Hei korjatkaa, jos oon väärässä mut onks tääl plattaril jonkinlainen miehen (tai no okei, myös naisen) mitta se, kuinka paljon on postannu matskua sisään? ;)
Ei.
188 posts, 10 pages, 21,477 views
Hei korjatkaa, jos oon väärässä mut onks tääl plattaril jonkinlainen miehen (tai no okei, myös naisen) mitta se, kuinka paljon on postannu matskua sisään? ;)
Hei korjatkaa, jos oon väärässä mut onks tääl plattaril jonkinlainen miehen (tai no okei, myös naisen) mitta se, kuinka paljon on postannu matskua sisään? ;) Aktiivinen osallistuminen mielipiteinä, vinkkeinä, huumorina tai muuna infona on tietenkin hyvä juttu, mut kumpi on parempi tapa arvioida henkilön statusta: kvantitatiiivinen vai kvalitatiivinen arviointi. :hah: hmmm...
Ei hitto mähän oon jo nyt sekaisin vaik oon postannu vaan muutaman läpän. :laugh:
Mä tunnen itseni idiootiks
nimim. 2000+
Aijai... vasta puolessa välissä. :(
Mut jes, taas yks turha postaus lisää -> viestimäärä kasvussa!
Mun mielestäni Freestylen alle postattuja viestejä ei tarvis laskea kokonaismäärään mukaan.
Mun mielestäni Freestylen alle postattuja viestejä ei tarvis laskea kokonaismäärään mukaan.
Eipä noilla määrillä taida olla mitään väliä...
tai no, ehkä jollekin?
Eipä noilla määrillä taida olla mitään väliä...
tai no, ehkä jollekin?
Mun perstuntuma on, että newbiöille tolla postausmäärällä on merkitystä uskottavuuden muodossa -> postaillaan ihan mitä sattuu huttua Freestyleen(toki parempi sinne kuin muualle), jotta saadaan postausmäärä nousuun.