Coca-Cola vai Pepsi?

130 posts, 7 pages, 16,919 views

#101 • • dixoff Guest

kaljaa

Kelpaa, kiitos
#102 • • Taedium Guest

Mä oon aina sanonut että se on oma valinta jos haluaa olla köyhä opiskelija nuoruutensa...

Oikea asenne. Kukaan ei pakota olemaan köyhä opiskelija. Minäkin olen oman loukkoni valinnut omilla teoillani.

(Ei ku mä syytän sittenkin yhteiskuntaa...)
#103 • • Roz Guest

En mä ymmärrä miksi porukka on niin perskuleen ronkelia noiden suhteen ettei voi juoda esim pepsiä kun se on niin kuvottavan pahaa vaikka se nyt maistuu lähestulkoon samalta kuitenkin kuin kaikki muutkin kolat.

Jos parkkipaikalla on Mersu ja Lada, niin ainakin minä valitsen Mersun. ;)

Minä soitan siinä vaiheessa poliisin koska niistä kumpikaan ei ole minun ja jos parkkipaikalla ei ole muita autoja niin Hondani on todennäköisesti taas varastettu;)
#104 • • da_chef Guest

Jos haluatte vaikka itsetutkiskella asiaa, tsekatkaa kaikki lisäaineet niistä täältä. Akateemisesta saa muuten lehteä "The Economist" (muistaakseni) jossa puhutaan paljonkin näistä jutuista.

Joko olet poistattanut sen radiolähettimen hampaastasi?-)
#105 • • ---[-]--- Guest
Vastaus kysymykseen:

COCA-COLA ....ja ehdottomasti! Vaihtoehtoa ei ole. Pepsiä en tilaa ja jos tarjoilija jostain syystä tuo Pepsiä, haluan rahat takaisin. Noita kahta ei saa sekottaa!
#106 • • Timce Guest
AfriCola

[img]http://store4.yimg.com/I/soda-pop_1748_455349[/img]
Caro²

#107 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
[tuon erilaisen näkemyksen ihan kiusallani]

Cola on järkyttävää, oli se sitten cocan tai pepsin... first choicea unohtamatta :crybaby:

Saman värinen tuote, hartwall omena rokkaa, samoinkuin erivärin fanta lemon (ja hampaat sulaa)..

[/tuon erilaisen näkemyksen ihan kiusallani]
#108 • • Taedium Guest
Ei ku sittenkin Pepsi!

Pepsid.jpg
#109 • • :t:c: : : Guest

Jos haluatte vaikka itsetutkiskella asiaa, tsekatkaa kaikki lisäaineet niistä täältä. Akateemisesta saa muuten lehteä "The Economist" (muistaakseni) jossa puhutaan paljonkin näistä jutuista.

Joko olet poistattanut sen radiolähettimen hampaastasi?-)

Kai ne ny kuulee jos sitä alkaa sorkkiin :confused:

Ja P.s. käys joskus katsoon minkälainen lehti toi the economist on ;D
#111 • • anton Guest
Ei Cole eikä Pepsi, vaan

POMMAC rokkaa! :excellent:
#112 • • HardS Guest

Yhtälailla saatanasta molemmat, Pepsi
ehkä 0,001 % vähemmän. :mad:

joudun yhtymään tuukkaan. anteeks.

noita tulee juotua vaan hampparin kaverina pikaruokalassa.
#113 • • Tapsa Guest

Ei Cole eikä Pepsi, vaan

POMMAC rokkaa! :excellent:

Samaa maata.
#114 • • te i nie m mi Guest
mut mistä se johtuu, et kokiksen maku on paras lasipullosta, toisiks paras tölkistä ja sitten vasta muovipulloista?
#115 • • da_chef Guest

mut mistä se johtuu, et kokiksen maku on paras lasipullosta, toisiks paras tölkistä ja sitten vasta muovipulloista?

Mielikuvista.
#116 • • tumpsi Guest

Mielikuvista.

Bullshit.
#117 • • Daniel Braun Guest
Niin...
Tollasen kun isket siihen tölkin päälle, niin alkaahan se kola maistua... :D :D

Eikä maksa paljoa...
#118 • • da_chef Guest

Mielikuvista.

Bullshit.

perustele toki.

Lasi, muovi tai alumiini ei päästä makua juomaan, joten ainoa syy miksi joltakin tuntuu siltä että limsa/olut/siideri maistuu paremmalta toisella tapaa nautittuna kuin toisella, on puhtaasti mielikuva. Sinulle on alitajuistettu että lasituopissa olut maistuu paremmalta kuin muovisessa.
#119 • • da_chef Guest

Niin...
Tollasen kun isket siihen tölkin päälle, niin alkaahan se kola maistua... :D :D

Eikä maksa paljoa...

Noita on myös sellaisia missä on tisu ja nänni. Jo maistuu lämmin kossukin taivaalliselta :)
#120 • • Juki54 Guest

Tuo on kyllä totta vaikken syytä sille tiedäkään. Kaadan aina juoman muovipullosta lasiin mikäli mahdollista.