Näpertelyä.

9 posts, 1 page, 1,691 views

Avatar
#1 • • tony_e Guest
3D näpertelyä ja fotarilla kikkailua. :)







alien.jpg
Avatar
#2 • • Bio Guest
Jännä.. sopis jonkun levyn kanneks :happyroll:
Avatar
#3 • • lad Guest
Mukavan näköinen kuva! :) Leijailua tai kohdussa/tms. makoilua.. Toimii.


Jännä.. sopis jonkun levyn kanneks :happyroll:



ja hyvin sopiskin! tuli heti mieleen Sigúr Ros: Ágætis byrjun
(http://www.sigur-ros.co.uk/images/agaetiscover-medium.jpg), jonka varsinkin sisälehdiltä löytyy mainioita kuvia.
Avatar
#4 • • Samuli Guest
sori jos oon vittumainen..

mitä tän on tarkoitus esittää? kivaa kuvaa vai paskaa mallinnusta? näitä on nähty niin tsiljoona.. menikö yli 30 minsaa tän tekemiseen? oletko oikeasti tyytyväinen tähän?

kamoon, jotain arvostelukykyä siihen näpertelyyn..

tsekatkaa vaikka www.projectkerosene.com
joka käsittelee jokseenkin samaa aihetta. toteutus tosin toiselta planeetalta sci-fi-teeman mukaisesti.
Avatar
#5 • • tony_e Guest

sori jos oon vittumainen..

mitä tän on tarkoitus esittää? kivaa kuvaa vai paskaa mallinnusta? näitä on nähty niin tsiljoona.. menikö yli 30 minsaa tän tekemiseen? oletko oikeasti tyytyväinen tähän?

kamoon, jotain arvostelukykyä siihen näpertelyyn..

tsekatkaa vaikka www.projectkerosene.com
joka käsittelee jokseenkin samaa aihetta. toteutus tosin toiselta planeetalta sci-fi-teeman mukaisesti.



Huom! 'Näpertelyä' ja tän tekemisee meni n. 15 min. mitä noihin scifi kuviin ja niiden toteutukseen tulee. noita ei todellakaan tehdä viidessätoista minuutissa, vaikka löytyiskin skilliä. Mulla ei vain riitä tarmo ja aika näprätä samaa kuvaa päivätolkulla(paitsi ehkä vielä jonain päivänä). Tämän kuvan tarkoitus on olla kaunis yksinkertaisuudessaan. Sori, jos ei miellytä, voit itse tehdä parmpia. :)

edit: Tarkemmin tarkasteltuna noita projectkerosene kuvia. Eivät nekään ole kovin ihmeellisiä oon jopa törmänny tuhat kertaa parempiin kuviin. esim tuolla: http://www.beans-magic.com/new-cg4.html tai täällä: http://www.warpedspace.org/cgart.htm
Avatar
#6 • • kerosene Guest
Noh Samuli vahan ylireagoi. Taisi palaute lipsahtaa rakentavan ulkopuolelle. :)

"Tarkemmin tarkasteltuna noita projectkerosene kuvia. Eivät nekään ole kovin ihmeellisiä"
Nyyhh. Ai jaa. No ho. Koska olen osasta toistani ylpea joudun hieman puolustautumaan.

Animoitavien/animoitujen 3d-hommien Vertailu Brazililla ja HDRI:lla renderoityihin still kuviin ei ole kovin tasavertaista. Projectkerosenen tein kaytannossa kokonaan 1.3 GHz perusmyllylla. Vain ymparistoissa renderointiajat olivat yli 10 min ruutu, koska muuhun ei ollut varaa. Kaikki renderoity 3DsMaxin omalla scanline renderilla.

Tuon Amaan Akramin kanssa olen ollut tyohommissa yhteydessakin ja ihan hienoja valistuksia kaverilla on, mutta demonauha edelleen sisaltaa kolme scenea, vanha aija joka on jonkun muun mallintama, demoni ja kahvikuppi.

No alkuperaista kuvaa kommentoidakseni: reunat ja heijastukset aliasoituvat (rosoa), Osa kehosta voisi saada paljon potkua dynaamisemmista muodoista (anatomisesti oikeammat - luonnollisesti tyylitellysti) nyt polvet, pohkeet ja kadet karsii erityisesti.

Heikki Anttila


p.s. 3D animoitu lyhytelokuva "Rock Fish" paasi short listille eli 10 parhaan joukkoon Oscareissa. Mahdollinen ehdokkuus selvinnee ennen vuodenvaihdetta. Lahettelen joskus kuvia kun saan luvan.
Avatar
#7 • • tony_e Guest
Ok. oli vähän huonosti sanottu. Tarkoitin, että pystyisin varmaan itse tekmään yhtä yksityiskohtaisia kuvia, jos oikeasti en olis niin saamaton renderöinti-ohjelmien kanssa. monia hyviä projekteja on tullut aloitettua, mutta en ole koskaan saanut niitä valmiiksi, kun kyllästyn niiden tekemiseen jo alkutaipaleella. Ehkä toi samulin vertaus ton mun 'näpertelyn' ja sun projktien välillä on sama ku vertais noita sun töitä Amaan Akramin töiden kanssa, koska työt on ihan eri pohjalta tehty ja niiden tavoite on täysin erilainen.

Tuolla on joitain projekteja. Aika pieniä töitä: http://personal.inet.fi/koti/tony_e/ref/
Avatar
#8 • • HydroGen Guest
Tosta viimesestä kuvasta "head7" tulee mieleen kyseisen SHREK elokuvan örkki.....ei ehkä väristä, mut kasvon muodot on aika lähellä samaa..HEH :) !!!!
Avatar
#9 • • SS Guest

Ai jaa. No ho. Koska olen osasta toistani ylpea joudun hieman puolustautumaan.



Syystäkin, mä olin ainakin ihan myyty kun näin sen animaation :)