ja kaikki mukaan...
83 posts, 5 pages, 9,076 views
Siellä mettässä pitää sitten saada turpaan kanssa, jotta tunnelma olisi aito. :D
Varatkaas järjestäjät sit reilusti olutta niin et riittää muillekki kun cosmicmanille :D
Jee! Tänne vaan kaikki :) Varatkaas järjestäjät sit reilusti olutta niin et riittää muillekki kun cosmicmanille :D
Jee! Tänne vaan kaikki :) Varatkaas järjestäjät sit reilusti olutta niin et riittää muillekki kun cosmicmanille :D
Managerille myös sit!! :D
Ja illan dresscode on sitten:
- Nahkarotsi
- Pilli-farkut
- Buutsit
- Flanellipaita (mielellään puna-musta)
- Hilpeet ketjut vyölenkkeihin
- KOFF-narikkalappu ja kaikki himasta löytyvät avaimet samaan avainnippuun
- Miami Vice-aurinkolasit
- ja tukkaan rasvaa ja törrölle! :)
...ja mrt, rokkarit EI tykkää konemusasta - selvitin sen itselleni keikkaillessani Nokialla PUP:ssa... :D
harmi vaan kun ei oikein noi bussikuljetukset toimi
mo täytyy myöntää et viimeks mietin kyl bussissa kun tultiin takasin päin 2 kertaa ennenkun päätin että kai sitä ens kerrallakin pitää tulla.... ite sain kerran nyrkistä naamaan pihassa...
ja buutsista takaraivoon kun biletin siin ihan rauhassa niin yht äkkiä vaan pimeni... siinä 5 minuutin yrittämisen jälkeen kun pääsin ylös ja sain tajuntani takaisin nii vierestä joku turkulainen bilettäjä vaan tuumas "toi rokkari muuten potkas sua päähän" että täytyy myöntää et siinä päänsäryssä se loppuilta ei ollut mitään herkkua!
niit järkkäreitä sais mun mielestä olla sen verran et pihalla (talon läheisyydessä) sais rauhassa käydä röökillä ja et sisällä sais rauhassa bilettää...
se mitä siellä puskissa ja metsissä tapahtuu ei mua liikauta..
täs nyt vaan mun mielipide ja tarina
Detunez Huone:
line up ilmoitetaan myöhemmin...
ite sain kerran nyrkistä naamaan pihassa...