Kuinka moneen henkilöön olet tutustunut Platinumin kautta?

46 posts, 3 pages, 5,550 views

Avatar
#41 • • meisi Guest

Juu älä. Mulla on toisaalta se riski/ mahdollisuus noissa tilanteissa että olen kyseisen henkilön ennenkin tavannut mutta en silloisesta myrkytystilastani johtuen sitä enää muista. Esim Turun tarolle olen esitellyt itseni kuulemma kolme kertaa, vikalla kerralla olin selvä joten neljättä ei tullut. :D



heheh.mekin ollaan kyl ainakin neljä kertaa esitelty itsemme..enkä kyl oo varma muistatko mua vieläkään :winkwink: :D

Mutta tosiaan uusi tuttavuuksia on tullu parisenkymmentä ja risat ja melkeinpä jokaisissa bileissä niitä tulee lisää.ja mikäs sen mukavampaa :happyroll: tavataan lähinnä bileissä, mutta joitakin ihmisiä myös muissa merkeissä..
Avatar
#42 • • charmer charmeleon Guest
Nollaan...
Avatar
#43 • • Tapsa Guest


..tunnetusti mulla on maailman huonoin nimimuisti..



Luulet vaan !


..Mun muistini ulottuu tasan eiliseen ruokaan..



Muistaisin ees mitä söin tänään =D
Avatar
#44 • • vaavu Guest
Ei kyllä oikein pysty edes laskemaan. Kasteessa yksinään tutustui huomattavan moneen plattarilaiseen (aikamoisia muistoja siitäkin on *snif*). Lisäksi bileissä on paljon tullut ihmisiä esittäytymään plattarinickillä - usein ne kertovat huomattavasti enemmän kuin pelkät nimet. ;)

Paljon on ihmisiä joiden kirjoituksiin olen kiinnittänyt täällä huomiota, ja jotka sitten myöhemmin ovat saaneet kasvot bileissä. Useimmiten valitettavasti niin päin että em. henkilöt ovat tulleet esittäytymään mulle, mutta se johtuu siitä että mä olen niin ujo ja vielä ikävästi likinäköinenkin. :/ (Usein käy niin että en tunnista lähestyviä ihmisiä kun en näe riittävän hyvin!) Toisaalta joitakin henkilöitä olen ihan omatoimisestikin yrittänyt selvittää, joukossa mm. H.Abismo, pakana ja TapiT.
Avatar
#45 • • HardS Guest

Yksittäisistä tapahtumista täytyy mainita kaste, jossa tuttavuuksia tuli todella paljon.



<3<3
Avatar
#46 • • Ozie Guest
Sinänsä itse plattarin kautta en oo tutustunu varmaan about keneenkään, mut sit #platinum.ac:n kautta jonkun verran. Lisäks on monta semmosta jotka tiiän kyl ketä ne on muttei oo viel saanu aikaseks/jaksanu/kehdannu/uskaltanu/ehtiny/jne... käydä mitään höpisemässä.

Sama ongelma kans kun Varvanalla että oon aika sokee et tunnistan ehkä muutaman metrin päästä vast :P

Kastesta kyl vieläkään muita ku helmimuistoja :heart: :hearts: