saatiin aikaan, vai mikä tarina alkuperäisen huudon takana?Muistaako joku, mikä on tarina alkuperäisen Tarzanin huudon takana? Toisinsanoen - kuinka se saatiin aikaan?
Älä yllytä! Tulee 6-vuotiaan uhma läpi kohta. "Ai mitenniin ei muka voi tota löytää googlella? Katotaa vaikka..."et näin päin ainakin googlettaminen hankaloituu
Mun puolesta saa laittaa... Ei keksi...Laitan kohta seuraavan vihjeen jos ei uusia arveluita
ala tipahdella.