Tuhat täynnä

188 posts, 10 pages, 21,498 views

#41 • • LindaGP Guest

Hei korjatkaa, jos oon väärässä mut onks tääl plattaril jonkinlainen miehen (tai no okei, myös naisen) mitta se, kuinka paljon on postannu matskua sisään? ;)

Ei.
#42 • • bulk Guest

Hei korjatkaa, jos oon väärässä mut onks tääl plattaril jonkinlainen miehen (tai no okei, myös naisen) mitta se, kuinka paljon on postannu matskua sisään? ;) Aktiivinen osallistuminen mielipiteinä, vinkkeinä, huumorina tai muuna infona on tietenkin hyvä juttu, mut kumpi on parempi tapa arvioida henkilön statusta: kvantitatiiivinen vai kvalitatiivinen arviointi. :hah: hmmm...

Ei hitto mähän oon jo nyt sekaisin vaik oon postannu vaan muutaman läpän. :laugh:

Kyllä mä nykyään lähinnä tsiikaan sitä, mitä toiset kirjoittelijat postailevat, sensijaan, että katselisin postien määrää. Toiset tuhannen postauksen kirjoittelijat ohitan melkein kokoneen ja toiset, parikymmentä postanneet otan ihan vakavasti, jos kirjoittaminen on asiallista. Tai siis jos mä otan yleensäkään mitään vakavasti. ;)
#43 • • Tres Guest
Mä tunnen itseni idiootiks
nimim. 2000+
#44 • • da_chef Guest

Mä tunnen itseni idiootiks
nimim. 2000+

Kuten Englannissa sanovat: "The feeling is mutual" :)
#45 • • SnoXn Guest
100 :eek:
#47 • • A-E Guest

Aijai... vasta puolessa välissä. :(

Mut jes, taas yks turha postaus lisää -> viestimäärä kasvussa!

niin myös :cool:

parivuotta on tähän 500 aikaa mennyt
#48 • • Funkatronik Guest
600 täynnä + 700 vanhasta plattarista enkä vieläkään ole sanonut mitään järkevää mutta toisaalta en ole myöskään kirjoitellut hirveästi mitään älämölöplurihkuviestejä. Itseänikin hämmentää mihin olen kaikki nuo viestini tuhlannut...
#49 • • miikkaL Guest
Juhlan paikka, olen addicti :cool:
#50 • • akir0 Guest
Mun mielestäni Freestylen alle postattuja viestejä ei tarvis laskea kokonaismäärään mukaan.
#51 • • drS Guest

Mun mielestäni Freestylen alle postattuja viestejä ei tarvis laskea kokonaismäärään mukaan.

noo, akir0 :( älä huoli, kyllä sinäkin saat vielä tuhat täyteen!
#52 • • Daniel Braun Guest

Omallatavallaan totta.
Täällä nyt tulee heitettyä älyttömästi kaikkea turhaa läppää ja postailtua täysin turhia viestejä.
Mut toisaalta, mitä niillä postauksien määrällä tekee?
Toisella on 500 hemmetin hyvää postausta ja toisella (esim. Digital Beat) 500 postausta vailla mitään ideaa.

Ei noi viestien määrät kuitenkaan mikään munan jatke voi olla...
Tai no, mistä sitä tietää.
Ehkä jollekin... :scared:
#53 • • Bio Guest
onkos sillä nyt kauheesti väliä kuinka mont postausta kullakin on tilillään..?

nostettakoon addictin rajaa sit 5000 postaukseen, jos se niin tärkeet on :laugh:
#54 • • onnela Guest

Niijust!

Ja sit saman tien niin, että moderaattorien pitää hyväksyä kaikki
laskettavat viestit erikseen, ettei vaan tapahdu vääryyttä!

;)

Eipä noilla määrillä taida olla mitään väliä...
tai no, ehkä jollekin?
#55 • • vaavu Guest
Mulla on tää tahti hidastunut hidastumistaan, mitä lähempänä tuhatta ollaan. Ehkä se johtuu siitä, että en kirjoita riittävästi freestyleen. :rolleyes:
#56 • • akir0 Guest

tai no, ehkä jollekin?

Mun perstuntuma on, että newbiöille tolla postausmäärällä on merkitystä uskottavuuden muodossa -> postaillaan ihan mitä sattuu huttua Freestyleen(toki parempi sinne kuin muualle), jotta saadaan postausmäärä nousuun.
#57 • • onnela Guest

tai no, ehkä jollekin?

Mun perstuntuma on, että newbiöille tolla postausmäärällä on merkitystä uskottavuuden muodossa -> postaillaan ihan mitä sattuu huttua Freestyleen(toki parempi sinne kuin muualle), jotta saadaan postausmäärä nousuun.

No tuo on kyllä ihan mahdollista... Ehkä jopa todennäköistä
kun katsoo joitain topikkeja. :)
#58 • • vaavu Guest
Jee jee, meitsikin liittyy tonnikerhoon.

Ei tähän mennytkään kuin kolme ja puoli vuotta. Hitaasti hyvä tulee. ;)
#59 • • serotonot Guest
Hui. Oli tuo tuhannen raja sitten räpsähtänyt itselläkin rikki. :panic:
#60 • • Edited khatt Guest
666posts.gif

Se oli eliteä se... mutta kaikki loppuu aikanaan.