DJ Homegrove Promo Mix Part 3/3 2003

36 posts, 2 pages, 3,966 views

Avatar
#21 • • phace Guest
:hearts:
hienoa hannu.

setin alussa oli kyllä loistokasta melodista
progea, erityisesti just toi bass trap. vähäsen
alko tylsistymisen merkkejä ilmaantumaan
siinä yhessä vaiheessa, mutta ->

puolen tunnin kohalla alko mun mielestä
oma osuutensa ja siinä kohtaa vähä säpsähdinki
et oho, nyttekö tää vasta alko.
en ois uskonu että ois noinkin paljo vielä
voinu setti parantua mutta senpä teki.
loistavaa. :happyroll:

muhun ainaki iski tää setti.
Avatar
#22 • • Tapsa Guest
Latasin.
Kelasin.
Kiire ;)

Inside Me -> Jumalauta !!

ps. taitaa toi Introvert olla aika gurko !
Avatar
#23 • • ville Guest
lyhyesti: paras äijältä tähän mennessä

voimasoittoon meni
Avatar
#24 • • Homegrove Guest
Kiitoksia paljon kommenteista, lisääkin saa toki antaa... ;)
Avatar
#25 • • A-E Guest
Loisto tavaraa. Perse keinu alusta loppuun.
Avatar
#26 • • ilarip Guest
Kuumotteluiden johdosta pitänee kommentoida ;D

Ensivaikutelma mukaanlukien Ollin hehkuttelut jo viikkoja aikaisemmin ;

Aloitus todella maino, muhkeahkoa saundia. Setti rakentuu melko logisesti säilyttäen sen 'jonkin' alusta loppuun.

Teknisesti miksauksessa ei ole mitään moitittavaa, oikein tasaista.

Selektio oli toimiva, en kovin montaa raitaa ollut ennen näistä kuullut.
(saataa johtua siitä että olen vitun pihalla kyseisen saundin kohalla koska ei ole se minun juttuni)

Rehellisenä personaana sanon suoraan mitä mieleeni tulee, ja sen teen nytkin. Varsinaisesti miksauksesta en saanut erikoisempia kiksejä.

Kuuntelin miksauksen varmasti toistakymmentä kertaa datailun oheessa, joten se ajatuksen uhraaminen täydellisesti miksauksen kuuntelulle puuttui.

Varmasti unohdin sanoa vielä jotain mitä piti, mutta laitan lisää palautetta tämän vääryyden huomattuani.

Ja vielä lopuksi voisin sanoa että kiitos!
Avatar
#27 • • drS Guest
Jeesh, on kyllä biiseiltään keskivertoa parempi (hannun) mixi :) Biisijärjestys on munkin mielestä hakusessa, mutta toisaalta sillisalaattius korvaa progression puutteet - hyvä että mukaan on ängetty paljon erilaista saundia.

Basstrap & Wistful longing. Näitä kahta vois kuunnella loopattuna, selkeesti setin parasta antia. :hearts:
In a state on muuten jees, mut ne voksut.. :(

Mukavan menevää ja melodista eikä pelkästään sitä junnausta. 8-/10
Avatar
#28 • • sixtus Guest
Jostain syystä tuli taas tämäkin kuunneltua (pieni usko progeen kai palaa vielä sydämessä :D ) elikäs odotukset ei tosiaan ollu kovin korkeella. Taisinpa edellistä sun promoa kommentoidakin tyyliin "kuivinta progea koskaan"...mut mut tää oli kyl osittain to-osi positiivinen yllätys! Meiningissä muutama oikein hyvä kipale, muitaakseni biisit 3,4,6,7 ja 9 kuulostivat erittäinkin makeilta ja aiheutti volumenapin vaistomaisen kääntämisen kohti kaakompaa suuntaa (Tosin noi biisit taisivatkin olla kaikista kauimpana ihan tosta perusprogesta mitä nykyään kuulee joka paikassa :sad: ) jos vaan muistan oikein on meinaa vikakuuntelusta hetki aikaa. Mutta joka tapauksessa ehdottomasti parasta jätkältä, kun ei tossa tekniikassakaan ollu mitää häiritsevää (ehkä jotain iha snadii korjailuu siellä täällä) ja mun mielestä tää rakentu ihan kivasti vaikka muutama vika biisi olikin taas lähinnä yökkö-osastoa :D

Mutta propsit etenkin noiden 5 biisin sisällyttämisestä tähän mixiin, seuraavassa sitten vastaavaa koko setin ajan :winkwink:
Avatar
#29 • • cajwirman Guest
Joo elikkä tulitaas pitkästä aikaa kuunneltua progemiksaus, ja mikä siihen paremmin sopisikaan kuin Hannun tekemä.

Mut joo, alusta loppuun kuuntelin ja pitää sanoa että niin on käynyt kun olen vähän peläännytkin. Proge on pahasti jämähtänyt samalle raiteelle. Biisit on aika samanlaisia kaikki ja uusia ideoita on aika vaikea näistä lauluista löytää. Miksaus puolessa ei ole mitään vikaa mutta liikaa tuntuu että laitetaan painoa yhden biisin vaikutelmaan. Liikaa laulua myös mun mielestä. Konemusiikki on konemusiikkia eikä mitään Syksyn Säveltä.

Pidän kyllä progesta. Mutta tuntuu että sillä ei ole paljon enään annettavaa minulle.

Onneksi on teknoa.
Avatar
#30 • • Milla Lehto Guest
tulihan tämäkin viimein kuunneltua. mun makuun alku oli liian leijailua, mutta puolen tunnin jälkeen miksaksessa tuli hienosti toimiva käänne napakampaan saundiin mikä toimisi mulle myös tanssilattialla. näin kuuntelu miksauksena tykkäsin kuitenkin kokonaisuudesta ja siivoillessa meni aika rattoisasti :)
taattua hannu laatua myös teknisesti!
Avatar
#31 • • Homegrove Guest
Kiitos kaikille kommenteista. Kritiikki lämmitti sydäntä (siitä on kuitenkin yleensä oppinut jotain), mutta Caitsulta tarvii kysyä että eikö tekno sitten ole jämähtänyt paikalleen? ;)

Hassu juttu sinällään että olen itsekin alkanut diggaamaan teknosta enemmän lähiaikoina ja osteskellut hiukan levyjäkin sillä silmällä. :)
Avatar
#32 • • cajwirman Guest
, mutta Caitsulta tarvii kysyä että eikö tekno sitten ole jämähtänyt paikalleen? ;)

Ei ole mun mielestä, se on niin moninaista musaa että aina löytyy uusia juttuja.

Hassu juttu sinällään että olen itsekin alkanut diggaamaan teknosta enemmän lähiaikoina ja osteskellut hiukan levyjäkin sillä silmällä. :)[/quote]

Hyvä niin, siellä onkin sitten levysavottaa kerrakseen...
Avatar
#33 • • :t:c: : : Guest
Hannu,

Hyvää ohjelmointii, Bass Trap toimii aina ja Introvertin ralli veti ihan hiljaseks :) Stage One ja Kieran sopi myös toisiinsa kun nakki silmään, erijees.

Eikai toi vika biisi ole muuten 'se toisen puolen' remix? En o kyl nyt ihan varma mut muistelin, ettei sashan remixis tuu tota skittariffii tollasena...

Mut joo, hyvä kokonaisuus ja fiilis. Kyl tuolla kelpaa promota :)
Avatar
#34 • • Osiriz Guest
Luxusta! Todella hyviä raitoja olet tänne sekoittanut. Loppu oli erittäin maistuvaa. Space Manoeuvres, PQM ja Unkle.. uuaaah, loisto matskua. :excellent:
Avatar
#35 • • da_chef Guest
Ihan jees.

Kyllä tuo Space Manouvres vaan toimii aina, oli se sitten kenen tahansa miksaama.

Mutta mainio miksi, parhaimpia progemiksejä tänä vuonna.

Tosin ole kuunnellut ehkä pari-kolme sellaista :)
Avatar
#36 • • Homegrove Guest
Nostetaan nyt tätäkin vielä. Uutta mixiä voi odottaa puolessa välissä tammikuuta 2004. :)