Mielikuvituksen puutteesta kärsivät kilpailijat voivat ottaa mallia American Idol -ohjelman karsintavideoista.
---
87 posts, 5 pages, 11,563 views
Nii, eikä tuossa ole Platinum-Idols kilpailuun soveltuvaa esiintymistä, kuten Suuressa Taedium Vitae Extravaganzassa!No hohhoijaa, toi kyllä tiputti justuksen jatkosta, amatööri kuva.
Suuri Taedium Vitae Extravaganza!
Suuri multimediakokemus on koittanut! Tämän jälkeen internet ei ole enää entisensä!
Taedium Vitae #4
Koko esityksen koko 63kB, josta musiikki 23kB.
Ääntäkin siis lähtee, joten äänet kannattaa tarkistaa.
Musiikille on omat nappulat, joten äänenvoimakkuuden voi säätää sivulla.
Optimoitu IExplore 6 silmällä pitäen. Ei testattu muilla selaimilla. :(
Kiitoksia. ...Duunissa ku näytin parille kaverille, ni tuli aika hassua feedbackia, sillä mulla on tällä hetkellä noi samat kledjut yllä ku koitin piirtää tohon. Eli aika "tarkka" omakuva. :DHitto, pakko tunnustaa että toi oli todella repäisevä esitys!
No hohhoijaa, toi kyllä tiputti justuksen jatkosta, amatööri kuva. Mun on pakko postata tänne huomenna todellisia tilanne kuvia, mut ei tänään. Loppuu nimittäin duunipäivä just nyt! :happyroll:
Oi! Mä keskustelin mun managerin kanssa ja me olemme sitä mieltä, että tuollaiset kommentit ei ole hyväksi mun uralle. Managerini on ottanut jo yhteyttä lakimieheen.mut mä en sentään oo mikään sell-out niinku tarska
vinkki: ainakin tätä t/j uomaria on helppo lahjoo bissellä :hah:
Tuloksia ei muuten koskaan julkistettu :(((((((((((
Mä en saa mitään aikaiseksi. Tuli sitten nimimerkki vaihdettua ja kadottua näin tuntemattomuuteen hetkeksi :) :crybaby:
Tuli sitten kadottua näin tuntemattomuuteen hetkeksi