Energiajuomat

108 posts, 6 pages, 14,648 views

#61 • • Daniel Braun Guest

Sä ootkin nynny :D

Ei kai, toi piristi oikeesti (toin laatikollisen kotiinkin - ihan ehdotonta krapulaan). Vatsa ei mennyt sekaisin, ja olokin oli ihan hyvä.

Nynny tai en... :D
Mutta silti en uskaltaisi juoda energiajuomaa jonka tuotesisällöstä ei saisi mitään selvää.

Taidan olla hieman liian tarkka noiden suhteen, mutta kuitenkin...
Jos kolme neljä tölkkiä Red Bull:ia tuntuu masussa (aamulla ainakin vessanpöntöllö istuessa...) niin en kyllä uskaltaisi ainakaan julkisissa tiloissa juomaan mitään energiajuomaa josta en tietäisi tuon taivaallista!
Tunnustan, olen nynny! :excellent:
#62 • • valo Guest
Energiajuomathan ei näin suurella volyymillä ole kauhean kauan ollu markkinoilla - muistan että ekan kerran Batterya maistettuani tyrmäsin sen täysin; musta se maistui lähinnä yskänlääkkeeltä :scared:

Jotenkin niitäkin sitten kuitenkin oppi juomaan, ei mitään hajua miten/milloin se tarkalleen tapahtui. Koulujuttuja yömyöhään tehdessä energiajuomat ovat osoittautuneet ainakin omalla kohdallani tehokkaiksi kun en kahvia ole oikeen oppinut ikinä juomaan. Pysyy ainakin jotenkin tolkuissaan.

Red Bull on eniten mieleeni ja plussaa on tietty se light-versio... kofeiiniahan on myös cokiksessa ja cokis lightia tulee sitäkin litkittyä ihan kiitettävästi.

Energiajuomista olen huomannut (varsinkin jos on parikin tölkkiä ko. litkua juonut), että nukkumaan mennessä sydän tykyttää usein aika vauhdikkaasti ja vaikka on väsynyt niin ei silti saa heti unta. Kahvinjuojille ilmeisesti aika tuttu ilmiö...?
#63 • • Oules Guest
Red Bull, joskus, mutta ei säännöllisesti, ennen luentoa tai tenttiä, jos väsyttää.
#64 • • ER Guest

muistan että ekan kerran Batterya maistettuani tyrmäsin sen täysin; musta se maistui lähinnä yskänlääkkeeltä :scared:

Jotenkin niitäkin sitten kuitenkin oppi juomaan, ei mitään hajua miten/milloin se tarkalleen tapahtui.

Mulle kävi tiiätkö ihan samalla tavalla Koskenkorvan kanssa. :D
#65 • • Remotion Guest

BTW, onkos joku muu löytänyt etelästä jotain mielenkiintoisia energiajuomia? Mä löysin ainakin Kyprokselta sellasen kun M5, pieni ruskee pullo, ja toimii paremmin kun korillinen red bullia. Tuoteselosteesta en saanu sen paremmin selvää, kun en kreikkaa osaa...

Thaimaassa olen törmännyt. tais olla vähän echinaforce putelin näkönen.
#66 • • JussiS Guest

Juu, samaa mättöö :)
#67 • • taro Guest
Joskus piristykseksi tulee juotua red bull sugar freetä.
Ei se kyllä mitään hyvää ole, mutta toimii.
#68 • • valo Guest

Mulle kävi tiiätkö ihan samalla tavalla Koskenkorvan kanssa. :D

Vähän off topic mutta tuli tosta vaan mieleen oma kaljan juomiseen oppiminen...siis sehän on OIKEASTI pahaa :hah: Kuitenkin kun tarpeeksi monta oli pohjalla ja mukava tyyppi kantoi pöytään tuopin varta vasten mulle ja sanoi että juo toi ja vaikka muka jotain selitin etten mä ees tykkää bissestä niin kyllä se silti kumman nopeesti meni alas...

Nykyään sekin on taas jääny...pistin kaikki pahat grabet bissen piikkiin :happyroll:
#69 • • Daniel Braun Guest
Maistelenpa tässä ekaa kertaa pullollista Pepsi X Energy Cola juomaa...
Ei hassumpi, ei ollenkaan.
Alkumaku hieman Pepsi Max tyylinen, lopulta tulee semmoinen mukava makea maku.
Toimii mulle.
Energia juomasta en nyt oikein tiedä.
Tästä löytyy kofeiinia 19,5mg/100ml.
Red Bull:ista taas 80mg/250ml (eli tölkillinen)
Eli, toisinsanoen punaisessä härässä on kofeiinia lähes puolet enemmän kuin tässä litkussa.
Toisaalta tätä on puoli litraa pullossa...

Kannattaa kokeilla.
Sopis kyllä myös blandikseksi... :hearts:
Tosin mikä voittais Jekku-Red Bull:ia??
#70 • • Hansu Guest

Vähän off topic mutta tuli tosta vaan mieleen oma kaljan juomiseen oppiminen...siis sehän on OIKEASTI pahaa :hah:

Niin on. Siirry siis Oikeaan Olueeseen lähimmässä erikoisolutpubissa äläkä enää koske Lappariin.
#71 • • mark hamilton Guest
EDiä mene joka päivä 1-3 putelia :)
#72 • • Remotion Guest

Juu, samaa mättöö :)

Muistelen kerran tuommoista ottaneeni. Sen ja parin nopeasti kumotun longislandin jälkeen tanssin pa pinon päällä, (kyllä kiipesi sinne seinää ja kaiutinta apuna käyttäen) tanssin koko illan. Tosin tais tulle tosi kivaa musiikkiakin :)
#73 • • timppa^ Guest
Battery tulee aina tilattua mut Red Bullshit on kuitenkin parempaa. Outo yhtälö. :scared:
#74 • • serotonot Guest
Testissä just Pepsi X energy cola.

tulokset raportoidaan kun niitä on

nimim. MIKS V*TUS TÄS EI OO NIASIINIA?!!??
#75 • • J.Cage Guest
ED on melkeinpä parasta ja hyvää on myös tää ED Lemon Light'kin.
#76 • • pie Guest

Testissä just Pepsi X energy cola.

Tuli testattua tätä joulukuun lopussa. Jälkimausta tuli glögin maku mieleen. Halpa hinta, mutta mitään piristävää vaikutusta en huomannut.
#77 • • Daniel Braun Guest
Joop, ei tossa Pepsi X:sä ollu minkäänlaista vaikutusta.
Lähinnä tuli mahakipu kuin piristystä päivään.
Ihan hyvää se oli, ei siinä mitään.
Toimi kyllä mulle.
Se oli vähän niinku olis juonnu Pepsiä joku mukavan makea hedelmäkarkki suussa.

Millaiseltakohan maistuis Colajuoma + Red Bull sekoitetuna 1/1 suhteella? :excellent:
#78 • • mark hamilton Guest
Kerran en ollut nukunut about viikkoon kunnolla. Sitten sain unilääkeitä mutta ne ei auttanut. Valvoin koko yön sängyssä unilääkeistä huolimatta.. Oliskohan energia juomilla ollut osuutta asiaan.. ??
#79 • • Karo Guest
Tosta puuttuu selkeästi vaihtoehto En juo mitään energiajuomia. Ruksisin sen heti. Energiajuomat maistuu pahalta ja vaikuttaa jotenki "keinotekoisilta". :what:
#80 • • Remotion Guest
Totta, ne yleensä maistuu aika pahalle ja sen enempää ei juuri voi olla mikään enää keinotekoista. Mutta join tuota pepsi X energy colaa viikonloppuna, kyllähän se piristi.

Lisäksi opin että en enää jatkossa tilaa virtasia vaan akkuhappoja, sen verran maukkaampia ne ovat. :excellent: